19 Reacties

2 maanden geleden

Hier 7+3 weken zwanger van de tweede en ik merk ook echt helemaal niets, behalve vermoeidheid. Word er ook best onzeker van. Volgende week de echo en ik hoop echt dat het goed zit!

2 maanden geleden

Hier zelfde verhaal en nog geen echo gehad. Bij mijn eerste zwangerschap had ik vanaf het begin meteen veel klachten en nu kom ik ook niet verder dan gevoelige borsten. Ik probeer er maar van te 'genieten' maar meerdere malen per dag spookt die onzekerheid toch door mijn hoofd 🙏

2 maanden geleden

Ja hier precies hetzelfde! Eigenlijk alleen maar moe, iets gevoeligere borsten en een groeiende buik 🤭 vandaag nog bij verloskundige (9+1) en die zei dat ik er maar van moest genieten. Zij maakte zich totaal niet druk. De schoonzus van mijn vriendin was nooit misselijk en die heeft al 3 gezonde kinderen op de wereld gezet, dus tis niet een voorwaarde gelukkig ;-)

2 maanden geleden

Hier 10+3 maar ook geen klachten behalve moe, gevoelige borsten, kortademig en soort van spierpijn in de buik door het groeien (gok ik). Het is mijn 1e zwangerschap.

2 maanden geleden

Hier ook. Ik had wat meer klachten maar het lijkt steeds minder te worden terwijl ik afgelopen dinsdag wel een goede echo had. Maar door die afnemende klachten blijf ik onzeker....

2 maanden geleden

Hier bij de eerste zwangerschap totaal geen klachten gehad. Ik heb daardoor tot de laatste dag 100% kunnen genieten!! Vond het zwanger zijn heerlijk. Nu zwanger van de tweede en toch wel wat kwalen😅nog geen echo gehad dus ben heel benieuwd

2 maanden geleden

Herkenbaar hoor ik las even mee op dit forum ben zelf 11+2 nu en heb vanaf dat ik zwanger ben geraakt alleen gevoelige tepels en licht vermoeidheid en was ook telkens niet gerust. Probeer te denken dat we blijkbaar gewoon mazzel hebben met het feit dat we weinig klachten ervaren. Liefs

2 maanden geleden

Ik ook weinig. 9+3 vandaag. Met 8+2 goede echo gehad. Ik ben wat eerder vermoeid en wel een verminderde eetlust, ik zit heel snel vol en krijg daar ook echt last van. Dat is het enige verschil dat ik merk.

2 maanden geleden

Lieve mama's, Bij mijn vorige zwangerschap had ik nergens last van😃 en ik ben mama mogen worden van een prachtige zoon van nu bijna 15 maand😍 kwaaltjes zegt niet altijd iets en ik denk dat klachten hebben ook niet altijd fijn is🤭. Ik wil jullie meegeven om lekker te genieten van het wondertje wat er mag groeien❤️😘

2 maanden geleden

Reactie op KimShasha

Hier ook. Ik had wat meer klachten maar het lijkt steeds minder te worden t ...
Geen zorgen maken. Dat is echt niet nodig. Geniet 😇

2 maanden geleden

Ik heb naast vermoeidheid nauwelijks symptomen. Het maakte mij eerst even onrustig maar donderdag termijn echo gehad en daar is mijn uitgerekende datum 5 dagen naar voren verschoven. Mijn gevoel zegt hierdoor het kleintje heeft het goed bij mij en ik heb daar blijkbaar weinig last van. Wat een geluk dat het wat dat betreft zo goed gaat en ik het geluk heb zo weinig te voelen. Dit helpt mij relativeren en de twijfels weer weg te laten gaan als die er zijn.

2 maanden geleden

Hier bij mijn vorige zwangerschap ook gehad! Pas met 25 weken kwamen er klachten maar alsnog bleef dit bij maagzuur en soms wat last van mijn rug. En heb een prachtig dochtertje. Elke zwangerschap is zo anders want deze keer heb ik het hele a-z van klachten 😅

2 maanden geleden

Ik heb ook geen klachten. Alleen ben ik erg moe 😴. Bij mijn eerste heb ik heel veel klachten gehad. Ik probeer er ook maar van te genieten.

2 maanden geleden

Ik heb hetzelfde. Tot vorige echo (afgelopen dinsdag) was toen 9+4 nog wel misselijk geweest en wat krampjes. Maar nu sinds 2 dagen eigenlijk niets meer op extreme vermoeidheid na. Dinsdag gelukkig weer echo, maar wel spannend

2 maanden geleden

Ik ben vandaag 9+6 ook weinig klachten, al had ik me voorbereid op het ergste. Probeer je erin te berusten en het is juist fijn dat je weinig klachten hebt!

2 maanden geleden

Hey, mijn klachten vallen op het moment ook reuze mee. Ik heb alleen best wel gevoelige/pijnlijke borsten, last van me darmen (dit is voor mij toegenomen van 2/3x p/w naar dagelijks) kan wat minder eten want zit snel vol en af en toe wat misselijk zonder overgeven. Ik ben nu 10+6. Ik denk dat t bij ieder persoon echt verschilt en denk dat t er ook een beetje aan ligt of het een jongne of meisje is. Ik maak mij hier zelf geen zorgen om. Ik merk dat ik het mentaal niet kan trekken om me zorgen te maken over bepaalde dingen omtrent me zwangerschap. Maarja meid, zie jezelf als een geluksvogeltje. Ik ben in het algemeen ook amper ziek en nooit misselijk (maar 2x in me leven geweest) dus denk dst t ook dT een beetje is

2 maanden geleden

En idd extreem vermoeidheid en krampjes maar dat hoort erbij

2 maanden geleden

Ik heb ook erg weinig symptomen gehad. Inderdaad wat last van de tepels en vermoeidheid en een verminderde eetlust. Verder nergens last van. Vandaag had ik de termijnecho en de baby deed het goed! Morgen alweer 12 weken 😀

2 maanden geleden

Hier nu 12 w en 1 dag en heb vanaf het begin amper klachten gehad. Komt denk ik ook omdat je veel leest over dames die stront misselijk zijn of heel moe mensen plaatsen dat sneller als dat er amper klachten zijn. Toch is het ook normaal om geen klachten te hebben. Probeer hoe dan ook te genieten ❤️