14 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb dit ook en het maakt mij ook super onzeker 😩 niet leuk

3 maanden geleden

Reactie op Iris_x

Ik heb dit ook en het maakt mij ook super onzeker 😩 niet leuk
Ik lees online wel veel dat dit gewoon kan voorkomen…dat stelt me enigszins gerust 🙏

3 maanden geleden

Symptomen komen en gaan, dit hoort echt bij de zwangerschap en zegt meestal niks over het verloop daarvan. Je kunt je super ziek voelen, allerlei kwaaltjes hebben en toch een miskraam krijgen en je kunt geen symptomen hebben en juist een goede zwangerschap hebben. Probeer vertrouwen te hebben 🍀

3 maanden geleden

Ik was ook elke dag misselijk, en 4 dagen geleden stopte het opeens. Voelde me super goed dus dat zorgde bij mij ook voor veel onzekerheid. Sinds gister is het 10x zo hard terug gekomen en vandaag een kloppend hartje gezien. Dus het kan echt komen en gaan!

3 maanden geleden

Jaa ik ervaar echt het zelfde. Vandaag minder harde borsten en alleen heel af en toe dat ik denk, ik ben niet lekker maar niet echt echt misselijk…. Zo onzeker. M’n partner laat me wel weer geloven en vertrouwen maar ik ben ook mega onzeker. Pas bij 9 weken echo.

2 maanden geleden

Hier ook heel onzeker, gevoel dat pijnlijke borsten minder tot weg is, en merk dat het me erg onzeker maakt. Vorige week met 6 weken wel een kloppend hartje gezien maar merk dat ik steeds denk wat als het nu mis is

2 maanden geleden

Ik heb dit ook. Naast moeheid alleen last van mn borsten, maar als mn borsten minder zeer doen of bijna niet meer denk ik gelijk dat het mis is 🥲

2 maanden geleden

Pff zo frustrerend he dat het je zo gek kan maken

2 maanden geleden

Geen zorgen over maken. Stel dat je een miskraam zou krijgen is het niet dat morgen alle hormonen (wat de kwalen veroorzaken) pats boem uit je lichaam is. Als je een miskraam hebt kan je je nog weken ‘zwanger voelen’. Het zegt echt niks..

2 maanden geleden

Reactie op Nina2624

Geen zorgen over maken. Stel dat je een miskraam zou krijgen is het niet da ...
Dit vind ik echt een hele goeie van je! Thanks

2 maanden geleden

Bij mij gaf de verloskundige aan dat het hebben van symptomen, het niet hebben van symptomen en het hebben van wisselende symptomen. Niks zegt over het verloop van je zwangerschap! Geen zorgen maken!

2 maanden geleden

Gelukkig zijn de symptomen niet elke dag even erg. Hier schommelt het ook enorm (behalve de vermoeidheid). Ik maak me er vooral niet te druk om. Ben al lang blij dat ik niet zo ellendig continu misselijk ben als bij vorige zwangerschap. Die is niet goed afgelopen en kwamen we er bij 11 weken door de geplande echo dat er geen hartslag meer was. Ik had op dat moment juist extreem veel last van kwaaltjes (moe, misselijk,vergeetachtig/warrig, zere borsten, de hele rataplan). Pas toen de opgewekte miskraam echt volledig geslaagd was (weken later), zakte alles weer af. Symptomen zeggen dus echt niks. Elke zwangerschap is weer anders en dagen waarop ik geen last heb van van alles koester ik nu maar.

2 maanden geleden

Ik heb hetzelfde gehad! Maakte me ongelofelijk onzeker, heb zelf in maart een miskraam gehad. Gister zelfs een beetje licht bruine afscheiding. de eerste echo gehad gister en die was prachtig, sterk kloppend hartje! Komen en gaan van symptomen hoort erbij zegt mijn verloskundige. Ik probeer iedere dag dat ik me goed voel maar te omarmen en zoveel mogelijk dingen te doen die ik op slechte dagen niet voor elkaar krijg 😂

2 maanden geleden

Ik heb dit ook. Nu 9.1 weken als het goed is en ineens minder gespannen borsten en minder zwaar gevoel in buik. Ik heb al eerder een missed abortion gehad bij 9 weken helaas dus maakt me heeeel onzeker. Maar goed volgende week donderdag echo. We gaan het zien. Blijft spannend.