21 Reacties

2 maanden geleden

Hey! Wat een vervelend nieuws zeg.. ik hoop voor je dat het goed uitpakt. Heb je een inwendige echo gehad?

2 maanden geleden

Reactie op Janinedejong1

Hey! Wat een vervelend nieuws zeg.. ik hoop voor je dat het goed uitpakt. H ...
Ja was inwendig. Dank je wel❤️

2 maanden geleden

Oooh wat ontzettend verdrietig, snap dat je er kapot van bent en op iets anders hebt gehoopt. Leef met je mee. Heb zelf een klein beetje iets vergelijkbaars meegemaakt, er waren bij mij destijds op de echo twee vruchtjes van 8+2 gezien waarvan de hartjes niet meer klopten. Die miskraam heb ik uiteindelijk moeten opwekken, met daarna nog een ingreep omdat het restweefsel steeds maar niet losliet. Zou het kunnen dat je echt veel minder ver bent dan je denkt? Als in: net 5 weken ofzo? Al denk ik wel dat je dan ook al iets van een zwart rondje had moeten zien, dus heb helaas weinig hoop voor je. Sterkte!

2 maanden geleden

Wat verdrietig, zo wil je niet je eerste echo hebben. Kan het dat je veel minder ver bent? Wanneer had je je eerste positieve test? Sterkte de komende tijd! ❤️

2 maanden geleden

Reactie op Evanna

Wat verdrietig, zo wil je niet je eerste echo hebben. Kan het dat je veel m ...
Op 16 juli had ik mijn eerste positieve test. Ik denk dat je dan nu al wel iets zou moeten zien. Dat zei de verloskundige ook. Dank je voor je berichtje💕

2 maanden geleden

Reactie op Joycester

Op 16 juli had ik mijn eerste positieve test. Ik denk dat je dan nu al wel ...
Dan zou je minimaal 6+2 moeten zijn en zou er op een inwendige echo echt meer te zien moeten zijn inderdaad. Wat verdrietig voor jullie, sterkte ❤️

2 maanden geleden

Reactie op Evanna

Dan zou je minimaal 6+2 moeten zijn en zou er op een inwendige echo echt me ...
Dank je wel❤️

2 maanden geleden

Ooh meis wat vreselijk voor je. Al die kwaaltjes en dan dit nieuws. Ik leef met je mee. Veel sterkte komende tijd 🩷

2 maanden geleden

Ach wat een verdrietig nieuws. Even geen woorden voor. 🫂 Dikke knuffel voor je ❤️

2 maanden geleden

Wat verdrietig zeg. Veel sterkte komende tijd😘

2 maanden geleden

Wat ontzettend verdrietig.. ik heb dit 2 keer eerder meegemaakt, 1 keer een leeg vruchtzakje en 1 keer geen kloppend hartje , daarom zijn die eerste weken extra spannend. Zo gek inderdaad dat je dan al die klachten wel hebt, dat vond ik ook een eng idee. Ik heb daarna een gezonde dochter gekregen en ik heb aanstaande maandag mijn 1e echo van mijn huidige zwangerschap. Als je dit hebt meegemaakt blijft het altijd spannend en dat is mega logisch. Ik heb 2 keer de miskraam zelf op gang laten komen en daarna geen complicaties oid gehad. Het nadeel is dat het wel langer duurt voordat je lichaam het in gang zet dan het op gang brengen met medicatie. Ben maar vooral heel lief voor jezelf, want het is en blijft gewoon ontzettend verdrietig. Heel veel sterkte💕

2 maanden geleden

Reactie op Dropje2025

Wat ontzettend verdrietig.. ik heb dit 2 keer eerder meegemaakt, 1 keer een ...
Dank je wel voor je uitgebreide reactie💕 En wat rot dat jij dit ook hebt meegemaakt. Ik snap dat het nu juist nog spannender is die eerste paar weken. Hopelijk gaat deze zwangerschap bij jou nu goed💕

2 maanden geleden

Ik heb bij mijn dochter iets relatief vergelijkbaars meegemaakt. We zagen alleen wat golfachtige lijnen op de echo. Wat het was kon ze niet zeggen ( arts van de fertiliteitskliniek). Ze wist wel 100% zeker dat het een miskraam was. De week erna bij de gynaecoloog bleek er wel degelijk een goed vruchtzakje met vruchtje en kloppend hartje te zijn. Dit had er zeker al moeten zitten bij de echo ervoor, maar hebben ze bij de (inwendige) echo ervoor blijkbaar gemist. Geen idee of ze niet goed genoeg rond gekeken had, maar de gynaecoloog vond het bijzonder. Dit gebeurt dus zo goed als nooit, maar het kán wel een keer gebeuren (waar mensen werken, worden fouten gemaakt).

2 maanden geleden

Reactie op Joycester

Dank je wel voor je uitgebreide reactie💕 En wat rot dat jij dit ook hebt m ...
Hoi hoi, bij mij ook helaas weer een miskraam. Alleen een dooier en een restje van een vruchtje te zien. Voor jou veel sterkte, hopelijk is het de volgende keer ook goed raak🍀🫶

2 maanden geleden

Reactie op Dropje2025

Hoi hoi, bij mij ook helaas weer een miskraam. Alleen een dooier en een re ...
Jij ook heel veel sterkte💛💛

2 maanden geleden

Hoe gaat het inmiddels? Is de HCG in je bloed nog afgenomen?

2 maanden geleden

Reactie op Hel1J

Hoe gaat het inmiddels? Is de HCG in je bloed nog afgenomen?
Lief dat je het vraagt! We hebben het hele weekend nog in vervelende spanning gezeten, want het daalde maar niet. Maar vandaag is het een klein beetje gedaald en begon ik ineens enorme krampen en bloedingen te krijgen. De verloskundige zegt dat hiermee vaststaat dat het kennelijk wel gewoon in mn baarmoeder heeft gezeten maar gewoon echt al een tijdje niet meer is gegroeid, dus dat het daarom te klein was om te zien. Het klinkt gek, maar na die gekke dagen voelt dit een beetje als een opluchting - naast dat ik het ook ontzettend verdrietig vind.

2 maanden geleden

Reactie op Joycester

Lief dat je het vraagt! We hebben het hele weekend nog in vervelende spanni ...
Ah ja snap dat dit heel dubbel voelt, maar wel fijn dat het nu doorzet inderdaad. Sterkte! ✨

2 maanden geleden

Reactie op Joycester

Lief dat je het vraagt! We hebben het hele weekend nog in vervelende spanni ...
Ach jee, wel fijn de bevestiging, maar natuurlijk heel verdrietig dat het zo loopt. Ik gun je een mooie zwangerschap als je daar weer de ruimte voor voelt. Veel sterkte🩷

2 maanden geleden

Reactie op Nola1203

Ach jee, wel fijn de bevestiging, maar natuurlijk heel verdrietig dat het z ...
Dank je wel lieverd! En jij een hele fijne en gezonde zwangerschap gewenst nu!💛