5 Reacties

4 dagen geleden

Ik ben dan trouwens al 29 weken zie ik nu. Iemand ook ervaring met vliegen met 29 weken?

4 dagen geleden

Wij zijn net terug van een weekje turkije! Het reizen vond ik echt rampzalig, vooral door mn bekkeninstabiliteit, ik kan niet lang zitten of staan. Verder de vakantie zelf erg genoten, vooral heel rustig aan gedaan met de warmte, lekker veel chillen op een bedje en vooral niet teveel doen overdag. Als het afkoelt savonds er op uit gaan

4 dagen geleden

Heerlijk! Probeer er echt van te genieten, want voor je het weet loop je een hele vakantie achter je kleintje aan te rennen en moet je voortdurend in de gaten houden of er niemand in het zwembad valt 馃槄. Niet om je voorpret te bederven, maar weet wel dat je in december/januari ook frisser weer met regen kunt treffen op de Canarische eilanden (zelf meermaals meegemaakt). Dus pak ook wat vestjes/jasjes e.d. in, zeker voor als je 鈥榮 avonds op pad wil.

4 dagen geleden

Reactie op LB22

Heerlijk! Probeer er echt van te genieten, want voor je het weet loop je ee ...
Thanks! Vind het toch wel beetje spannend, met 29 weken nog weggaan. Ja die kans zit erin. Al ben ik al 3x naar geen canaria geweest in dec/januari en elke keer echt zomers weer en idd 鈥榮 avonds vestje erover.

3 dagen geleden

Wij zijn al met zijn 3tjes (dochter van bijna 4) en wilden graag nog even op vakantie. Woensdag gaan we een kleine week naar Turkije. Even een relax vakantie. En vorige week ben ik met een vriendin 4 dagen naar Ibiza geweest. Nu was dat nog niet zo erg voor mijn man dan de eerste jaren weer met een baby straks haha. Ik vond het echt even heerlijk 鉂わ笍 28 weken zal wel een stuk pittiger zijn en dan vooral het vliegen. Zal kijken of je dan aan gangpad kan zitten zodat je eenvoudig van houding kan wisselen. Merkte dat 2,5 uur vliegen met weinig bewegingsruimte in die krappe vliegtuigen niet alles was 馃槙