16 Reacties

8 maanden geleden

Ik heb geen ervaring maar als het geen open wonde meer is, dan lijkt me dat op zich wel ok? Wat superlief trouwens dat je een kindje voor je zus hebt gedragen, dat lijkt me een ongelofelijk intense ervaring 💕

8 maanden geleden

Geen ervaring mee, maar wil gewoon even zeggen: wat prachtig dat je dit voor je zus gedaan hebt 💕.

8 maanden geleden

Reactie op Oostende

Ik heb geen ervaring maar als het geen open wonde meer is, dan lijkt me dat ...
Dankjewel voor je reactie!🙏🏼 het was het allermooiste cadeau wat ik ooit heb mogen geven. Omdat het idee van dragen al ontstaan is toen ik 15 jaar oud was waren we blij dat het eindelijk allemaal heeft mogen gebeuren. Geen moeilijke gevoelens bij komen kijken gelukkig 💗 nu aan het genieten van zwangerschapsverlof zonder een Newborn is ook wel heel bijzonder en lekker voor ons gezin

8 maanden geleden

Reactie op Mermom

Dankjewel voor je reactie!🙏🏼 het was het allermooiste cadeau wat ik ooit ...
Geweldig, keihard verdiend, nu fijn genieten 🌷

8 maanden geleden

Chatgpt zegt dat je wond/knip wel helemaal genezen moet zijn voordat je gaat zwemmen. Is het niet meer rood enzo? En toen ik keek met een spiegel vond ik het ook lijken alsof er bog een scheurtje zat aan de binnenkant maar de verloskundige zei dat dat er hoort te zitten? 🫣 Geen idee ik kijk nooit met een spiegel daar naar binnen 😂

8 maanden geleden

Wauw wat bijzonder dat je dit voor je zus hebt gedaan. 🥹 Ontzettend lief en mooi 💞 al lijkt het me ook intens. Maar wat zal je zus blij zijn! Ik heb zelf heb ervaring met een knip, maar als ik je verhaal zo lees zou ik het zelf niet doen. Zou toch te bang zijn voor een infectie oid. Al snap ik het ook dat je heel graag wil zwemmen.. Ik weet niet hoe lang je nog op vakantie bent, maar misschien kan je je huisarts bellen voor advies? Ze kunnen natuurlijk niet meekijken naar misschien wel meedenken.

8 maanden geleden

Ik heb een soortgelijk herstel van mijn knip: in de kraamweek ging een deel van de wond wijken (bij de vagina) en dit is toen open blijven staan. Na 6 weken was de rest dicht, maar zag dit deel er nog steeds open uit. Uiteindelijk doorgestuurd naar de gynaecoloog en bleek het niet echt open te zijn, maar granulatieweefsel. Ze heeft dit aangestipt met zilvernitraat en toen was het verdwenen, zag er meteen een stuk beter uit. Ik heb ook nog steeds last met stilstaan, verder niet. Wellicht is het het littekenweefsel wat trekt? Misschien voor de zekerheid de gyn bellen en een fotootje mailen/appen?

8 maanden geleden

Bedankt voor jullie reacties! Ahhh granulatieweefsel lijkt er wel aardig op denk ik… Ik ga wel bellen om te overleggen 🙏🏼

7 maanden geleden

Reactie op Mermom

Bedankt voor jullie reacties! Ahhh granulatieweefsel lijkt er wel aardig op ...
Hoe is het afgelopen bij jou? Inmiddels al de gynaecoloog gezien?

7 maanden geleden

Reactie op duifje_d

Hoe is het afgelopen bij jou? Inmiddels al de gynaecoloog gezien?
Sorry voor mijn late reactie! Ben na de vakantie (vorige week maandag) meteen naar de huisarts geweest omdat ze mijn dossier in het ziekenhuis al gesloten hebben. De huisarts heeft vervolgens weer contact met de gynaecoloog gehad en deze wil me opnieuw zien. Aan het wachten tot ik word ingepland voor een afspraak. Het is trouwens geen wild vlees oid, de wond staat helaas gewoon echt nog een klein stukje open. De vraag is dus of dit wel vanzelf gaat genezen.

7 maanden geleden

Reactie op Mermom

Sorry voor mijn late reactie! Ben na de vakantie (vorige week maandag) mete ...
Hopelijk wordt je snel ingepland! Gewoon elke dag bellen :)

7 maanden geleden

Reactie op Mermom

Sorry voor mijn late reactie! Ben na de vakantie (vorige week maandag) mete ...
Vervelend! Bij mij was de wond anderhalve week nadat het was aangestipt met zilvernitraat eindelijk gesloten en dus niet meer pijnlijk! Ik hoop dat ze je snel even willen helpen in het ziekenhuis!

7 maanden geleden

Reactie op Zonnebloemmmm

Vervelend! Bij mij was de wond anderhalve week nadat het was aangestipt met ...
Oh wat fijn zeg! Ik hoop het ook 🍀

6 maanden geleden

Reactie op Zonnebloemmmm

Vervelend! Bij mij was de wond anderhalve week nadat het was aangestipt met ...
Update! Eindelijk in het ziekenhuis geweest, het bleek inderdaad granulatieweefsel te zijn en ze heeft het ook aangestipt. Jammer dat de gynaecoloog dit niet gezien had bij de nacontrole en ik weer langs de dokter moest en weken moest wachten op deze afspraak. Maargoed… hopelijk straks eindelijk van de klachten af 🙏🏼

6 maanden geleden

Reactie op Mermom

Update! Eindelijk in het ziekenhuis geweest, het bleek inderdaad granulatie ...
Fijn dat ze het hebben aangestipt! Hopelijk ben je er snel van af, want dit duurt wel echt lang zo!

6 maanden geleden

Reactie op Mermom

Update! Eindelijk in het ziekenhuis geweest, het bleek inderdaad granulatie ...
Hoe gaat het nu? :)