16 Reacties

8 maanden geleden

Ik heb geen ervaring maar als het geen open wonde meer is, dan lijkt me dat op zich wel ok? Wat superlief trouwens dat je een kindje voor je zus hebt gedragen, dat lijkt me een ongelofelijk intense ervaring 💕

8 maanden geleden

Geen ervaring mee, maar wil gewoon even zeggen: wat prachtig dat je dit voor je zus gedaan hebt 💕.

8 maanden geleden

Reactie op Oostende

Ik heb geen ervaring maar als het geen open wonde meer is, dan lijkt me dat ...
Dankjewel voor je reactie!🙏🏼 het was het allermooiste cadeau wat ik ooit heb mogen geven. Omdat het idee van dragen al ontstaan is toen ik 15 jaar oud was waren we blij dat het eindelijk allemaal heeft mogen gebeuren. Geen moeilijke gevoelens bij komen kijken gelukkig 💗 nu aan het genieten van zwangerschapsverlof zonder een Newborn is ook wel heel bijzonder en lekker voor ons gezin

8 maanden geleden

Reactie op Mermom

Dankjewel voor je reactie!🙏🏼 het was het allermooiste cadeau wat ik ooit ...
Geweldig, keihard verdiend, nu fijn genieten 🌷

8 maanden geleden

Chatgpt zegt dat je wond/knip wel helemaal genezen moet zijn voordat je gaat zwemmen. Is het niet meer rood enzo? En toen ik keek met een spiegel vond ik het ook lijken alsof er bog een scheurtje zat aan de binnenkant maar de verloskundige zei dat dat er hoort te zitten? 🫣 Geen idee ik kijk nooit met een spiegel daar naar binnen 😂

8 maanden geleden

Wauw wat bijzonder dat je dit voor je zus hebt gedaan. 🥹 Ontzettend lief en mooi 💞 al lijkt het me ook intens. Maar wat zal je zus blij zijn! Ik heb zelf heb ervaring met een knip, maar als ik je verhaal zo lees zou ik het zelf niet doen. Zou toch te bang zijn voor een infectie oid. Al snap ik het ook dat je heel graag wil zwemmen.. Ik weet niet hoe lang je nog op vakantie bent, maar misschien kan je je huisarts bellen voor advies? Ze kunnen natuurlijk niet meekijken naar misschien wel meedenken.

8 maanden geleden