21 Reacties

2 maanden geleden

Deze van vandaag

2 maanden geleden

Waarom haal je de test uit elkaar?

2 maanden geleden

Ik zou ze ook niet uit elkaar halen.. Ik had pas een week na mn positieve een knaltest.. Dit is denk k bij iedereen verschillend..

2 maanden geleden

Positief is positief. De test hoef je echter niet uit elkaar te halen… geen idee of dit de test beinvloed

2 maanden geleden

Reactie op Mevrouwtje Theelepel

Ik zou ze ook niet uit elkaar halen.. Ik had pas een week na mn positieve e ...
Ah oke een week pas. Dat is een geruststelling

2 maanden geleden

Positief is positief. De test hoef je echter niet uit elkaar te halen… geen ...
Hoe zou dit de test kunnen beïnvloeden ik dit niet aan de teststrip heb alleen het bovenste eraf gehaald om er beter naar te kijken voor de oploop.

2 maanden geleden

Reactie op susyq24

Waarom haal je de test uit elkaar?
Om er beter naar te kijken voor de oploop?

2 maanden geleden

Hoe zou dit de test kunnen beïnvloeden ik dit niet aan de teststrip heb all ...
Ik zit*

2 maanden geleden

Bij mij ook pas een week later, dit was mijn oploop. NOD is de derde test.

2 maanden geleden

Dit was mijn test op 13dpo met avondurine (1 dag voor nod)

2 maanden geleden

Reactie op Oostende

Bij mij ook pas een week later, dit was mijn oploop. NOD is de derde test.
Ah geeft mij ergens toch die geruststelling! Vooral na een miskraam blijf je malen.

2 maanden geleden

En deze precies een week later. 6 dagen na nod.

2 maanden geleden

Voor NOD lijkt jou test me een prima test. Al weet je natuurlijk niet wanneer de innesteling is geweest en elke vrouw maakt HGC anders aan. Zolang het maar verdubbelt elke 48u is dat prima. Dat laatste weet je natuurlijk nooit tenzij je bloed laat prikken. Ik heb getest tot de mooie dikke streep en dan ben ik gestopt. Ik laat het vanaf nu los en zie wel wat de eerste echo zegt.

2 maanden geleden

Reactie op Oostende

Voor NOD lijkt jou test me een prima test. Al weet je natuurlijk niet wanne ...
Klopt indd elk lichaam is anders. Ik denk dat ik het over een aantal dagen weer probeer en dat dat de laatste keer zal zijn tot de eerste echo! Bedankt voor je bericht

2 maanden geleden

Klopt indd elk lichaam is anders. Ik denk dat ik het over een aantal dagen ...
Als je eenmaal tevreden bent met het resultaat, test dan niet meer. Zorgt alleen maar voor onnodige stress en levert verder toch niets op 🙂 Succes alvast met je eerste echo!

2 maanden geleden

Reactie op Oostende

Als je eenmaal tevreden bent met het resultaat, test dan niet meer. Zorgt a ...
Yes is echt zo. Bedankt❤️

2 maanden geleden

Om er beter naar te kijken voor de oploop?
Okey?

2 maanden geleden

Prima test zo voor je NOD. Was bij mij echt een tuurstreep en 6 a 7 later dagen pad een knal streep

2 maanden geleden

Ik moet zeggen dat het merk ook echt uitmaakt. Ik had met een goedkopere variant van de Etos met ochtendurine echt een heeel licht streepje (ik twijfelde zelfs of ik wel iets zag). Met de clearblue had ik midden op de dag een veel duidelijkere streep ( Allemaal op dezelfde dag getest)