12 Reacties

9 maanden geleden

oude kleding maar dan met elastiekje bij je knoop? en dan lange top eroverheen?

9 maanden geleden

Ik heb hetzelfde. Ik haal bij de h&m en Primark even een nieuwe spijkerbroek die nu wel past. Die zijn Max 30 euro en even goed voor zolang het nodig is.

9 maanden geleden

Ik heb meerdere Julie-pantalons van Most Wanted gekocht tijdens mijn zwangerschap, zowel maat M als L (voor de zwangerschap droeg ik meestal M). Beide maten zitten heerlijk vanwege de elastische band en ik zie er hartstikke slank uit, al zeg ik het zelf. Op Vinted staan ze ook, zowel tweedehands als nieuw te koop tegen lagere prijzen. Via dit forum las ik eens over deze broeken en ik ben helemaal om. Heb er nu 4 en er zijn nog 2 onderweg 🤗

9 maanden geleden

Reactie op Knopje

Ik heb meerdere Julie-pantalons van Most Wanted gekocht tijdens mijn zwange ...
Ter verduidelijking: ik ben nu 3 weken postpartum en dus niet zwanger

9 maanden geleden

Ik heb de Asana pants van Ninepine, die paste zowel in de zwangerschap tot het derde trimester als nu postpartum. Hele mooie en fijne broeken!

9 maanden geleden

Het is een hele specifieke tip maar: ik had een normale spijkerbroek van Levi’s, de 724 met stretch voor mn zwangerschap, in een maatje groter voor wat meer baggy look. En die past nu heel fijn! Ik merk dat die stretch heel comfortabel zit én ik weet dus dat hij straks ook nog goed zal zitten. Ik vind bij heel veel broeken het elastiek in de taille echt oncomfortabel. Heb niet echt een buik meer nu 4w pp, maar het is allemaal wel nog losser natuurlijk, zit daardoor niet lekker ofzo. Een stretch jeans dus wel 😁

9 maanden geleden

Ik heb geen tips voor broeken maar ik kan wel aanraden om losse wijdvallende jurken te dragen! Ik heb zelf 4 van dit soort jurken (wijdvallend, midi-lengte, gesmockt aan de bovenkant dus makkelijk voor borstvoeding en je hebt er nog een beetje figuur in, en pofmouwen) en vind ze ideaal. Het moet natuurlijk wel maar net je smaak zijn 🙃. Ze zitten heerlijk, alsof je een nachthemd aan hebt en doordat het een jurk is zie je er gelijk helemaal aangekleed en leuk uit. Door het model jurk maakt het niet zo veel uit als je lichaam nog wat anders is dan voor de zwangerschap.

9 maanden geleden

Reactie op Emma38

Ik heb geen tips voor broeken maar ik kan wel aanraden om losse wijdvallend ...
👍 eens! A-lijn jurkjes zijn bij mij echt de go-to om nog een beetje een figuur te hebben (wel een taille maar buikje valt weg). Broeken doen het hem gewoon niet 😅 dikke kont en buik kan ik gewoon geeeeen broek bij vinden

9 maanden geleden

Reactie op Knopje

Ik heb meerdere Julie-pantalons van Most Wanted gekocht tijdens mijn zwange ...
dank voor deze tip! Heb er eentje besteld en zit idd echt top. Jeeej! Ga meerdere kleuren bestellen denk ik ☺️

9 maanden geleden

Reactie op Vanillecola

Ik heb de Asana pants van Ninepine, die paste zowel in de zwangerschap tot ...
Idem, deze zitten heel fijn 😊