11 Reacties
vorige week
Reactie op Sierra-ashley
Je hebt in het algemene forum een verkooptopic zitten dacht ik!
Ja ik kon dus alleen een 2dehands verkoop groep vinden, maar dat is dit niet echt🙈
Hopelijk misschien toch iemand hier die het kan gebruiken
vorige week
Nou ik had het dus voor je gevonden, maar toen zag ik ook gelijk dit… wie weet vind je iemand voordat het gesloten word…
Ik weet niet of je facebook hebt, maar daar heb je ook veel groepen over zwanger zijn/baby’s etc, daar mag dit vaak wel op. Dus dat zou je anders ook kunnen proberen

vorige week
Reactie op MH1991
Ik kan het wel gebruiken! Zijn ze nog dicht?
Jaa zeker, vorige week binnen gekregen zelfs dus echt nog nieuw. Stuur me even een berichtje 😊
vorige week
Reactie op Sierra-ashley
Nou ik had het dus voor je gevonden, maar toen zag ik ook gelijk dit… wie w ...

Bedankt voor je moeite iig. Volgens mij iemand gevonden!
3 dagen geleden
Helaas nog geen reactie.
Wellicht iemand anders nog die er belang bij heeft? 😊
3 dagen geleden
Het is inderdaad zonde om weg te gooien. Maar voor een leuk prijsje weg doen??? Ik maak tussen de regels op dat jij dit vergoed hebt gekregen. (Sorry als dit niet zo is). Daar hebben wij met z’n allen als maatschappij voor betaald. Dan begrijp ik niet dat je hier een leuk prijsje voor wil.
Zonde om weg te doen, ik ga mee nadenken waar het goed terecht kan komen.
3 dagen geleden
Reactie op Mimaw200
Mag ze toch zelf weten?
Vooral goed om te weten, is dat niet de volledige voeding vergoed wordt hoor. Ons zoontje drinkt ook pepti syneo en je betaald nog steeds de helft zelf. En da's nog steeds een stevig bedrag voor een klein potje 🙂 Dus helemaal te begrijpen dat je er wel een leuk prijsje voor wilt. En een leuk prijsje is voor elke ouder mooi meegenomen 🙂🙂
3 dagen geleden
Reactie op Schmett
Het is inderdaad zonde om weg te gooien. Maar voor een leuk prijsje weg doe ...
Je weet inderdaad niet hoe het hier zit.
Ik zal nooit andere ouders oplichten op die manier. Het is harstikke duur spul, en ik probeer alleen maar iemand anders te helpen door er zelf niet de hoofdprijs voor te vragen.
Moet niet zo zijn dat ik alles maar gratis weg moet geven toch?