9 Reacties

13 dagen geleden

Ik heb een peuterbed gedaan omdat mijn dochter niet lang is en we deze zeker tot 7 8 kunnen gebruiken, daarna gaat die door naar kind 2. Ook omwille van ruimte een peuterbed genomen (de commode staat er nog naast) die gaat over een half jaar pas weg en anders paste het niet.

13 dagen geleden

Wij hebben ook voor een peuterbed gekozen. Vond naar een groot bed een flinke overstap voor haar en met het idee dat het toch uiteindelijk naar nummer 2 gaat, wel de investering waard. Ook vonden we een peuterbed voor een mooie prijs, wat weer veel geld scheelde met een gewoon bed (ook met goed matras erbij enzo).

13 dagen geleden

Wij hebben meteen een normaal bed gedaan, ging perfect.

13 dagen geleden

Wij zijn voor een tweedehands peuterbed gegaan, maar zou juist een eenpersoonsbed aanraden. Het lijkt wel heel groot, maar je kan het wel knusser maken. En ik zou het aanraden, omdat je er dan af en toe gezellig even bij kan kruipen. Dat mis ik nu. Het scheelt uiteindelijk ook dat je niet weer een andere maat linnen hoeft te hebben. Wij krijgen nu een derde kindje en ik denk dat onze tweede zoon direct van ledikant naar een eenpersoonsbed (stapelbed) gaat. Dus dan doen we het peuterbedje waarschijnlijk weg en hebben we het maar voor één kindje gebruikt.

13 dagen geleden

Wij zij voor een 1 persoonbed gegaan en dan zo n huisjes bed. Wij hebben zonder hekje maar kan ook met. En je kan je af er toe lekker erbij liggen als je een boekje leest voor het slapen gaan.

13 dagen geleden

Wij zijn voor een meegroeibed van ikea gegaan. Die heeft de oudste nu nog. Zij krijgt straks een 1persoons en gaat deze naar de volgende.

13 dagen geleden

Hebben meteen een 1-persoonsbed gedaan en een los bedhekje gekocht. In begin was het bedhekje echt nog wel nodig, maar later niet meer. Veel goedkoper om geen peuterbed als tussenstap te nemen. Daarom meteen 1-persoonsbed gekocht

13 dagen geleden

Wij zijn meteen voor een eenpersoonsbed gegaan, ging direct prima! Ook 2 jaar hier. Ze is nog steeds helemaal trots op haar grote bed. En wat gezegd wordt, met voorlezen ofzo kruip je er heel gemakkelijk even bij 😊

VRIEND

13 dagen geleden

Wij zijn redelijk snel van een peuterbed naar eenpersoonsbed gegaan. Mijn zoontje is erg klein van stuk en leek de geborgenheid van een kleiner bed nog nodig te hebben. Het is alleen een woelige slaper waardoor ik hem de hele nacht hoorde botsen. Nu met een eenpersoonsbed met een plankje hoor ik hem niet meer. En kan ik er mooi naast liggen als ik hem naar bed breng 😉