14 Reacties

één maand geleden

Toevallig had ik dit vannacht met 9+4 voor het eerst. Overdag nergens last van..

één maand geleden

Mijn vroege echo was ook goed, ben nu zo een 9 weken en ik heb ook steken maar niet bij mn navel, meer in mn buik/onderbuik. Mij is gezegd dat het komt doordat het lichaam aan het veranderen is. Bandenpijn en het groeien/oprekken van lichaamsdelen.

één maand geleden

Heb het trouwens soms overdag en soms snachts

één maand geleden

Wat bij mij helpt is zitten en slapen met zo een lang zacht voedingskussen om me heen

één maand geleden

Voorbeeld

één maand geleden

Dit is bandenpijn, had ik vorige zwangerschap ook. Moest echt in slomotion omdraaien haha

één maand geleden

Tijdens week 9 en 10 ook een aantal keren last van gehad. Voornamelijk bij mijn zij/onderbuik. Soms overdag, maar meestal bij draaien 's nachts. Inmiddels heb ik er al een weekje geen last meer van. Gok inderdaad ook dat het iets te maken heeft met het groeien van je buik/bandenpijn o.i.d.

één maand geleden

Bandenpijn. Heb het helaas zelf ook en dit is mijn tweede zwangerschap dus herken het direct.

één maand geleden

Bedankt voor de reacties allemaal! Ik had al wel verwacht dat het bandenpijn was of groei buik/baarmoeder maar toen ik dat tegen een bekende zei kreeg ik de reactie “nu al?!”. Vandaar dat ik me afvroeg of meerdere vrouwen dat ook hadden. Had vandaag, na weer eens een dag op kantoor, ook dat ik na een paar uurtjes zitten enorm veel last had van/onder mijn stuitje. Alsof ik enorm lang op een fiets had gezeten. Denk dat het allemaal een beetje met elkaar te maken heeft. Ga denk ik maar zo’n voedingskussen kopen inderdaad!

één maand geleden

Ik heb hier ook sinds een week ongeveer last van, bij het omdraaien in bed voel ik het in m'n onderbuik. En het gaat ook wat moeizamer. Alsof ik ineens geen buikspieren meer heb ofzo😅 Gelukkig ben ik niet de enige. Ik ben vandaag 11+3.

één maand geleden

Reactie op mommytobe2608

Bedankt voor de reacties allemaal! Ik had al wel verwacht dat het bandenpij ...
Er gebeurt veel de eerste periode. Helaas word dat soms onderschat. Jij weet prima wat je voelt. Als een ander daar niet begripvol op reageert is dat jammer. Jij bent de ervaringsdeskundige 🙂 en bij iedereen gaat het anders dus het kan allemaal

één maand geleden

Ik ben trouwen 9weken 4 dagen vandaag erg last van steken onderbuik zij kanten allebei kanten beetje kramp boven benden maak dan wel beetje zorgen

één maand geleden

Reactie op khadija bellie

Ik ben trouwen 9weken 4 dagen vandaag erg last van steken onderbuik zij kan ...
Dat zijn de banden die je baarmoeder op z’n plek houden, die gaan oprekken door je groeiende baarmoeder (bandenpijn)

één maand geleden

Eerst naar de dokter, dur stuurde me naar ziekenhuis voor bloedprikken of het artrose was. Gelukkig niet. Toen vroeg de dokter me weer terug te komen. ECG afgenomen ter hartcontrole ook ivm hartaandoeningen familie. Gelukkig niet. Toen nog een prikje in de vinger voor controleren op ontsteking in haarzakje. Was het ook niet. Het bleek mijn borstbeen/ribben en moest gewoon rusten en dagelijks 3x 1000mg paracetemol innemen. Het neemt nu gelukkig wat af.