8 Reacties

2 maanden geleden

Hoi! Ik heb dit ook sinds vorige week woensdag, de eerste dagen vooral in de nacht en sinds 3 dagen ook heel veel overdag. Dit kunnen je darmen omdat deze zich verplaatsen + ik heb obstipatie en galstenen dus af en toe ook hele heftige koliek aanvallen. Bij twijfel kun je altijd je vk bellen! Hoe ver ben je nu?馃崁

2 maanden geleden

Reactie op ALMx

Hoi! Ik heb dit ook sinds vorige week woensdag, de eerste dagen vooral in d ...
Ik ben vandaag 5 weken en 5 dagen en jij??

2 maanden geleden

Reactie op Kirstenzwanger

Ik ben vandaag 5 weken en 5 dagen en jij??
Aah we lopen bijna tegelijk! 5+4 spannend allemaal he?馃檲

2 maanden geleden

Ik ben nu bijna 8 weken en heb dit ook heel erg veel gehad. Heb me er dagelijks zorgen om gemaakt en was er van overtuigd dat het niet goed was maar woensdag een echo gehad met een mooi kloppend hartje! Heb nooit geweten dat zulke buikpijn en krampen erbij kunnen horen maar het is dus echt zo. Bij mij werd dit een stuk minder bij 7 weken maar nog steeds voel ik wel eens krampen en heb ik lage rugpijn alsof ik ongesteld ben. Succes met je zwangerschap 鉂わ笍

2 maanden geleden

Ik heb dit ook! Bij mijn vorige zwangerschap helemaal niet dus het maakt mij ook onzeker nu. Ik houd me er aan vast dat het een groeiende baarmoeder is met daarin een baby die lekker groeit 馃グ

2 maanden geleden

Ik heb echt precies hetzelfde! Al een week hele erge krampen in mijn onderbuik, soms ook steekjes. Ik heb van de week mijn verloskundige opgebeld, ik had namelijk meerdere vragen. Toen ik zei dat ik zoveel last had van krampen zei ze, dat is echt normaal. Je baarmoeder is namelijk aan het groeien. Dat heeft mij gerust gesteld 馃槉.

2 maanden geleden

Zijn er nog dames die heftige steken rechts onder richting de lies hebben? Ik bedoel geen lichte krampjes!

2 maanden geleden

Ik ben bijna 7 weken en ervaar nog steeds heftige buikkrampen. Soms naar links toe en soms net menstruatiekrampen. Heb ook nog bloedverlies gehad bruinig/rozig, maar ook felrood, wel meteen naar de arts geweest bij rood wat bleef druppelen. Da鈥檚 voor nu gelukkig over. Lig bij krampen met de voeten omhoog op een kussen of op je zij met kussen onder je buik tussen je benen. Helpt bij mij wel een beetje馃