27 Reacties

10 dagen geleden

Ik heb dit ook gehad toen ik net zwanger was! Ik had enorme kaak/kiespijn, wat uitstraalde naar m’n nek en hoofd. Ik ben toen bij de osteopaat geweest (wordt eigenlijk afgeraden in het begin van de zwangerschap, maar ik verging van de pijn) en dat heeft echt geholpen!

10 dagen geleden

Reactie op Annie2

Ik heb dit ook gehad toen ik net zwanger was! Ik had enorme kaak/kiespijn, ...
Oh dankje voor je reactie!! Hoelang heeft dit aangehouden?

9 dagen geleden

Ook ik had dit aan het begin van m'n zwangerschap, maar dan links. Precies dezelfde klachten. Ik ben naar de huisarts gegaan omdat ik dacht aan een oorontsteking. Zij heeft me doorverwezen naar de kaakfysio en de tandarts. Uiteindelijk bleek dat m'n tandvlees pittig ontstoken was linksboven en heeft de mondhygiënist die ontstekingen verwijderd. Daarnaast naar de kaakfysio geweest en die heeft m'n kaak goed gezet en oefeningen gegeven om het soepel te houden. Daarna was het weer houdbaar. Heel veel sterkte, die pijn is echt heel erg akelig inderdaad.

9 dagen geleden

Ik heb precies het zelfde gehad en dit bleek een heftige ontsteking te zijn in mijn wortelkanalen die bijna mijn kaak inging en dit zou gevaarlijk voor de baby kunnen zijn en met spoed een wortelkanaalbehandeling gehad😭😭 ik moet straks weer terug want moet nog een keer gespoeld worden en dan de 21e me laatste kanaalbehandeling

9 dagen geleden

En een foto maken van alleen de kaak zodat ze kunnen zien bij de tandarts wat je hebt kan volgens mijn verloskundige geen kwaad

9 dagen geleden

Nu ik zwanger ben heb ik heel vaak bijholte ontsteking, de holte naast je neus kan klachten geven die jij beschrijft. Ik heb het nu ook en wordt behandeld met antibiotica omdat het zoveel Pijn deed

9 dagen geleden

Ohja en paracetamol hielp totaal niet bij deze pijn, echt 0

9 dagen geleden

Reactie op Merel8989

Nu ik zwanger ben heb ik heel vaak bijholte ontsteking, de holte naast je n ...
Dank voor je bericht! Ik was in de tijd van miskraam ( aug) ook gestart met antibiotica omdat ik dacht dat ik bijholteontsteking had. Deed niets.. zo vervelend he? Sterkte

9 dagen geleden

Reactie op Maart32025

Ik heb precies het zelfde gehad en dit bleek een heftige ontsteking te zijn ...
Dankje! Ik had dus in augustus meerdere fotos laten maken maar ze konden niets ontdekken..

9 dagen geleden

Reactie op Maart32025

Ik heb precies het zelfde gehad en dit bleek een heftige ontsteking te zijn ...
Hoe gaat het nu?

9 dagen geleden

Reactie op Positiefzwanger

Ook ik had dit aan het begin van m'n zwangerschap, maar dan links. Precies ...
Ik duim zo dat de kaakfysio wonderen kan verrichten! Ik ben geen leuke moeder en partner op dit moment. Wanneer ging het over?

9 dagen geleden

Reactie op Annie2

Ik heb dit ook gehad toen ik net zwanger was! Ik had enorme kaak/kiespijn, ...
Dankje!! Dat! Het is afschuwelijk! Hoelang heeft het geduurd? Snel verbetering na de eerste behandeling?

9 dagen geleden

Reactie op Laura94!

Hoe gaat het nu?
Net me behandeling gehad de 2e en laatste nu moet het veeeeel Beter gaan opnieuw gespoeld helaas was de ontsteking toch tot me wortel vandaar dat het genezen langer de tijd nodig heb

9 dagen geleden

Reactie op Maart32025

Net me behandeling gehad de 2e en laatste nu moet het veeeeel Beter gaan op ...
Oh men! Wat onwijs heftig. Niet te doen. Sterkte

8 dagen geleden

Reactie op Laura94!

Ik duim zo dat de kaakfysio wonderen kan verrichten! Ik ben geen leuke moed ...
Nadat de ontstekingen uit m'n tandvlees verwijderd waren ging het al aanzienlijk beter en na 2 behandelingen kaakfysio was het helemaal goed!

8 dagen geleden

Reactie op Positiefzwanger

Nadat de ontstekingen uit m'n tandvlees verwijderd waren ging het al aanzie ...
Dankje, dat geeft hoop! 🤎

8 dagen geleden

Reactie op Laura94!

Oh men! Wat onwijs heftig. Niet te doen. Sterkte
Echt AFSCHUWELIJK

8 dagen geleden

Reactie op Maart32025

Echt AFSCHUWELIJK
Hoe voel je je?

8 dagen geleden

Reactie op Laura94!

Hoe voel je je?
Beter! Pijn is al gelijk niks meer en na die 1e behandeling had ik gelijk nog pijn

8 dagen geleden

Reactie op Maart32025

Beter! Pijn is al gelijk niks meer en na die 1e behandeling had ik gelijk n ...
Wauw🤎