27 Reacties

10 dagen geleden

Ik heb dit ook gehad toen ik net zwanger was! Ik had enorme kaak/kiespijn, wat uitstraalde naar m’n nek en hoofd. Ik ben toen bij de osteopaat geweest (wordt eigenlijk afgeraden in het begin van de zwangerschap, maar ik verging van de pijn) en dat heeft echt geholpen!

10 dagen geleden

Reactie op Annie2

Ik heb dit ook gehad toen ik net zwanger was! Ik had enorme kaak/kiespijn, ...
Oh dankje voor je reactie!! Hoelang heeft dit aangehouden?

9 dagen geleden

Ook ik had dit aan het begin van m'n zwangerschap, maar dan links. Precies dezelfde klachten. Ik ben naar de huisarts gegaan omdat ik dacht aan een oorontsteking. Zij heeft me doorverwezen naar de kaakfysio en de tandarts. Uiteindelijk bleek dat m'n tandvlees pittig ontstoken was linksboven en heeft de mondhygiënist die ontstekingen verwijderd. Daarnaast naar de kaakfysio geweest en die heeft m'n kaak goed gezet en oefeningen gegeven om het soepel te houden. Daarna was het weer houdbaar. Heel veel sterkte, die pijn is echt heel erg akelig inderdaad.

9 dagen geleden

Ik heb precies het zelfde gehad en dit bleek een heftige ontsteking te zijn in mijn wortelkanalen die bijna mijn kaak inging en dit zou gevaarlijk voor de baby kunnen zijn en met spoed een wortelkanaalbehandeling gehad😭😭 ik moet straks weer terug want moet nog een keer gespoeld worden en dan de 21e me laatste kanaalbehandeling

9 dagen geleden

En een foto maken van alleen de kaak zodat ze kunnen zien bij de tandarts wat je hebt kan volgens mijn verloskundige geen kwaad

9 dagen geleden

Nu ik zwanger ben heb ik heel vaak bijholte ontsteking, de holte naast je neus kan klachten geven die jij beschrijft. Ik heb het nu ook en wordt behandeld met antibiotica omdat het zoveel Pijn deed

9 dagen geleden

Ohja en paracetamol hielp totaal niet bij deze pijn, echt 0

9 dagen geleden

Reactie op Merel8989

Nu ik zwanger ben heb ik heel vaak bijholte ontsteking, de holte naast je n ...