Hallo,
Eind juli was ik zwanger ( icsi traject) en heb ik een miskraam gekregen. In deze periode voor de miskraam kreeg ik ontzettend pijn mijn rechter bovenkiezen met uitstraling naar mijn oor en kaakgewricht. Het was een enorm nare pijn, niet weg te krijgen met paracetamol en het liefst sloeg ik met mijn hoofd tegen de muur. Ik kon niet kauwen op die kant. Meerdere tandarts en doktersbezoeken gehad maar dit leidde tot niets. Er werd gedacht aan kaakklemmen dus een bitje op maat laten maken. Terwijl ik de miskraam kreeg en mijn hcg daalde, ging ook de pijn in mijn kaak/kiezen weg. Ik dacht: vast stress. Nu ben ik opnieuw zwanger, echt net en de klachten zijn er weer. Ik heb al een afspraak bij de kaakfysio gemaakt voor vrijdag. Dit lijkt snel maar ik slaap niet en word in mijn hoofd van de pijn. Ik weet zeker dat het met mijn zwangerschap te maken heb waar ik zo ontzettend dankbaar voor ben, maar de continue pijn zorgt dat ik dit maar beperk kan zijn.. Kan iemand mij helpen? Duidelijkheid geven..? Tips? Paracetamol helpt niet.