3 Reacties

één maand geleden

Ja maar niet de ervaring die je wil horen.. had ik mijn vorige zwangerschap ook. Begon wel later, rond een week of 20. Ik kan er eigenlijk geen mooi verhaal van maken. Dit is een vorm van bekkenpijn en werd hoe langer ik zwanger was erger. Ben nu bijna 14 weken en ik voel een “vleugje pijn” dus hoop dat het nog even wegblijft.

één maand geleden

Ik herken dit niet specifiek, maar ik heb misschien wel een tip voor je. Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik al vanaf week 10 last van mijn SI-gewrichten en ik heb daar ongeveer tot week 30 last van gehad. Nu tijdens mijn 2e zwangerschap word ik door misselijkheid en moeheid gedwongen om rustig aan te doen en heb ik er bijna geen last van. Gisteren toevallig een paar uur gewinkeld en dus veel gestaan/gelopen. Daarna wel meteen last. Dus mogelijk helpt het voor je om meer rust te pakken en dan is liggen beter om te ontlasten dan zitten. Veel sterkte in ieder geval! X en overleggen met de verloskundige of eventueel een bekkenbodem fysiotherapeut raadplegen is mogelijk ook slim!

één maand geleden

Overleggen ga ik sowieso doen! Bij m’n vorige zwangerschap had ik bekkeninstabiliteit, ben bang dat het weer die kant op gaat. M’n onderrug begon ook al te zeuren met de was uitzoeken… 😑 bedankt voor jullie reacties!