13 Reacties

3 maanden geleden

Had hetzelfde rond 6w maar vrijdag een mooi kloppend hartje gezien!

3 maanden geleden

Ik zou me niet te veel zorgen maken. Symptomen komen en gaan inderdaad. Zeker in het begin is het met vlagen. Ik snap wel dat het je onrust geeft, want je wil eigenlijk continu weten of het goed gaat met je kindje. Bij twijfel, bel je verloskundige.

3 maanden geleden

Heyy! Ik heb dit nu preciess ook. Ik zit ook de heledag eraan te zitten om te voelen of het nog pijnlijk is. Ben ook in mn 5 e week. Echt een onzekerheidd dit.

3 maanden geleden

Hier precies hetzelfde bij 6+1. Nergens meer last van.. dat maakt me onzeker..

3 maanden geleden

Geen zorgen maken, symptomen komen en gaan inderdaad. Probeer niet ultrahard te focussen op wat je allemaal wel en niet voelt, dan ga je echt te veel piekeren. Probeer te vertrouwen dat het gewoon goed gaat.

3 maanden geleden

Reactie op Oostende

Geen zorgen maken, symptomen komen en gaan inderdaad. Probeer niet ultrahar ...
Hoi Hoi, heel erg bedankt voor het reageren op mijn berichtje. Je hebt gelijk.. ik ben echt continue bezig met alles wat ik wel of juist niet voel.. kan er amper van genieten door alle miskraam horror verhalen. Ik doe echt mijn best te genieten. 馃ゲ馃槝

3 maanden geleden

Reactie op Vsuarezz

Hoi Hoi, heel erg bedankt voor het reageren op mijn berichtje. Je hebt geli ...
Ik begrijp je goed, zeker als ik zie wat voor een lange weg je hebt moeten afleggen om eindelijk op dit punt te kunnen komen. Toen ik vorig jaar erg zenuwachtig was tijdens mijn zwangerschap las ik dit: je moet je kindje aanmoedigen en toejuichen in plaats van het in twijfel te trekken, dat kleintje doet zo hard zijn best om te groeien, het minste wat wij kunnen doen is een positieve mindset hebben. Ik heb dat heel mijn zwangerschap in mijn hoofd gehad, zeker als ik begon te piekeren, dat zinnetje hielp me positief te blijven. Misschien kan het ook jou een houvast geven. Veel succes gewenst en dikke proficiat 馃崁

3 maanden geleden

Reactie op Oostende

Ik begrijp je goed, zeker als ik zie wat voor een lange weg je hebt moeten ...
Wat een ontzettend goeie tip!! 馃┓

3 maanden geleden

Reactie op kayleigh11

Had hetzelfde rond 6w maar vrijdag een mooi kloppend hartje gezien!
Ik ben blij dat alles goed gaat! Heel veel geluk met je zwangerschap. 馃崁馃馃徏馃挏

3 maanden geleden

Reactie op Korenwoof

Ik zou me niet te veel zorgen maken. Symptomen komen en gaan inderdaad. Zek ...
Dat is het inderdaad, je wilt zeker zijn dat alles goed gaat met je kindje en behalve testen doen kan je het onmogelijk weten. Bedankt voor je reactie. Voel me echt begrepen. 馃挏

3 maanden geleden

Heyy! Ik heb dit nu preciess ook. Ik zit ook de heledag eraan te zitten om ...
Dat er de hele tijd aan zitten herken ik ook haha. Maar weet dat je niet alleen bent. Ik deel ook echt je bezorgdheid. Ik heb iets moois gelezen eventjes geleden. 10% van de zwangerschappen eindigen in miskraam maar dat betekent dat 90% eindigt in een gezond kindje. Hoop dat jou dat ook een beetje helpt. 馃挏馃馃徏

3 maanden geleden

Reactie op MAART2025

Hier precies hetzelfde bij 6+1. Nergens meer last van.. dat maakt me onzeke ...
Hoi Hoi, weet dat je niet alleen bent en het heel normaal is dat je je nu al zorgen maakt over je kindje. Ik heb precies hetzelfde. Ik las even geleden iets moois dat jou misschien ook zou kunen helpen. 10% van de zwangerschappen eindigt in miskraam wat betekent dat 90% leidt tot een gezond kindje. Hopelijk geeft dat je wat hoop. 馃馃徏馃挏

3 maanden geleden

Reactie op Oostende

Ik begrijp je goed, zeker als ik zie wat voor een lange weg je hebt moeten ...
Wauw.. wat heb je dat mooi verwoord. Dit is een van de mooiste en behulpzaamste berichten. Ik waardeer je enorm. Dankjewel dit helpt inderdaad. Het minste way ik kan doen is in hem/haar geloven. Bedankt. 馃挏馃挏