5 Reacties

3 maanden geleden

Ik ben daar sws niet zo van capsules met omega 3. Omega 3 in een capsule heeft geleden aan totox ( totale oxidatie ) oftewel er is zuurstof bijgekomen waardoor een rottingsproces in werking word gezet en de omega 3 dus niets meer doet voor t lichaam. Als je echt goeie visolie wil raad ik vloeibare aan van ecology😊

3 maanden geleden

Ja die heb ik ook. Ik pak ze meestal later op de dag dan krijg ik ze makkelijker weg haha. Ik maak de pil eerst een beetje nat in mijn mond en dan hup zonder na te denken weg slikken met water haha. Eerder lukte t mij ook niet maar t went🤣

3 maanden geleden

Neem grote pillen in met een lepel dikvloeibaar, dus: yoghurt, appelmoes, vla.. Of tijdens de maaltijd: eerst een hap goed fijnkauwen, dan net voordat je gaat slikken de pil erbij en in 1x doorslikken. Dat is makkelijker dan met een slok water 😉 wel even checken of je deze wel met zuivel oid mag innemen of dat de werking dan minder is. Mocht dat zo zijn: er is ook een pillen-slik-gel op de markt: "Gloup". Bij apotheek of online te verkrijgen. Hoop dat 't helpt!

3 maanden geleden

Ik had/heb ook moeite met ‘grote’ pillen slikken. Kreeg ze gewoon niet weg! Nu neem ik YummyGums - Mommy. Die zijn gewoon prima en je kan er lekker op kauwen 😝

3 maanden geleden

Ik had deze besteld en ben erg tevreden. Ik ben een slechte pillen slikker, dus zwangerschap gummies zijn erg prettig.