20 Reacties

één dag geleden

Hoi, ik heb ook mijn placenta aan de voorkant liggen. Bij mijn andere twee zwangerschappen was dit ook het geval. Ik voel onze kleine man ook al enkele weken bewegen in mijn buik, meestal aan de linkerkant. Ik ben as zaterdag 18 weken zwanger dus het was erg vroeg dat ik hem al voelde maar ben er wel van overtuigt dat je het gevoel ook sneller herkent bij een volgende zwangerschap. Zo gezellig weer zo’n bewegend kleintje in je buik 🥰

één dag geleden

Hoii Ik heb met de placenta aan de voorkant nergens last van. zelfs mn vriend voelt der schopjes al en ik heb het op film. Verder voelde ik mn kleine bij 17 weken en voel ik der nu bijna elke x als ik stil zit. 🩷

één dag geleden

Hoi hoi heb mijn placenta ook aan de voorkant zitten, voelde de kleine al met 17 weken. Als ik op de bank lig voor ik haar ook lekker bewegen of als ik iets eet wat we bleikbaar beide lekker vinden gaat ze ook helemaal los.

één dag geleden

Reactie op gazzaitouni

Hoi hoi heb mijn placenta ook aan de voorkant zitten, voelde de kleine al m ...
Oh ja dat is helemaal geweldig eigenlijk

één dag geleden

Reactie op luna05

Hoii Ik heb met de placenta aan de voorkant nergens last van. zelfs mn vri ...
Zo leuk!! Dat hebben wij niet alleen ik voel het

één dag geleden

18+3. Placenta ook aan de voorkant. Voel nog niks. Bij onze dochter voelde ik haar wel al, toen had ik de placenta achter.

één dag geleden

Ik ben nu 20+3. Heb ook m'n placenta aan de voorkant, maar voel helaas nog niets

één dag geleden

Ik had bij mijn oudste de placenta voor en in heb haar met precies 20 weken voor het eerst gevoeld. Bij mijn andere dochter had ik de placenta achter en die heb ik echt alle kanten op voelen gaan. Nu weer de placenta voor en deze kleine voel ik ook zeker dagelijks vanaf een week of 18.🥰heerlijke bevestiging

één dag geleden

Ook placenta aan de voorkant. Met 16+5 voelde ik voor het eerst 2 duidelijke schopjes, voor de rest alleen nog wat plopjes gevoeld. Nu 17+6. Mijn eerste voelde ik met 15 weken al en toen lag de placenta achter

één dag geleden

Mijn placenta ligt ook voor en ik voel hem sinds 17 weken zelfs al dagelijks. Het is mijn eerste, dus was ik best verrast over! Mijn vriend heeft hem ook al gevoeld. Super leuk en gezellig, en een fijne bevestiging, heb het idee dat ie zich wel lekker voelt daar binnen. 🥰 Maar goed, voel wie het kindje pas later voelt: geen zorgen, want ook dat is heel normaal!

één dag geleden

Mijn placenta ligt links voor en vanaf 15 weken voel ik hem als hij rechts ligt. Twijfelde eerst maar bij de echo wees ik aan waar ik hem voelde en zagen we daarna dat hij precies daar lag te trappen. Sinds twee dagen (nu 17+1) voel ik hem nu ook links als hij laag ligt, de placenta ligt meer naar boven dus dan ligt hij er net onder waarschijnlijk.

één dag geleden

Reactie op tanniegie

Mijn placenta ligt ook voor en ik voel hem sinds 17 weken zelfs al dagelijk ...
Ik vind het best spannend. Iedere echo is ze altijd super druk en aan het schoppen en toch heb ik haar met bijna 21 weken nog steeds niet gevoeld. Ben er wel echt aan toe, want het bevestigd toch dat alles goed gaat met haar.

één dag geleden

Bij mij ligt de placenta ook aan de voorkant. Ik ben vandaag precies 19 weken en voel de baby helaas nog helemaal niet. Wat fijn dat jullie het kindje wel al voelen 🥰

één dag geleden

Hier heel wisselend de enige dag bewegen ze met ze beide heel veel en ook een keer 5 dagen niks gevoeld

één dag geleden

Reactie op Nana33

Bij mij ligt de placenta ook aan de voorkant. Ik ben vandaag precies 19 wek ...
Ik wordt daar wel onzeker van maar vind het ook een geruststelling dat er mensen zijn die hun kindje niet voelen 🥰 en komt allemaal echt wel daar ben ik van overtuigd

één dag geleden

Reactie op Jacckie

Ik wordt daar wel onzeker van maar vind het ook een geruststelling dat er m ...
Mijn verloskundige zei dat het zelf tot 24 weken kan zijn dat je niets voelt…

17 uur geleden

Ik ben vandaag 18+3 en placenta ligt ook aan de voorkant. Sinds deze week denk ik soms iets te voelen. Het is de eerste zwangerschap dus vind het moeilijk te benoemen… vandaag was ik aan het winkelen en voelde opeens een duidelijke beweging in m’n onderbuik.. Denk dus wel echt dat het de baby was. Maar nog niet de plopjes of schopjes gevoeld denk ik. Ga er nu wel elke dag meer op letten!

17 uur geleden

Ja het is ook echt een bevestiging voor ons dat alles goed is !

15 uur geleden

Reactie op Jacckie

Ik wordt daar wel onzeker van maar vind het ook een geruststelling dat er m ...
Jaa herkenbaar hoor, die onzekerheid. En het komt zeker wel goed, we moeten alleen iets meer geduld hebben 😁

14 uur geleden

Ik ben nu 20+1 met placenta aan de voorkant maar voel nog niks. Soms twijfel ik of er iets rommelt maar in ieder geval nog geen duidelijke beweging. Even geduld nog dus…