36 Reacties
één maand geleden
Reactie op Mamavane1
Zijn er hier mama's die meerdere zwangerschappen hebben gehad en nu dus de ...
Ja, ik 🙋♀️
Bij mijn vorige zwangerschap lag de placenta aan de achterkant en ik vind het verschil echt groot! Mijn zoon voelde ik met 15 weken al bewegen en met 21 weken (zo ver ben ik nu) was het echt al overduidelijk en heel regelmatig. Nu voel ik haar maar af en toe als ik me er echt op concentreer. En zelfs dan voelt het nog niet echt als schopjes vind ik maar meer alsof ze zich omdraait ofzo.
één maand geleden
Dit is mijn derde. Eerste 2 placemta achter en toen voelde ik ze met 16 weken. Nu dus voor en
Begin met 19w echt duidelijker wat te voelen. Maar moet er wel meer op focussen.
één maand geleden
Reactie op saka_mese
Ja, ik 🙋♀️
Bij mijn vorige zwangerschap lag de placenta aan de achterkant ...
Precies dit heb ik ook! Mijn zoon voelde ik met 15 weken al en met 18 weken echt goed aan de buitenkant ook, kon hem soort van vastpakken door mijn buik heen. Nu heb ik één keer echt een schopje gevoeld met 16 weken en voor de rest alleen alsof ze zich omdraait inderdaad. Terwijl ze op alle echo’s steeds veel beweegt. Voelt alsof ik veel minder contact kan maken en dat vind ik echt jammer. Hoop dat het nog veranderd
één maand geleden
Hoi! Bij mij ook de placenta aan de voorkant, maar iets omhoog en wat meer naar rechts. De verloskundige verwacht dat ik vooral links en helemaal onderin leven voel en dat klopt wel. Ik voel het nu ongeveer een week vooral helemaal onder in m'n buik 🥰
één maand geleden
Reactie op SabineH1994
Hoi! Bij mij ook de placenta aan de voorkant, maar iets omhoog en wat meer ...
Ik ben 19+3 trouwens 😁
één maand geleden
Voor de 3e keer de placenta aan de voorkant.
Bij m’n eerste zwangerschap voelde ik het kindje pas met 21 weken. M’n tweede al met 14 weken en nu wederom heel vroeg.
Geen idee waarom het bij de eerste veel later was. Misschien omdat ik toen nog veel strakkere buikspieren had ofzo haha of omdat ik nu weet wat ik moet voelen. Maar niks om je zorgen over te maken dus.