36 Reacties

één maand geleden

Zijn er hier mama's die meerdere zwangerschappen hebben gehad en nu dus de placenta voorzijde zijn de schopjes in de buik dan bij de andere want soms vraag ik me echt af is dit nou een schopje of niet of wat is het dan wel?

één maand geleden

Reactie op Mamavane1

Zijn er hier mama's die meerdere zwangerschappen hebben gehad en nu dus de ...
Ja, ik 🙋‍♀️ Bij mijn vorige zwangerschap lag de placenta aan de achterkant en ik vind het verschil echt groot! Mijn zoon voelde ik met 15 weken al bewegen en met 21 weken (zo ver ben ik nu) was het echt al overduidelijk en heel regelmatig. Nu voel ik haar maar af en toe als ik me er echt op concentreer. En zelfs dan voelt het nog niet echt als schopjes vind ik maar meer alsof ze zich omdraait ofzo.

één maand geleden

Reactie op saka_mese

Ja, ik 🙋‍♀️ Bij mijn vorige zwangerschap lag de placenta aan de achterkant ...
Ja zo'n verschil zeg!

één maand geleden

Dit is mijn derde. Eerste 2 placemta achter en toen voelde ik ze met 16 weken. Nu dus voor en Begin met 19w echt duidelijker wat te voelen. Maar moet er wel meer op focussen.

één maand geleden

Reactie op saka_mese

Ja, ik 🙋‍♀️ Bij mijn vorige zwangerschap lag de placenta aan de achterkant ...
Precies dit heb ik ook! Mijn zoon voelde ik met 15 weken al en met 18 weken echt goed aan de buitenkant ook, kon hem soort van vastpakken door mijn buik heen. Nu heb ik één keer echt een schopje gevoeld met 16 weken en voor de rest alleen alsof ze zich omdraait inderdaad. Terwijl ze op alle echo’s steeds veel beweegt. Voelt alsof ik veel minder contact kan maken en dat vind ik echt jammer. Hoop dat het nog veranderd

één maand geleden

Hoi! Bij mij ook de placenta aan de voorkant, maar iets omhoog en wat meer naar rechts. De verloskundige verwacht dat ik vooral links en helemaal onderin leven voel en dat klopt wel. Ik voel het nu ongeveer een week vooral helemaal onder in m'n buik 🥰

één maand geleden

Reactie op SabineH1994

Hoi! Bij mij ook de placenta aan de voorkant, maar iets omhoog en wat meer ...
Ik ben 19+3 trouwens 😁

één maand geleden

Voor de 3e keer de placenta aan de voorkant. Bij m’n eerste zwangerschap voelde ik het kindje pas met 21 weken. M’n tweede al met 14 weken en nu wederom heel vroeg. Geen idee waarom het bij de eerste veel later was. Misschien omdat ik toen nog veel strakkere buikspieren had ofzo haha of omdat ik nu weet wat ik moet voelen. Maar niks om je zorgen over te maken dus.

één maand geleden

Voor de 3e keer de placenta aan de voorkant. Bij m’n eerste zwangerschap vo ...
Nee indd wel fijn als je weet wat je moet voelen ik denk mn kleine man wel te voelen in mijn onderbuik als ik op de bank zit hopen dat dat dan echt zo is 🙈

4 dagen geleden

Ik ben 22wkn, placenta voor, voel helaas nog steeds niks 😔

4 dagen geleden

Bijna 22 weken nu en placenta ook aan de voorkant. Voel de baby sinds week 19, maar sinds week 20 is het een stuk duidelijker. Voornamelijk aan de onderkant van mijn buik

4 dagen geleden

Hier ook placenta aan voorkant. Bijna 22 weken en voel de baby sinds een aantal weken, wel heel licht!

4 dagen geleden

Hier 21wkn maar helaas nog niks, op alle echo’s is het wel een zeer actieve baby ! Ik hoop haar snel te voelen, toch wat meer gemoedsrust🙈

4 dagen geleden

Gisteren 22 weken en sinds een klein weekje voel ik meer harde popjes! Vannacht werd ik er zelfs even wakker van! Nooit gedacht dat ik dat fijn zal vinden Heel fijn die geruststelling. Hopelijk gaat het snel meer worden!

3 dagen geleden

24 wkn en ook placenta voor. Ik voel haar al sinds 16 wkn, wel meer aan de linkerkant dan rechts