8 Reacties
25 dagen geleden
Hoi lieve mama,
Helaas heb ik dit gehad bij mijn 1ste zwangerschap. Bij deze weet ik het pas bij 20 weken hoe echt mijn placenta ligt.
Je moet echt voorzichtig doen en ik mocht zelfs niet stofzuigen.
Als je vragen hebt of als ik iets voor je kan betekenen laat maar weten. Probeer vooral te genieten en goed in gesprek gaan met het ziekenhuis wat je wel en niet mag.
Liefs
17 dagen geleden
Reactie op Iris Hartevelt
Hoi lieve mama,
Helaas heb ik dit gehad bij mijn 1ste zwangerschap. Bij dez ...
Ben vooral het bangste voor bloedingen staat op Google dat ze zelfs al kunnen komen als je stil staat of fietst
Merk indd met stofzuigen dweilen en de was het zwaar is en soms echt even moet gaan zitten
16 dagen geleden
Hoi, ik heb het bij mijn vorige zwangerschap ook gehad. Niet per se extreem rustig aan gedaan, (ook al een peuter rond lopen) maar doorgegaan met kantoorbaan en thuis huishouden. Toch diverse bloedingen gehad, die ik niet per se kon relateren aan extra drukte maar willekeurig kwamen. Al met al vond ik het lastig te bepalen wat wijsheid is.
16 dagen geleden
Ik heb het ook. Ook al de hele zwangerschap bloedingen. De laatste keer veel bloedverlies was met week 18, en daarna is het een paar weken steeds een beetje geweest. Aan de anderen die dit eerder hebben gehad, wanneer waren bij jullie de bloedingen het ergst? Ik hoop heel erg dat ze vanaf nu wegblijven. Is dat realistisch?
10 dagen geleden
Reactie op Zonnebloemmmm
Ik heb het ook. Ook al de hele zwangerschap bloedingen. De laatste keer vee ...
Ik denk niet dat dat realistisch is, bij mij kwam het gedurende de hele zwangerschap af en toe terug. Bij elke bloeding volgende ziekenhuisopname (uit voorzorg), totdat de bloeding gestopt was, daarna mocht ik weer naar huis.
9 dagen geleden
Reactie op Mih
Ik denk niet dat dat realistisch is, bij mij kwam het gedurende de hele zwa ...
Hmm dat is jammer. Tot nu toe is het rustig gebleven, maar ik doe ook extreem rustig aan. Nog geen kinderen hier en kan vanuit huis werken. Ik hoop dat het goed blijft. Met hoeveel weken ben jij uiteindelijk bevallen?