18 Reacties

17 dagen geleden

Ik herken het niet, maar wat zei degene die de echo maakte erover?

17 dagen geleden

Wat zei de echoscopist? Bij zorgen zou ik zeggen: altijd verloskundige bellen 鈽猴笍zij zijn er voor je!

17 dagen geleden

Ik zou dit even bij de verloskundige neerleggen. Dan weet je zeker dat je het goede antwoord hebt, aangezien zij de echo hebben gemaakt. Heb je het bij de afspraak niet gevraagd? Zou mij er overigens niet druk om maken. Anders was dit echt wel benoemd dat je je hierom zorgen moet maken.

17 dagen geleden

Ik heb dit ook wel een beetje 馃槄

17 dagen geleden

Ik zag dit ook bij de geslachtsecho en vroeg meer of de baby niet in verdrukking lag etc haha, maar ze zei dat het geen kwaad kon. Heb niet expliciet naar de placenta gevraagd maar ik neem aan dat het niet ernstig is anders had ze hier wel iets over gezegd?!

17 dagen geleden

Ik heb dit ook gezien bij de 13 weken echo. Heb er naar gevraagd. Toen liet zij de hele vruchtzak zien en dat daar echt nog genoeg ruimte was maar dat het wel een grote placenta was, wat volgens haar veel voordelen had

17 dagen geleden

Reactie op AnyaE

Ik herken het niet, maar wat zei degene die de echo maakte erover?
Het was een pretecho en deze mevrouw zei verder niks, alleen dat mijn placenta wat meer naar voren ligt..

17 dagen geleden

Dit heb ik ook! Het lijkt idd of de baby weinig ruimte heeft, maar heeft ook bij mij laten zien dat er nog genoeg ruimte is! Echt helemaal niet erg, volgens onze echoscopist, de placenta is juist lekker warm en zacht, dus ligt daar lekker tegenaan

17 dagen geleden

Reactie op ellenrose

Dit heb ik ook! Het lijkt idd of de baby weinig ruimte heeft, maar heeft oo ...
Heel erg bedankt dat je hebt gereageerd, dit stelt mij zo gerust! Ik was zo bezorgd.

17 dagen geleden

Reactie op Vlindertje3

Ik zou dit even bij de verloskundige neerleggen. Dan weet je zeker dat je h ...
Het was een pretecho met 17 weken en de echoscopist zei er niks over, behalve dat mijn placenta meer voorin lag.

17 dagen geleden

Reactie op Kelies

Ik heb dit ook wel een beetje 馃槄
Hebben ze er bij jou iets over gezegd toevallig ?

17 dagen geleden

Ik heb dit ook zoals je kunt zien maar dan dus andersom. Bij mij zei ze er niets van behalve dat hij mooi naar achter lag en het kindje het als kussentje gebruikt om op te slapen

17 dagen geleden

Reactie op Vsuarezz

Hebben ze er bij jou iets over gezegd toevallig ?
Nee eigenlijk niet! Pas toen ik de foto鈥檚 later terug keek dacht ik? Wat is die placenta groot 馃槄

17 dagen geleden

Reactie op xosuve

Ik zag dit ook bij de geslachtsecho en vroeg meer of de baby niet in verdru ...
Hoi Hoi, ja klopt ik denk dat als het ernstig was ze het wel had benoemd. Geen nieuws goed nieuws. Bij mij heeft ze er ook verder niks over gezegd alleen dat mijn placenta meer naar voren lag maar verder niks ernstigs.. hoop ik dan!

17 dagen geleden

Reactie op nolo123

Ik heb dit ook gezien bij de 13 weken echo. Heb er naar gevraagd. Toen liet ...
Hoi bedankt voor je reactie. Dat stelt me toch een beetje gerust want het lijkt inderdaad alsof er niet veel ruimte is maar ze zei tegen mij dat die er gewoon tegen aan ligt met zijn koppie. Gelukkig herkennen meerdere dit dus ik ga er van uit dat het allemaal ok茅 is. 馃槃

17 dagen geleden

Reactie op Vsuarezz

Hoi Hoi, ja klopt ik denk dat als het ernstig was ze het wel had benoemd. G ...
Klopt! Dit was bij mij ook her geval, de placenta ligt bij mij ook voor. Maar geloof dat alles gewoon goed is zo hoor 馃槉

16 dagen geleden

Ik heb dat ook, maar dat is niet mijn placenta. Die ligt toch echt onder/achter. De gynaecoloog zei bij de 13 weken niks geks erover, alleen dat je ook nog is zag dat de kleine met zijn vinger er aan zat te prikken/pulken 馃槀 volgens mij is het heel normaal hoor!