31 Reacties

één maand geleden

Bij m’n vorige zwangerschap gehad en bij 18 weken voelde ik het eerste schopje. Ik weet zo niet meer wanneer ik het ook kon zien

één maand geleden

Reactie op Hel1J

Bij m’n vorige zwangerschap gehad en bij 18 weken voelde ik het eerste scho ...
Ah dat geeft me hoop! Mijn eerste voelde ik met 15 weken, nu bijna 14 weken maar nog niks gevoeld. Zou ook nog vroeg zijn!

één maand geleden

Bij mij ligt de placenta ook van voren. Dat was bij de 13 weken echo lastig met metingen. Dit is mijn 1e zwangerschap dus voor mij ook spannend wanneer ik de baby mag gaan voelen .

één maand geleden

Hei, ik had dit bij mijn vorige zwangerschap! Met precies 20 weken de kleine gevoeld maar aan het eind van de zwangerschap altijd maar weinig bewegingen doordat de kleine altijd tegen de placenta aan deed trappen, dit maakte mij soms wel onzeker terwijl de kleine eigenlijk hartstikke druk was.

één maand geleden

Hier ook een placenta vooraan bij mijn dochter en ik voelde haar met 17 weken. Nu opnieuw een placenta vooraan en heb hem nog niet gevoeld, ben 15 weken vandaag

één maand geleden

Rond 18 weken kunnen voelen bij mijn vorige zwangerschap. Laaste twee maanden heeft ze me ribben gevonden. Helaas nooit kunnen zien door de buik heen

één maand geleden

Mijn placenta ligt ook vooraan. Ik ben nu 16 weken en voor de eerste keer zwanger dus ik ben ook heel benieuwd wanneer ik iets ga voelen!

één maand geleden

Ik voelde de baby voor het eerst rond 19 weken. Vond het niet heel laat. Deze zwangerschap weer de placenta aan de voorkant en ben nu 15 weken, voel nog niks

één maand geleden

Ik heb dit ook, helemaal ervoor. Maar dit is m’n eerste kindje dus ik weet het nog niet.

één maand geleden

Bij mijn dochter had ik ook de placenta voor. Ik voelde wat plopjes rond week 17/18. Pas later realiseerde ik mij dat dit de baby was 😂. Ze was (en is😂) verder wel bewegelijk dus ik voelde haar wel goed en zag uiteindelijk ook gewoon bewegingen van haar in mijn buik.

één maand geleden

Vorige zwangerschap en bij deze de placenta voor. Vorige keer rond de 18/20, weken gevoeld. T was een wilde, later werd t soms pijnlijk zo hard schopte hij🤣 Ben benieuwd deze keer. Soms voel ik iets maar twijfel of t iets is. Ben bijna 16 weken

één maand geleden

Vorige zwangerschap placenta voor gehad. Echt 0,0 gemerkt van wat ze ervan zeggen. Voelde de eerste bewegingen vanaf 13 weken, vanaf 15 weken heel duidelijk en gelijk al iedere dag. Heel de zwangerschap door echt veel beweging gevoeld, tot op het vervelende/pijnlijke toe. Ook anderen konden het prima voelen en zien. Nou was/is het een hele beweeglijke baby/kind. Dus denk dat het daar ook mee te maken heeft! Geen idee hoe m’n placenta nu ligt. Viel op de echo wel op dat deze baby een stuk rustiger is en heb dus ook nog amper wat gevoeld 🤭

één maand geleden

Bij vorige dochter placenta aan de voorkant gehad en voelde haar pas voor het eerst met 21 weken🤣

één maand geleden

Vorige (1e) zwangerschap voelde ik de baby voor het eerst duidelijk met 16 weken. Terugkijkend eigenlijk al wat eerder maar toen herkende ik het nog niet goed.

één maand geleden

Bij de vorige zwangerschap rond 19 weken voor het eerst wat kleine plopjes gevoeld. Tot het eind van de zwangerschap heel onzeker geweest omdat ik de baby soms uren niet voelde.. Nu ligt de placenta weet voor en inmiddels bij 16w nog niks gevoeld

één maand geleden

Hier ook een placenta aan de voorkant. Nu 16+5 ook eerste kindje (jongetje). Ik heb ook nog niks gevoeld Wel al een beste buik 😅.

één maand geleden

Bij de vorige had ik de placenta aan de voorkant en voelde ik haar met 16 weken.

één maand geleden

Hier ook placenta aan de voorkant, vandaag 16+4 en nog niks gevoelt behalve bandenpijn 😅

één maand geleden

Yes ik ook! Bij de eerste ook en toen voelde ik haar pas met 22 weken.

één maand geleden

Vorige zwangerschap voor gehad en nooit dochtertje gevoeld. Je zag ook nooit mn buik bewegen en ook met echos reageerde ze nooit door schoppen of iets. Nu weer placenta cooft