31 Reacties

één maand geleden

Reactie op Marlissa93

Vorige zwangerschap voor gehad en nooit dochtertje gevoeld. Je zag ook nooi ...
Huh maar na zoveel weken hoor je je kindje toch dagelijks te voelen? Ook als je placenta voor ligt? Tenminste, dat was bij mij wel zo. de bewegingen voelde alleen niet zo krachtig en je zag het haast niet aan de buitenkant

één maand geleden

Ik had dit bij mijn eerste zwangerschap ook en rond de 13/14 weken kon ik het voelen en met 16 weken zag je het ook aan de buitenkant

één maand geleden

Hier m’n derde zwangerschap met allemaal de placenta aan de voorkant. Ik denk dat ik het bij de eerste rond 18/19 weken ging voelen en van buitenaf rond de 21/22 weken. Nu ik weet wat te voelen voel ik haar soms al heel zachtjes (nu 16 weken)

één maand geleden

Ik heb mijn placenta ook aan de voorkant liggen. Ben vandaag 16 weken en voel de baby sinds gisteren

één maand geleden

Hoe weten jullie waar jullie placenta ligt? 😅 mij is hier niks over verteld

één maand geleden

Reactie op ALMx

Hoe weten jullie waar jullie placenta ligt? 😅 mij is hier niks over vertel ...
Tijdens de 13 weken echo werd mij dit verteld!

één maand geleden

Ik heb hem gisteren voor het eerst gevoeld 16+6. Dit is wel mijn 2e zwangerschap, bij de eerste lag de placenta ook aan de voorkant en duurde het langer. Mer 19 weken ongeveer.

één maand geleden

Met mijn dochter pas met 21 weken en nu met mijn tweede ligt de placenta ook aan de voorkant en verwacht ik ook dat het nog wel even gaat duren! Mijn buik is wel al sneller gegroeid dan bij de eerste 🤭

één maand geleden

Reactie op FabjeN

Tijdens de 13 weken echo werd mij dit verteld!
Ah dit is mij niet verteld dus ik heb geen idee waar mijn placenta zou liggen 😂

één maand geleden

Ik dacht bij mijn dochter met 18 weken ongeveer. Aan de buitenkant hebben we het nooit zo goed kunnen voelen. Wel waar haar billen zaten bv. Maar niet echt duidelijk een handje of een voetje. Mijn ribben en ruggengraat hebben het echter wel geweten op het einde haha, daar voelde ik haar prima!

één maand geleden

Ik ben nu 16+2. Mijn placenta ligt ook voor de tweede keer aan de voorkant. Ik heb recent een echo gehad, de echoscopist kon mij laten zien waar de placenta precies ligt, meer aan mijn rechterkant. Dat gedeelte is zoveel cm dik (geloof dat hij zo een 7 cm noemde) dat ik het kindje nu echt niet ga voelen op die plek. Echter voelde ik naar mijn idee sinds enkele dagen wel het kindje aan de linkerkant. En dat klopte ook volgens echoscopiste, op die plek is de dikte slechts een paar cm met het kindje. Die van ons is erg bewegelijk dus ik voel het op een bepaalde plek wel echt regelmatig. Weet niet meer hoelang het vorige keer duurde totdat ik het echt kon zien.