11 Reacties
2 maanden geleden
Bij de gastouder van mijn zoontje zitten 2 kindjes die Joël heten. Dat vind ik bijzonder want verder hoor ik die naam niet zoveel. Namen die ik wel veel hoor in de omgeving zijn: Nina, Lea(h), Juda en Seth. Ik woon trouwens op de Veluwe, misschien dat daarom de Bijbelse namen de overhand hebben hier 😉
2 maanden geleden
Veel L gerelateerd namen Levi, Liam, Liv, Luna maar ook 3 Ivars. Verder varieert het wel.
2 maanden geleden
Ik hoor hier heel veel namen met alleen Mae of als combi naam met nog een naam ervoor. Los van dat ik het geen mooie naam vind zou het daardoor voor mij een no go zijn. Aan de andere kant gaven wij onze middelste een naam die dat jaar slechts 60x voorgekomen is, 1x raden met welke naamgenoot hij op de groep zit bij de kinderopvang..
één maand geleden
Wij vinden dus twee jongensnamen heel mooi die landelijk in de top 5 staan, waardoor we twijfelen. Eén van de namen hoorde ik weinig hier in de regio, zie je net dat het de laatste half jaar begint te komen. Vind het echt lastig want we zijn wel echt verliefd op deze namen haha.
Populaire namen bij ons in Oost-Brabant:
Jongen: Vic, Seb, Stijn, Noud, Guus, Finn, Otis
Meisje: Emma, Lynn, Zoë