11 Reacties

23 dagen geleden

Bij de gastouder van mijn zoontje zitten 2 kindjes die Joël heten. Dat vind ik bijzonder want verder hoor ik die naam niet zoveel. Namen die ik wel veel hoor in de omgeving zijn: Nina, Lea(h), Juda en Seth. Ik woon trouwens op de Veluwe, misschien dat daarom de Bijbelse namen de overhand hebben hier 😉

23 dagen geleden

Veel L gerelateerd namen Levi, Liam, Liv, Luna maar ook 3 Ivars. Verder varieert het wel.

23 dagen geleden

Ik hoor hier heel veel namen met alleen Mae of als combi naam met nog een naam ervoor. Los van dat ik het geen mooie naam vind zou het daardoor voor mij een no go zijn. Aan de andere kant gaven wij onze middelste een naam die dat jaar slechts 60x voorgekomen is, 1x raden met welke naamgenoot hij op de groep zit bij de kinderopvang..

23 dagen geleden

Onze dochter heet Millie. Hebben het destijds gekozen omdat de naam niet populair was. Dat is inmiddels wel veranderd 😉. Ik werk zelf op de opvang en hier horen we veel -Lily -Jules/Juul/Juultje -Florine/Feline -Odin/Odyn -Jipp -Noud

23 dagen geleden

Reactie op YoungMomK

Onze dochter heet Millie. Hebben het destijds gekozen omdat de naam niet po ...
Haha! Ik vind Millie echt een geweldige naam. Hoor het de laatste tijd wel vaak bij mij in de buurt, maar wel heel leuk :)

22 dagen geleden

Reactie op sevbaby 🧡

Haha! Ik vind Millie echt een geweldige naam. Hoor het de laatste tijd wel ...
Lief, dankjewel! Bij ons was het meer ‘toeval’ dat ze uiteindelijk de naam Millie heeft gekregen. Ik wilde graag Phillie en mijn man Emily. Samen was het Millie 😂

22 dagen geleden

Ik hoor veel - Quin - James - Joes - Moos - Sam - Max Voor meisjes iets minder eentonig - Lou / Loua - Sammie - Juul / Jula/ Julia - Rosie

21 dagen geleden

Wij vinden dus twee jongensnamen heel mooi die landelijk in de top 5 staan, waardoor we twijfelen. Eén van de namen hoorde ik weinig hier in de regio, zie je net dat het de laatste half jaar begint te komen. Vind het echt lastig want we zijn wel echt verliefd op deze namen haha. Populaire namen bij ons in Oost-Brabant: Jongen: Vic, Seb, Stijn, Noud, Guus, Finn, Otis Meisje: Emma, Lynn, Zoë

21 dagen geleden

Moos en Noah horen wij ook veel trouwens.

21 dagen geleden

Reactie op Suuskexx

Wij vinden dus twee jongensnamen heel mooi die landelijk in de top 5 staan, ...
Benieuwd welke jongensnamen jullie favoriet zijn 😊

20 dagen geleden

Reactie op Suuskexx

Wij vinden dus twee jongensnamen heel mooi die landelijk in de top 5 staan, ...
Grappig! ‘Seb’ heb ik zelf dan echt nog nooit gehoord. Sev of Senn hoor ik dan wel vaak haha