14 Reacties

2 maanden geleden

Meeste winkels verkopen idd niet in de fysieke winkels maar wel online. Je zou eens naar prenatal in Zwolle kunnen gaan! Maar ik heb alles online gehaald de vorige zwangerschap. Meer keuze :)

2 maanden geleden

Prenatal Amersfoort heeft een grotere afdeling positie kleding, leuk te combineren met de IKEA en nieuwe mega Babypark in dezelfde straat ☺️

2 maanden geleden

Maar kan je niet een leuk wijd vallend jurkje kopen voor het feestje? Niet per se positiekleding dus. Ik vind zelf positiekleding vaak veel minder leuk aanbod hebben in ieder geval

2 maanden geleden

Ik was online idd al aan het kijken maar het weekend wil ik winkelen met mijn moeder en hoopte dat ergens nog een winkel te vinden maar kan altijd de prenatal en andere baby winkels proberen

2 maanden geleden

Bij mijn eerste zwangerschap heb ik gemerkt dat toen mijn normale spijkerbroeken niet meer pasten de zwangerschapsbroeken te groot waren (band is dan nog veel te wijd). Dus ik zou een wijdere broek met elastiek aandoen of bijvoorbeeld een jurkje?

2 maanden geleden

Bedankt allemaal ik ga eens kijken bij de prenatal en anders haal ik toch online wat of gewoon een wat groter iets ik vind vast wel wat leuks

2 maanden geleden

Bij mij zat positiekleding eigenlijk pas het 3e trimester een beetje mooi. Die tussenfase dat normale spijkerbroeken niet meer lekker zitten loste ik op met een flared of andere losse broeken en verder ‘normale’ jurkjes. Zo kom je echt een heel eind! Zeker als je ook iets leuks zoekt voor een feestje. Heel veel positiekleding is ook zo tuttig 🫣

2 maanden geleden

Reactie op Diaan1988

Bij mijn eerste zwangerschap heb ik gemerkt dat toen mijn normale spijkerbr ...
Dat is idd de bedoeling draag nu al veel broeken met elastiek zit ook iets lekkerder en een nieuwe jurkje komt er zeker dat is ook wel fijn met dit weer

2 maanden geleden

Reactie op Pannenkoekplantje

Bij mij zat positiekleding eigenlijk pas het 3e trimester een beetje mooi. ...
Ik ga het weekend gewoon eens kijken en vind vast wel iets leuks en je hebt gelijk veel positie kleding is idd tuttig en ook wel zonde om te halen aangezien je het maar zo kort draagt

2 maanden geleden

Ik ben voor een feestje leuk geslaagd hij de prenatal 🤩 ik kon ook al snel geen gewonen broeken meer aan🤭 dus loop ook al lekker in mijn positie broeken🤩

2 maanden geleden

H en m en prenatal apeldoorn

2 maanden geleden

Reactie op jan24

H en m en prenatal apeldoorn
Dank je

2 maanden geleden

Mijn ervaring is dat de meeste positiekleding alleen online wordt verkocht. Of je moet echt een winkel gaan speciaal voor zwangeren en baby’s zoald de prenatal. Ik zelf heb bij mijn vorige zwangerschappen veel bij shein gekocht. Is een stuk goedkoper en minder tuttig! Ik heb daar nu ook een aantal rokken gekocht waarbij er een verstelbaar elastiek in de band zit, waardoor die ook voor dit termijn mooi passend zijn.

2 maanden geleden

Reactie op jan24

H en m en prenatal apeldoorn
Heeft de H&M in Apeldoorn positiekleding in de winkel? Heb al bij meerdere H&M’s gekeken maar die hadden het allemaal niet in de winkel. Heb online wat besteld maar merk dat die maten toch wel heel lastig zijn (draag normaal 38, soms 40, maar M van positiebroeken was véél te groot bij zowel benen als billen)