8 Reacties

3 maanden geleden

Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik op mijn nod een bloeding dacht dus dat ik ongesteld werd ( was toen niet bewust mee bezig) deze bloeding stopte in de avond en toen ook geen bloeding weer gehad. Daarna dus een test gedaan wat positief bleek te zijn.

3 maanden geleden

Ah wat kan je dat onzeker maken hè! Ik heb dit ook gehad tijdens mijn vorige zwangerschap. De dag na een positieve test kreeg ik een bloeding…. Oh wat spannend vond ik dat. Heeft 1,5 dag geduurd, daarna nooit meer een bloeding gehad. Ik heb het hier nog over gehad met mijn verloskundige destijds en zij gaf aan dat het ook een gesprongen adertje kan zijn geweest omdat alles heel gevoelig is in het baarmoeder gebied na innesteling. Een innestelingbloeding leek onwaarschijnlijk.

3 maanden geleden

Reactie op aileenelise

Ah wat kan je dat onzeker maken hè! Ik heb dit ook gehad tijdens mijn vorig ...
Ah jeetje! Inderdaad de hele onzekerheid helpt niet mee.. Ik wacht het maar even af en ga het wel zien! Fijn dat jij er toen nooit meer last van hebt gehad.

3 maanden geleden

Reactie op Jillm1

Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik op mijn nod een bloeding dacht dus da ...
Fijn dat het niet heeft doorgezet. Het blijft ook zo vreemd en raar, soms voelt het alsof er geen pijl op te trekken valt

3 maanden geleden

Ik heb een dag voor ik positief testen rood bloedverlies gehad, innesteling dus. Ik testte zaterdag positief terwijl di pas mijn nod was. Ik denk dat het innesteling zou kunnen zijn, innesteling komt vaak op het moment dat je verwacht te menstrueren.

3 maanden geleden

Ik heb vorige week zaterdag positief getest op alle testen die ik heb gedaan (5) , zaterdag begon ik met bloeden en bloed nu nog steeds . Ik heb geen last van krampen of klonten het bloed is echt roze / rood . Met slijm tussendoor . Toch zegt mijn gevoel dat dit geen miskraam is . Ik zou gewoon echt zodra je 5 weken bent een echo maken

3 maanden geleden

Reactie op Lbnmzlf

Ik heb vorige week zaterdag positief getest op alle testen die ik heb gedaa ...
Bedankt voor je bericht! Ik snap je gevoel zo goed. Dit voelt ook anders dan dat ik vorige keer een vroege miskraam had. Ik wacht het af. Vandaag nog een beetje licht bloedverlies maar we kijken het aan. Test was vanmorgen wel duidelijk nog positief.

3 maanden geleden

Hier ook een beetje (bruin) bloedverlies gehad rond NOD. Ik las dat het kan komen door de hormonen. Als het snel weer stopt zou ik mij geen zorgen maken 😊