3 Reacties

6 dagen geleden

Sterkte ❤️ Ik testte wekelijks na mijn bevalling (miskraam) en heb nooit negatief getest. Na 4, 6 en 8 weken een extra echo gehad om te controleren op restweefsel omdat de testen positief bleven. Na 8 weken was er geen restweefsel maar wel rijpende follikels te zien (dus naderende eisprong). Mijn cyclus kwam dus op gang terwijl hcg nog niet terug op 0 was. Die cyclus ben ik ook weer zwanger geraakt, dus wel echt een eisprong gehad. Hebben ze goed gecontroleerd op restweefsel bij je?

6 dagen geleden

Ik weet dat het mij mij 8 weken duurde.. het kan lang duren… maar wat Evanna zegt, het lijf werkt soms ook door.. zo gek.. dikke knuffel voor jou!!

6 dagen geleden

Reactie op Evanna

Sterkte ❤️ Ik testte wekelijks na mijn bevalling (miskraam) en heb nooit ne ...
Bij mij wou de miskraam niet op gang komen. Ik heb 2x tabletten genomen om de miskraam op te wekken maar er bleef nog weefsel zitten waardoor ik uiteindelijk gecurreteerd ben. Dus ik heb er niet over na gedacht dat er misschien nog wat zou kunnen zitten. Dinsdag heb ik een bel afspraak met het ziekenhuis misschien dan zal ik het eens na vragen. Dankjewel voor jullie antwoord❤️