29 Reacties
2 weken geleden
Haha toevallig net voor aan het kijken toen ik deze melding kreeg. Toevallig zelf juf, maar dan op de basisschool.
Ik dacht zelf voor het kdv van onze dochter: zo’n foliezakje van de action met 2 zakjes thee & chocola. Geprinte sticker met: fijne feestdagen juf!
Of dus een kaarsje met een geprinte sticker met fijne feestdagen juf! Mijn baby kan nog niks versieren, maar een avondkaars of kaarsenpotje met kaars door kleine laten verven is ook erg leuk als ze een jaartje of 2/3 zijn.
Als iemand anders nog leuke suggesties hoort, hoor ik het graag.
2 weken geleden
Reactie op Chann23
Ja ik ben zelf ook Juf en krijg vaak dingen wat ik niet gebruik dus daarom ...
Haha ja dat heb ik dus ook.. als ik dan kom bij wat ik wel gebruik is het dan thee of zo’n kaarsje. Pennen of notitieboekje vind ik ook leuk, maar misschien minder geschikt voor kdv en vind ik meer einde schooljaar cadeaus.
2 weken geleden
Reactie op Chann23
Ja ik ben zelf ook Juf en krijg vaak dingen wat ik niet gebruik dus daarom ...
Wat vind jij zelf leuk om te krijgen?
2 weken geleden
Ik heb toevallig laatst met Sinterklaas een Sinterklaaspakketje gemaakt. Kruidnoten, chocoladeletter, schuimpjes, kikkers en muizen, nog wat lekkers waar ik even niet op kan komen en een rijmpje.
1 pakket per groep (2/3 leidsters per groep).
Gewoon zomaar, als blijk van waardering. Het viel erg in de smaak 😉 en ze vonden het heel lief.
2 weken geleden
Wij proberen wel elk jaar iets te doen. Vorig jaar met onze oudste kerstkaarten geknutseld, dat vonden ze erg leuk! Nog even denken wat we dit jaar zullen doen 🤔
2 weken geleden
Ik laat mijn oudere kinderen zelf een kerstkaartje "schrijven ". Ik denk dat ik de jongste haar voetje/handje op de kerstkaart zet.
2 weken geleden
Wij hebben een keer kerstsokken gekregen. Vond ik erg origineel ✨️😁
6 dagen geleden
Reactie op saka_mese
Hier een kaartje (uitgezocht door m’n oudste van 3,5jr), kaars en kersthang ...

Haha hier zelfde kaartje. Ook uitgezocht door zus 3,5 🤣
5 dagen geleden
Wij hebben een pak van 10 cup-a-soupjes met een grote strik en kaartje gegeven 🎄 Lekker warm en even wat anders dan chocolade 🤗
4 dagen geleden
Ik heb uiteindelijk een waxinelichtjehouder gekocht van de action (€0,98) met een waxinelichtje erin in folie met aan de achterkant 2 zakjes thee (drinken ze vaak) en aan de voorkant een cirkel geplakt met een foto van mijn dochter en een tekst: bedankt dat jullie altijd zo goed voor mij zorgen, fijne feestdagen.
Achteraf had ik wel kunnen neerzetten: bij jullie voel ik mij thuis, bedankt etc. In kader van het thema, maar zo was het ook leuk! 😊
3 dagen geleden
Reactie op Chaaarissaaa
Ik heb uiteindelijk een waxinelichtjehouder gekocht van de action (€0,98) m ...
Was trouwens in de vorm van een huisje.
3 dagen geleden
Wij hebben voor de week van de kinderopvang wat gedaan. Zo'n kleine glazen snoeppot met daarop:bedankt! jullie zijn goud waard. Met gouden Snoep erin (twix, werthers originals, Choco munten. Was een leuk Potje. Kan ook goed voor de kerst.