30 Reacties
茅茅n maand geleden
Een vriendin van mij heeft dit recent ook meegemaakt en heeft nu een prachtig zoontje 馃き Ik kan me je gevoel wel voorstellen alhoewel het mijn eerste kindje is ben ik door de ervaring van mijn vriendin ook huiverig dat het straks met de 20 weken een jongetje blijkt te zijn. Ik heb namelijk ook allemaal meisjes kleertjes gekocht 馃馃尭 Beide geslachten zijn natuurlijk welkom waarbij zijn/haar gezondheid het belangrijkste is
茅茅n maand geleden
Hoi! Ik heb dit ook meegemaakt. Vorige week vrijdag erachter gekomen dat wij een zoontje krijgen. Met de 15 weken echo is ons ook verteld dat het een meisje was. Mijn emoties vlogen de eerste uren alle kanten op omdat ik al zo lang op een roze wolk zat. Wij hebben al 2 jongens en toen ik te horen kreeg dat het een meisje was kwam mijn droom uit. Ik heb een goed uur gehuild en pas na een paar dagen kwam de acceptatie dat we een derde zoon krijgen. Begrijp je dus helemaal. Mijn droom viel voor mijn gevoel in duigen maar voel nu alleen maar onvoorwaardelijke liefde voor mijn kereltje en ben er helemaal overheen nu馃挋
茅茅n maand geleden
Reactie op Lin883
Hoi! Ik heb dit ook meegemaakt. Vorige week vrijdag erachter gekomen dat w ...
Ja ik begrijp je helemaal ik heb ook een zoon en was ook heel erg blij om te horen een dochter te krijgen. Kan het nog steeds niet echt geloven eerlijk gezegd maarja als het maar gezond is 鉂わ笍 Wens je veel geluk en geniet ervan馃槝
茅茅n maand geleden
Reactie op DaphneBoaz
O dit is echt mijn grootste angst, ik heb maandag de 20 weken echo
De mijne ook! Ik heb morgen de 20 weken echo
茅茅n maand geleden
Reactie op Leyla36
Ja ik begrijp je helemaal ik heb ook een zoon en was ook heel erg blij om t ...
Nee die twijfel blijft nu en ik ga voor de zekerheid neutrale kleding halen nu. Mijn vriend verklaart me voor gek馃槄. Klinkt heel clich茅 maar zo is het wel wat betreft de gezondheid. En we zijn bevoorrecht om weer een kind te mogen krijgen ben daar heel dankbaar voor. Ik wens jou ook veel geluk en hopelijk kan je het een plekje geven馃挋
茅茅n maand geleden
Lijkt me ook erg bij me 1 kind had wel
Heel vroeg echo laten nemen kon niet wachten maar nog steeds jongen dit keer wacht ik tot 20 weken Helemaal als je hoort datje en meisje krijgt 馃槏 lijkt me echt leuk maar heb nog steeds gevoel van dat het weer jongen word hopen dat gezond is alles is welkom 馃
茅茅n maand geleden
Reactie op Stephke321
De mijne ook! Ik heb morgen de 20 weken echo
Spannend 馃グ
茅茅n maand geleden
Wat een nachtmerrie van die kleding :( wij hebben al een jongen maar bij de 20 weken echo is er niet naar gekeken. Ze deed aardig moeilijk 眉berhaupt iets te laten zien... nu is mijn angst dat het later ineens anders blijkt 馃槚ik hoop dat je nog mag ruilen er zal vast begrip voor zijn
茅茅n maand geleden
Ik heb nog niks gekocht wacht af tot 20 weken bij eerst had zo veel gekocht maar dit keer wacht ik wel
Geen haast
22 dagen geleden
Heeft er iemand ook ergen vagina steken heb sins vandaag ben over 3 dagen 20
Weken zwanger ?
21 dagen geleden
Reactie op khadija bellie
Heeft er iemand ook ergen vagina steken heb sins vandaag ben over 3 dagen 2 ...
Ja al sinds week 16, kan bandenpijn zijn. Mijn 20 weke echo was goed ondanks de steken die ik heb.