30 Reacties
21 dagen geleden
Oh ik heb dus het voorgevoel dat dit bij ons gaat overkomen. Ik vond onze geslachtsbepaling echo zo vaag. Ik zag nergens drie streepjes wat aan zou moeten geven dat het een meisje zou moeten zijn.
M’n vriend zegt dat ze zo overtuigd was dat het een meisje was en dat was ook zo maar ik kon het zelf niet zien. Bij m’n eerste dochter zag ik het zelf zo duidelijk namelijk… volgende week het verlossende antwoord
21 dagen geleden
Ik ben overigens heel benieuwd hoe de geslachtsbepaling echo bij jullie ging. Kon jij er ook eerst een meisje in zien?
16 dagen geleden
Ik heb dit ook gehad. Met 16wk kon mijn eigen verloskundige zien dat het een meisje werd, heeft het ook aangewezen op het scherm, afgedrukte ingezoomde echofoto mee naar huis, helemaal leuk en paste ook 100% bij het voorgevoel wat mijn man en ik allebei hadden. 20 weken echo bleek een jongen. Daarna heb ik het nog een hele poos lastig gevonden wat geloven, en bij elke controle (ikheb wat extra echo’s bij ziekenhuis enz) gevraagd of we toch nog eens tussen de beentjes konden kijken. Het is echt een jongen. Ook super blij mee natuurlijk. Nadat dit ons is overkomen echt nog talloze voorbeelden hier van gehoord, het gebeurt echt heel vaak. Voor mij een les dat ik met volgende zwangerschappen voortaan altijd de 20wkn echo ga afwachten.