7 Reacties

3 maanden geleden

Hi Macy, Ik zou het gewoon aan je moeder vragen. Als het rondgaat op je werk, is dat toch best een logische reden om te vragen of je het vroeger gehad hebt? Het is heel besmettelijk, de kans dat je het vroeger gehad hebt is heel groot, ook het feit dat je het nu nog niet gekregen hebt terwijl het al even rondgaat in de klas lijkt erop te duiden dat je het al gehad hebt. Ik kan me voorstellen dat je je er zorgen over maakt hoor, dat zou ik zelf ook hebben, maar ik zou het toch gewoon aan je moeder vragen. Desnoods zeg je dat je werkgever/teamleider bij iedereen geïnformeerd heeft of alle leerkrachten het gehad hebben?

3 maanden geleden

Ik werk in de kinderopvang en ben ook meerderen keren met waterpokken in aanraking geweest. Ik wist eigenlijk wel voor 90% zeker dat ik ze gehad had, maar ik heb toch maar wel bloed laten prikken. Ik denk dat je niet heel veel meer kan doen.

3 maanden geleden

Dank jullie wel! Ik heb mijn directeur toch ingelicht over m’n zwangerschap ivm de rondgaande waterpokken en ze was heel begripvol. Ik kan nu bloed laten prikken en hoop dat ik gauw uitslag krijg. Voor de zekerheid mag ik maandag thuis blijven.

3 maanden geleden

Ik heb bloedgeprikt vanmiddag. En alsnog ook m’n moeder gebeld. Ze zijn op vakantie dus begin eerst even daarover, toen vroeg ze hoe mijn dag op school was. Kon ik het mooi een beetje draaien dat het rustig was, veel zieken door waterpokken… blablabla en toen zei ik: ik heb het nog niet gekregen terwijl het zo heerst, of heb ik het vroeger al gehad? En toen zei ze: jaaa toen je 1 was al… Dusss wel opgelucht nu! :)

3 maanden geleden

Hier een kindje die naar de opvang gaat waar het heerst. Heb voor de zekerheid ook bloed laten prikken. 🤞🏻 dat deze positief is, ik zag dat de ‘medicijnen’ die je anders moet nemen €4.000 kosten en voor eigen rekening zijn. Had ik vroeger toch maar wat vaker aan een lantaarnpaal gelikt 😫

3 maanden geleden

Reactie op Paula29

Hier een kindje die naar de opvang gaat waar het heerst. Heb voor de zekerh ...
Haha hier moest ik hardop om lachen 😂 hopelijk heb je gauw uitslag!

3 maanden geleden

Uitslag is positief gelukkig! Toch voldoende lantaarnpalen gelikt blijkbaar 😜