39 Reacties

3 maanden geleden

Wij gebruiken al heel lang de luiers van babylove voor onze dochter. Zij is nu 2 jaar. We rijden er bewust voor heen. Ook de doekjes (sensitive) gebruiken we altijd. Iin Nederland nog geen luiers en doekjes gevonden die ik zo fijn vind.

3 maanden geleden

Mijn ouders gaan vaak en halen dan vaak ook spullen voor ons en voor de baby hebben ze ook al wat spullen gehaald Voor ons: Zeep/shampoo Vitamine gummies Bodylotion Gezichtsverzorging Voor de baby: Luiers Billendoekjes (merken als pampers heb je ook goedkopere dozen van) Verschilende creme dingetjes Wegwerp verschoonmatjes Wat ze niet gehaald hebben maar wel goedkoop schijnt te zijn in duitsland: Potjes Sab simplex

3 maanden geleden

Mijn schoonouders of beste vriendin gaan wel eens naar duitsland en nemen dan ook spulen voor ons mee. Voor ons: Douchegel Shampoo Conditioner Deo Voor mijn zoon: Douchegel Hippo creme voor de gevoelige huid

3 maanden geleden

Ik was er donderdag, Pampers zijn daar echt een stuk voordeliger!

3 maanden geleden

Ik hou echt van de dm haha. Heb er de laatste keer babylove luiertjes meegenomen en door de mooie meer natuurlijke producten geneusd. Heerlijk😂😍

3 maanden geleden

Wij gaan er speciaal voor heen voor de luiers. Maar al helemaal voor de billendoekjes van Babylove. Al 7,5 jaar onze favoriet. En ook qua prijs.

3 maanden geleden

Tandenstokers ( voor onszelf ) de baby komt er nog aan dus nog geen ervaring met babyproducten

3 maanden geleden

Ook wij gaan er regelmatig heen. Ook voor douche en bad spullen voor onszelf. Deo, shampoo en douchegel zijn daar veel goedkoper dan in NL. Voor de baby zijn idd de luiers echt veel voordeliger dan in NL (pampers bijv zijn hier rustig 9 euro voor een pak, in dui 5.. bijna de helft)

3 maanden geleden

Wij gaan a.s zaterdag naar Duitsland, ook om Sab simplex in huis te halen Luiers, billendoekjes etc

3 maanden geleden

Reactie op DaphneBoaz

Wij gaan a.s zaterdag naar Duitsland, ook om Sab simplex in huis te halen L ...
Oh ja, goeie! Bedankt voor de tip!

3 maanden geleden

Reactie op Positiefzwanger

Ook wij gaan er regelmatig heen. Ook voor douche en bad spullen voor onszel ...
Wow, wat een verschil! Zeker de moeite waard om er een dagje heen te gaan. Bedankt voor je reactie!

3 maanden geleden

Reactie op stroopkoek94

Wij gaan er speciaal voor heen voor de luiers. Maar al helemaal voor de bil ...
Bedankt voor de tip! Zijn de luiers van babylove ook een aanrader?

3 maanden geleden

Reactie op Nana33

Oh ja, goeie! Bedankt voor de tip!
Wij halen daar ook altijd frisdrank, en alcohol hoor 🙈 wasmiddel wasverzachter shampoo crèmespoeling is daar ook mega goedkoop bij dm

3 maanden geleden

Reactie op Jacoba21

Ik hou echt van de dm haha. Heb er de laatste keer babylove luiertjes meege ...
Hahah klinkt goed 😍 heb ook gelijk een dagje ingepland hoor ✨️

3 maanden geleden

Reactie op Valeryfirstbaby

Mijn schoonouders of beste vriendin gaan wel eens naar duitsland en nemen d ...
Bedankt voor je reactie, ik ga binnenkort ook eens even kijken. Wat fijn dat ze dit voor jullie meenemen 🤍

3 maanden geleden

Reactie op Sierra-ashley

Mijn ouders gaan vaak en halen dan vaak ook spullen voor ons en voor de bab ...
Bedankt voor je reactie 😍! Goed om te weten

3 maanden geleden

Reactie op Verseau

Wij gebruiken al heel lang de luiers van babylove voor onze dochter. Zij is ...
Bedankt voor de tip 😍! Ik heb binnenkort een bezoekje gepland en ga dan zeker ook voor de babylove kijken

3 maanden geleden

Mocht je straks vaker naar de dm willen moet je even kijken, want als het goed is kan je member worden waarmee je korting krijgt of punten spaart. Misschien zelfs beide maar dat zou je even moeten uitzoeken dan

3 maanden geleden

Reactie op Nana33

Bedankt voor de tip 😍! Ik heb binnenkort een bezoekje gepland en ga dan ze ...
Oh trouwens! Het parfumvrije wasmiddel voor de babywasjes is in Duitsland bij de dm ook veel betaalbaarder dan in Nederland.

3 maanden geleden

Reactie op Sierra-ashley

Mocht je straks vaker naar de dm willen moet je even kijken, want als het g ...
Je hebt nu in de app 10% korting op alles wat je hebt gekocht! Is top!