Hai dames!
Ik hoor weleens dat mensen voor de verzorgingsproducten van de baby naar de DM in Duitsland gaan. Niet alleen voor het prijsverschil, maar bijvoorbeeld omdat je daar veel meer natuurlijke producten zou hebben.
Zijn er in de groep ook dames die daar hun spulletjes hebben gekocht? En welke producten zijn echte aanraders?
Liefs 🌸
Wij gebruiken al heel lang de luiers van babylove voor onze dochter. Zij is nu 2 jaar. We rijden er bewust voor heen. Ook de doekjes (sensitive) gebruiken we altijd. Iin Nederland nog geen luiers en doekjes gevonden die ik zo fijn vind.
Mijn ouders gaan vaak en halen dan vaak ook spullen voor ons en voor de baby hebben ze ook al wat spullen gehaald
Voor ons:
Zeep/shampoo
Vitamine gummies
Bodylotion
Gezichtsverzorging
Voor de baby:
Luiers
Billendoekjes (merken als pampers heb je ook goedkopere dozen van)
Verschilende creme dingetjes
Wegwerp verschoonmatjes
Wat ze niet gehaald hebben maar wel goedkoop schijnt te zijn in duitsland:
Potjes
Sab simplex
Mijn schoonouders of beste vriendin gaan wel eens naar duitsland en nemen dan ook spulen voor ons mee.
Voor ons:
Douchegel
Shampoo
Conditioner
Deo
Voor mijn zoon:
Douchegel
Hippo creme voor de gevoelige huid
Ook wij gaan er regelmatig heen. Ook voor douche en bad spullen voor onszelf. Deo, shampoo en douchegel zijn daar veel goedkoper dan in NL.
Voor de baby zijn idd de luiers echt veel voordeliger dan in NL (pampers bijv zijn hier rustig 9 euro voor een pak, in dui 5.. bijna de helft)
Mocht je straks vaker naar de dm willen moet je even kijken, want als het goed is kan je member worden waarmee je korting krijgt of punten spaart. Misschien zelfs beide maar dat zou je even moeten uitzoeken dan