6 Reacties

één dag geleden

Cellulite?

één dag geleden

Herkenbaar hoor! Ik ben heel slank en toch zijn mijn billen sinds de zwangerschap minder strak en meer putjes. Maar vind het er nog prima oké uitzien en doe eens per week krachttraining. Squats kunnen bijvoorbeeld helpen en zijn veilig en gezond in de zwangerschap. Misschien is dat een tip? En verder helpt het mij dat ik ook gewoon echt trots ben op m’n lichaam en dat ik me sterk en vrouwelijk voel door de veranderingen van de zwangerschap. Heb een goede vriendin die super knap is maar bij wie het zwanger worden helaas niet makkelijk gaat. Zij zou met alle liefde schoonheid opofferen voor een zwangerschap. Dat doet mij extra realiseren dat ik zo dankbaar mag zijn voor mijn zwangerschap, met alles wat erbij komt kijken. Neemt niet weg dat dat vaak makkelijker gezegd dan gedaan is! Want soms voel het gewoon niet goed of fijn, al zou je het wel willen. Maar toch: wat is mooier dan jouw lichaam dat zich helemaal afstemt op de groei van een nieuw leven in jouw buik? ❤️

één dag geleden

Ik had dat bij mijn vorige zwangerschap ook, en dat trok na de bevalling wel weer weg. 🍀

één dag geleden

Ik had het de vorige zwangerschap ook heel erg, daarna werd het iets minder maar toch nog best heftig en nu is het weer erger! Lijkt ook allemaal veel losser enzo 🙁 Ik probeer trots te zijn op mijn lichaam die voor de tweede keer een heel kindje maakt maar af en toe toch even balen in de spiegel

8 uur geleden

Ik ben zeker trots op het feit dat mijn lichaam een kindje kan dragen♥️. Maar het was even schrikken, omdat het voor mijn gevoel er plots was