75 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb de foto van mijn 1e er ook bij gedaan, gewoon om te kijken of de ramzi theorie daarop op zou kloppen ^^ Beide echo’s zijn trouwens vaginaal gedaan.

2 maanden geleden

Ik moest eerst opzoeken wat dat betekent. Wat interessant zeg! (In dit onderzoek zegt Ramzi dat de plek waar de placenta ligt, aangeeft wat het geslacht van je kindje is. Deze theorie klopt volgens hem bij 97 procent van de zwangere vrouwen.)

2 maanden geleden

Reactie op Nylear

Ik heb de foto van mijn 1e er ook bij gedaan, gewoon om te kijken of de ram ...
Heb jij een meisje?😊

2 maanden geleden

Reactie op pocahontas2024

Heb jij een meisje?😊
Ik zou het ook denken als ik dit zo lees 😊 en je echo zie en het een inwendige echo is

2 maanden geleden

Reactie op pocahontas2024

Heb jij een meisje?😊
Bedoel je de foto in de reacties of in begintopic? (Of beide haha)

2 maanden geleden

Reactie op Nylear

Bedoel je de foto in de reacties of in begintopic? (Of beide haha)
Van jouw eerste kindje. De echo van je tweede kindje, was deze ook inwendig?

2 maanden geleden

Reactie op pocahontas2024

Van jouw eerste kindje. De echo van je tweede kindje, was deze ook inwendig ...
Van mijn eerste kindje (die je in de reacties kan zien) is inderdaad mijn dochtertje. De echo van de tweede was ook inwendig.

2 maanden geleden

Idd de 1e bedoelde ik ook dan. De 2e kan ik er niet uithalen met de voorbeelden

2 maanden geleden

Inwendige echo. Zie je op de uitdraai van een inwendige echo de lichte vlek rechts in de baarmoeder? Dan verwacht je volgens de Ramzi-theorie een jongen. Is dit dan misschien van toepassing op je 2e?

2 maanden geleden

Reactie op Nylear

Van mijn eerste kindje (die je in de reacties kan zien) is inderdaad mijn d ...
Dan klopt de eerste. Jouw tweede kindje wordt dan een jongetje volgens ramzi😊… ik vind het wel lastig om te zien hoor en ben ook geen kenner natuurlijk hahah! Maar ik ben er wel mee bezig omdat ik ook aan het wachten ben en eigelijk te nieuwsgierig! Ik ben benieuwd of dat het klopt!😊

2 maanden geleden

Wat leuk een spannend zeg 🤗 wij zijn ook al heel benieuwd maar gaat nog even duren

2 maanden geleden

Hou je ons op de hoogte of het klopt 😁?

2 maanden geleden

Mochten we het over een paar weken zeker weten, zal ik het zeker plaatsen! Zelf heb ik vanaf het moment dat we wisten dat we in verwachting waren het gevoel gehad dat het een jongetje is.. en als ik de echo’s vergeleek werd dat gevoel ook versterkt. Dus was heel benieuwd of meerdere het ook zo zagen 😄

2 maanden geleden

Wie kan mijn echo lezen op de ramzi manier . Het was inwendig 😊

2 maanden geleden

Wat leuk dat je ookal zo aan het googlen bent haha! Ik vind het zelf erg lastig om te zien. Zou iemand een idee hebben bij mij? Echo is uitwendig gedaan. Ik was toen 6wk en paar dagen. Nu al 11 wk en maandag 2e echo alweer. Kan niet wachten met 13 wk😂😅

2 maanden geleden

Reactie op Karin!!

Wie kan mijn echo lezen op de ramzi manier . Het was inwendig 😊
Als ik hem beetje vergelijk met wat ik kan vinden en op mijn dochtertje haar echo.. denk ik de placenta re-boven te zien en dan zou het volgens Ramzi een meisje zijn (denk ik 🤭)

2 maanden geleden

Reactie op Nylear

Als ik hem beetje vergelijk met wat ik kan vinden en op mijn dochtertje haa ...
Hahahah zou erg leuk zijn ! Allebei geslacht welkom maar een meisje zou top zijn want ik heb al een zoontje🙊

2 maanden geleden

Reactie op MissTammie

Wat leuk dat je ookal zo aan het googlen bent haha! Ik vind het zelf erg la ...
Ik denk zelf dat ik een meisje zie. Maar ik vind het erg moeilijk😅🙈

2 maanden geleden

Jeetje wat een leuke theorie ik lees dit voor de eerste keer. Ik heb een inwendige echo gehad. Zou iemand deze kunnen bekijken?

2 maanden geleden

En bij mij 🥰? Was inwendig