75 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Stephanie 1991
Ik ben benieuwd wat jullie denken wat ze worden 😁
Ik was hier 6 weken en 4 dagen zwanger
3 maanden geleden
Volgens de theorie zou je op de foto waarmee je het topic hebt geopende een jongen krijgen(placenta aan de rechterkant op de foto) en op de foto in je reactie eronder een meisje.(placenta linksboven op de foto) Bij een inwendige echo moet je het gespiegeld zien😊
Bij mij klopte het bij beide kindjes niet. Mijn zoontje zou volgens de theorie een meisje zijn en mijn dochter een jongen🤣 nu volgens de theorie weer een jongen. We zullen het zien🤷🏼♀️
3 maanden geleden
Reactie op -ohana-
Volgens de theorie zou je op de foto waarmee je het topic hebt geopende een ...
Heb je enig idee betreft deze?
3 maanden geleden
Reactie op lientje123
Haha wat grappig. Bij mijn inwendige echo wees ze het beginnen van de place ...
Ik had begrepen dat een kindje in de eerste weken van de zwangerschap voornamelijk dicht tegen de placenta aan ligt.
En dat je bij een inwendige echo het beeld gespiegels moet zien.
Normaal is het zo dat de placenta links wijst op een jongen en de placenta rechts een meisje, maar bij een inwendige echo is de placenta rechts een jongen en de placenta links een meisje
3 maanden geleden
Reactie op -ohana-
Is dit een inwendige echo? Dan een jongen. Placenta ligt hier rechts boven ...
Yes inwendig! Grappig want mijn moeder, mijn partner en ik hebben het gevoel dat het ren jongetje wordt al hebben we net zo lief een meisje. Als het maar gezond is 🙂
3 maanden geleden
Reactie op Mosan21121994
Yes inwendig! Grappig want mijn moeder, mijn partner en ik hebben het gevoe ...
Moeder gevoel heeft het vaak wel goed.
Bij mij klopte bij beide kindjes de theorie niet. En de chinese kalender ook niet🤣
Maar ik had bij beide al vrij snel wel een heel sterk gevoel voor wat het geslacht zou zijn en dat klopte wel.
3 maanden geleden
Reactie op D12345D
Zo vroeg is er toch nog geen placenta ontwikkeld alleen een dooierzakje? Da ...
Ramzi kan alleen tot 8 weken helaas. Nu kan je hier echt niks uithalen aan hand van Ramzi. NUB zou kunnen, maar eigenlijk weer te vroeg ook. Heb je misschien nog een echo rond 12 a 13 weken? Dan kan je iets meer weten.