75 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op lonny1985

11+6 placenta ligt rechts zei de verloskundige. Volgens Ramzi krijg ik dan ...
Ramzi is alleen tot 8 weken. Daarna kan de placenta al weer ergens anders liggen.

2 maanden geleden

Reactie op HdHD

Ramzi is alleen tot 8 weken. Daarna kan de placenta al weer ergens anders l ...
Dat is nou jammer 😅.

2 maanden geleden

Reactie op HdHD

Ramzi is alleen tot 8 weken. Daarna kan de placenta al weer ergens anders l ...
Hoe herken je de placenta bij 8 weken echo?

2 maanden geleden

Ik ben benieuwd wat jullie denken wat ze worden 😁

2 maanden geleden

Reactie op Stephanie 1991

Ik ben benieuwd wat jullie denken wat ze worden 😁
Ik was hier 6 weken en 4 dagen zwanger

2 maanden geleden

Iemand een vermoeden wat het geslacht gaat worden? De echo is inwendig gedaan😊

2 maanden geleden

Volgens de theorie zou je op de foto waarmee je het topic hebt geopende een jongen krijgen(placenta aan de rechterkant op de foto) en op de foto in je reactie eronder een meisje.(placenta linksboven op de foto) Bij een inwendige echo moet je het gespiegeld zien😊 Bij mij klopte het bij beide kindjes niet. Mijn zoontje zou volgens de theorie een meisje zijn en mijn dochter een jongen🤣 nu volgens de theorie weer een jongen. We zullen het zien🤷🏼‍♀️

2 maanden geleden

Reactie op -ohana-

Volgens de theorie zou je op de foto waarmee je het topic hebt geopende een ...
Heb je enig idee betreft deze?

2 maanden geleden

Reactie op lientje123

Haha wat grappig. Bij mijn inwendige echo wees ze het beginnen van de place ...
Ik had begrepen dat een kindje in de eerste weken van de zwangerschap voornamelijk dicht tegen de placenta aan ligt. En dat je bij een inwendige echo het beeld gespiegels moet zien. Normaal is het zo dat de placenta links wijst op een jongen en de placenta rechts een meisje, maar bij een inwendige echo is de placenta rechts een jongen en de placenta links een meisje

2 maanden geleden

Reactie op Mosan21121994

Heb je enig idee betreft deze?
Is dit een inwendige echo? Dan een jongen. Placenta ligt hier rechts boven volgens mij. Bij uitwendig zou dit een meisje zijn.

2 maanden geleden

Inwendige echo, kan iemand hier de ramzi theorie op doen 🥰 ben blij met beide. 🤰👶🏼

2 maanden geleden

Iemand een idee bij deze? Echo was uitwendig.

2 maanden geleden

8+2 uitwendig. Iemand een idee?

2 maanden geleden

Reactie op -ohana-

Is dit een inwendige echo? Dan een jongen. Placenta ligt hier rechts boven ...
Yes inwendig! Grappig want mijn moeder, mijn partner en ik hebben het gevoel dat het ren jongetje wordt al hebben we net zo lief een meisje. Als het maar gezond is 🙂

2 maanden geleden

Wat zien jullie? Ben ook erg benieuwd en begrijp nogsteeds niet waar de placenta zit

2 maanden geleden

Reactie op Mosan21121994

Yes inwendig! Grappig want mijn moeder, mijn partner en ik hebben het gevoe ...
Moeder gevoel heeft het vaak wel goed. Bij mij klopte bij beide kindjes de theorie niet. En de chinese kalender ook niet🤣 Maar ik had bij beide al vrij snel wel een heel sterk gevoel voor wat het geslacht zou zijn en dat klopte wel.

2 maanden geleden

7+5. Iemand die wat ziet? Was een uitwendige echo.

2 maanden geleden

Zo vroeg is er toch nog geen placenta ontwikkeld alleen een dooierzakje? Dacht dat pas later de placenta zichtbaar zou zijn. Heb zelf ook een echo met 11 weken. Ben benieuwd of jullie er iets op zien. Het is uitwendig. Ben benieuwd naar jullie reacties 😍

2 maanden geleden

Reactie op D12345D

Zo vroeg is er toch nog geen placenta ontwikkeld alleen een dooierzakje? Da ...
Ramzi kan alleen tot 8 weken helaas. Nu kan je hier echt niks uithalen aan hand van Ramzi. NUB zou kunnen, maar eigenlijk weer te vroeg ook. Heb je misschien nog een echo rond 12 a 13 weken? Dan kan je iets meer weten.

2 maanden geleden

Reactie op HdHD

Ramzi kan alleen tot 8 weken helaas. Nu kan je hier echt niks uithalen aan ...
Mijn eerste echo was met 8+6 en de verloskundige heeft ingezoomd op de baby dus ik heb geen echo van de baarmoeder. Ik zal zo even kijken of ik hem kan uploaden