827 Reacties

9 maanden geleden

Ik zal beginnen: ik kon vannacht gewoon een paar uur slapen tussen de voedingen door maar het lukte niet. 🥲 Ik zit sinds gister wat beter in m'n vel en heb voor het eerst het gevoel dat ik alles mbt borstvoeden een beetje door heb en onder controle heb en dus stroomt er adrenaline door m'n lichaam ofzo? 😋 Geen idee. Heb even wat dingen besteld en het kaartje afgemaakt op m'n telefoon. Ik kan gelukkig begin vd ochtend slapen als mn man haar mee naar beneden neemt. Maar ik vind het wel apart, ik heb de laatste 9 dagen sinds ze geboren is nou niet bepaald veel geslapen dus je zou denken dat je lichaam dan elk uurtje pakt.

9 maanden geleden

Reactie op LissaM

Ik zal beginnen: ik kon vannacht gewoon een paar uur slapen tussen de voedi ...
Dat had ik ook bij de eerste! Doodmoe, maar ik lag snachts tussen de voedingen door klaarwakker met open ogen in het donker te staren, mezelf steeds meer gek te maken dat ik móest slapen omdat hij over 1.5 ofzo alweer kwam voor de volgende voeding. Bij mij heeft dit wel korter geduurd dan 9 dagen, een nacht of 3 denk ik. Daarna viel ik als een blok in slaap na de voedingen. Klinkt tegenstrijdig, maar heb je al geprobeerd iets te eten en drinken na de voeding? Dat hielp bij mij. Ik kreeg zo'n honger van de voedingen dat ik daarvan denk ik niet meer in slaap viel. Toen ik dat deed

9 maanden geleden

Reactie op AnyaE

Dat had ik ook bij de eerste! Doodmoe, maar ik lag snachts tussen de voedin ...
... viel ik in slaap. (Sorry te vroeg verzonden 😇)

9 maanden geleden

Reactie op AnyaE

Dat had ik ook bij de eerste! Doodmoe, maar ik lag snachts tussen de voedin ...
Gelukkig ben ik niet de enige! Ik heb het ook nu pas hoor nu ik denk ik wat meer kan ontspannen. Na de laatste voeding vanochtend heb ik een kruidkoek reep op en daarna met oordopjes in en slaapmasker op nog 1,5 uur geslapen terwijl mijn man de baby beneden had. Zal eens proberen wat eerder iets te eten als ik dit nog eens heb. Ik eet meestal pas als ik trek heb maar als ik sneller in slaap val is het 't proberen waard!

9 maanden geleden

Reactie op LissaM

Gelukkig ben ik niet de enige! Ik heb het ook nu pas hoor nu ik denk ik wat ...
Misschien werkt het bij jou niet hoor. Ik probeerde juist de eerste nachten niet te eten omdat ik dacht dat dat slecht was voor in slaap vallen. Je lichaam moet dan toch 'aan het werk' om het te verteren. Maar voor mij bleek het wel de oplossing, dus wel het proberen waard denk ik 😇 Gewoon 2 bescuitjes en water deed ik. Succes! 😘

9 maanden geleden

Ik heb 2 dochters en ben vorige week bevallen van een zoontje. Ik heb best aan het idee van een zoontje moeten wennen. Misschien een beetje het idee van het onbekende. Ik heb zelf ook alleen een zus. Maar sjonge jonge wat ben ik dol op dit kleine mannetje!🥰🩵

9 maanden geleden

Reactie op Deems1991

Ik heb 2 dochters en ben vorige week bevallen van een zoontje. Ik heb best ...
Ik heb geen ervaring met meisjes (gisteren ons 2e zoontje gekregen), maar jongetjes zijn zo leuk!!! 💙 Geniet van jullie kleine manneke, en zijn zusjes natuurlijk 😘

9 maanden geleden

ik ga mn kat heel erg missen als ik in het ziekenhuis ben😭

9 maanden geleden

Reactie op LissaM

Gelukkig ben ik niet de enige! Ik heb het ook nu pas hoor nu ik denk ik wat ...
Je zou ook een banaan kunnen eten snachts. Hierin zit ook magnesium wat weer kan helpen bij het bevorderen van je slaap op een natuurlijke manier

9 maanden geleden

Reactie op AnyaE

Ik heb geen ervaring met meisjes (gisteren ons 2e zoontje gekregen), maar j ...
Wat een lief berichtje! 💙 gefeliciteerd met jullie nu inmiddels dus 2 mooie zoons!🥰

9 maanden geleden

ik ga mn kat heel erg missen als ik in het ziekenhuis ben😭
Oh nee daar had ik nog helemaal niet overna gedacht! Het plan was een thuis bevaling maar dat lijkt niet door te gaan. Omg ze is er dan gewoon niet bij in het ziekenhuis! 😢😢

9 maanden geleden

Wauw de baby heefy voor het eerst 5 uur achter elkaar kunnen snachts, yes!!!!!!!!!!!!

9 maanden geleden

Reactie op femmiex98

Wauw de baby heefy voor het eerst 5 uur achter elkaar kunnen snachts, yes! ...
Ik was half wakker met dit bericht🤣🤣🤣 maar ze heeft 5 uur geslapen!! Feest!

9 maanden geleden

Reactie op Deems1991

Wat een lief berichtje! 💙 gefeliciteerd met jullie nu inmiddels dus 2 mooi ...
Dankjewel! We zijn heerlijk aan het genieten, hoewel de gebroken nachten wel weer even pittig zijn hoor 🤭 Jij ook gefeliciteerd met jullie zoontje 💙

9 maanden geleden

Reactie op AnyaE

Dankjewel! We zijn heerlijk aan het genieten, hoewel de gebroken nachten we ...
Hihi klinkt bekend! De eerste week ging het nog wel aardig, maar nu de 2e week wat meer moeite met wakker worden. Nou was het afgelopen nacht ook max 3 uur ertussen

9 maanden geleden

Heerlijk een regeldag, om het half uur wil mijn dochter aan de borst 😅

8 maanden geleden

Mevrouw heeft vannacht gewoon 6,5 uur geslapen!!! Wauw!!!!

8 maanden geleden

Ritme zit er nog niet echt in waardoor ik vannacht op 2 nachtvoedingen uitkwam. Om half 5 ging meneer flink tekeer om vervolgena maar 40 cc te drinken en weer in slaap te vallen en niks meer te drinken 🤦‍♀️

8 maanden geleden

Reactie op femmiex98

Mevrouw heeft vannacht gewoon 6,5 uur geslapen!!! Wauw!!!!
Wanneer is je dochter geboren?

8 maanden geleden

had verwacht dat ik echt extreme baby blues zou krijgen na de bevalling ivm mijn bipolaire stoornis maar het gaat dus echt gewoon super goed. ik ben nu 7d pp en ik voel me beter dan ik tijdens de zwangerschap deed, ik heb zelfs mn slaap medicatie kunnen stoppen omdat baby me super moe houdt ;) ik vind de gebroken nachten tot nu toe wel gezellig, ik ben zo blij om tijd te mogen spenderen met mijn kleine meid. ik voel me een stuk meer mezelf. tijdens de zwangerschap voelde ik me de hele tijd raar en alsof mn lichaam niet van mij was. als ik de pil slik heb ik altijd het gevoel alsof mn huid van rubber is gemaakt en had dat tijdens de hele zwangerschap ook 😩😩😣 nu voel ik me een STUK normaler en is dat gevoel weg, merk amper wat van de hormonen. zelfs mn libido is er nog haha. heb direct na de bevalling de prikpil laten zetten en merk 0 negatieve bijwerkingen. ik voel me ook weer closer naar mn man omdat we beter kunnen knuffelen zonder grote buik in de weg. alles is zo fijn. ik mis wel de stad in kunnen gaan maar ook dat gaat binnen kort weer kunnen alleen dan met baby :p. is dit de roze wolk?