21 Reacties

één maand geleden

Ik had van de week ook zin in rijst met zout. Macaroni met mayonaise en maggi is ook echt lekker :p dit at ik al voor ik zwanger was

één maand geleden

Ik ben pas in april uitgerekend dus minder ver dan jullie nu (8+1) maar ik ga dus mega goed op snacks! Mini kaassoufflés voor de airfryer en frikandellenbroodjes zijn niet aan te slepen 😬😂 ik voel me niet top maar kan wel enigszins normaal eten met mn medicatie en dit eet ik als ik een vreetbui krijg extra nog

één maand geleden

Reactie op sperk

Ik had van de week ook zin in rijst met zout. Macaroni met mayonaise en m ...
Noouu die rijst HEERLIJK hahahaha

één maand geleden

Camambert met chips tegelijk eten is ook een dikke aanrader

één maand geleden

Camambert met chips tegelijk eten is ook een dikke aanrader
Dit heb ik gister ook gedaan 😂 maar dat gedipt in camambert spread

één maand geleden

Reactie op Carmen888

Dit heb ik gister ook gedaan 😂 maar dat gedipt in camambert spread
Lekker he!!!😂😂😂

één maand geleden

Haha al een paar weken eet ik alleen rijst met karnemelk in een kom en kilo s aan manderijntjes.

één maand geleden

Elke ochtend als ik wakker word heb ik weer ergens anders trek in, ik eet dat dan niet (want onmogelijk in de ochtend heb het niet in huis, en na het normale ontbijt verdwijnt die trek) maar deze ochtend was het een frikandel met aardbei jam 🤤 Vorige week was het chocolade taart, die heb ik savonds van manlief gehad, en dat smaakte toch ookal had ik geen trek meer heel goed 🥰

één maand geleden

Droge macaroni met ketchup at ik als kind heel vaak!😅 wel lang geleden overigens, maar ik ben niet meer zo'n heel groot fan van ketchup. Voor mij is het even een periode brood met jam en kaas geweest en van Haribo die zoute rijen. Nu is dat weer even afgezwakt🤪

één maand geleden

Niet per de raar maar ik had al weken zo’n zin in Vlaamse friet. Al een keer gewone friet gehaald maar dat hielp niet bij de craving. Dus gister na werk (was sowieso te laat om thuis mee te eten) Vlaamse friet gehaald om mee te nemen in de trein… Zo vet en zout en vond het helemaal niet lekker 🤢 En nu een dag later denk ik “hmm, zin in Vlaamse friet…” 😂

één maand geleden

Pita broodjes met frietsaus 😂

één maand geleden

Warme chocolademelk met slagroom en zure wormen😅 en ik zou elke dag patat met vette mayo kunnen eten😍

één maand geleden

Reactie op hswb123

Warme chocolademelk met slagroom en zure wormen😅 en ik zou elke dag patat ...
OMG zure wormen! Ik ook loop elke dag tegen me man te zeuren of hij ze even kan halen ( wij hebben een snoepwinkel beneden bij ons huis )😂

één maand geleden

Reactie op Maart32025

OMG zure wormen! Ik ook loop elke dag tegen me man te zeuren of hij ze even ...
Ooooh dat zou echt killing zijn voor mij😂😂 ben normaal geen zoete kauw, dus er gaat een wereld voor me open

één maand geleden

Haribo beer snoepjes, patat met vette mayo en fruit

één maand geleden

Ik had ineens behoefte aan flink wat tosti’s 🥲 met 4 broodjes gemaakt en een saus van kruidenboterkruiden met mayo. Stinken😅

één maand geleden

Kroketten en mckroketten 😅 niet echt een rare craving maar ik wil het liefst elke dag

één maand geleden

Patat met dikke vette mayonaise. Haha dit zit helemaal in mijn hoofd, nog niet aan toegegeven😅

13 dagen geleden

Nog niet gegeten, maar erg trek in frikandel met aardbei jam… of een witte geroosterde boterham met mandarijn partjes uit blik met slagroom. En erg veel trek in pizza’s

13 dagen geleden

Naturel chips met Nutella en Knapperbolletjes met poedersuiker 👌