8 Reacties

3 maanden geleden

Geen gekke droom, maar ik droomde vannacht dat ik menstrueerde, ik voelde echt heel realistisch een druppel langs mijn been glijden. Ik schrok wakker, maar gelukkig nergens bloed 馃槄

3 maanden geleden

Voor dat ik wist dat ik zwanger was , droomde ik van een tweeling .... ik denk dat 1 baby wel genoeg is 馃槄 heb ook een dochtertje van bijna 2 jaar en nu weer zwanger

3 maanden geleden

Ik heb vooral last van intense dromen, normaal gesproken heb ik die niet.

3 maanden geleden

Reactie op Stephanie 1991

Ik heb vooral last van intense dromen, normaal gesproken heb ik die niet.
Dat ook ja! Waar zou dat van komen, denk je? Normaal gesproken onthoud ik bijna nooit dromen, maar de afgelopen 2 weken al meerdere nachten

3 maanden geleden

Ik droom ook bizar intens! Heb ook al twee keer gehad dat ik in een soort loop zat, maar niet uit mijn droom kon komen terwijl ik half wakker was. Heb gelezen dat t komt doordat je meer emotioneel bent/emoties te verwerken hebt wat dan 鈥榮 nachts dmv dromen gebeurt.

3 maanden geleden

Oh ja dat weet ik nog van m鈥檔 vorige zwangerschap. Echt hele bizarre onwerkelijke dromen en soms ook echt nachtmerries. Hoop dat het me deze keer bespaard blijft 馃槄

3 maanden geleden

Ik droomde wel dit weekend (toen wist ik nog niet dat ik zwanger was) dat ik zwanger was van een jongetje en mn vriend was overtuigd dat we hem Ernst moeten noemen 馃槀馃槀 zo random

3 maanden geleden

Ik heb ook de meest gekke dromen. Het begon een paar dagen voordat ik de positieve test in handen had.. het is een weekje weggeweest maar nu weer helemaal terug馃馃槀