30 Reacties

茅茅n maand geleden

Ik ben zoooooo ready! 馃槄

茅茅n maand geleden

Haha oh jee. Ik wil de pret niet drukken maar bij mijn vorige zwangerschap werd alles echt alleen maar erger hoor. Niks leuks aan, tweede en derde trimester. Ik kijk uit naar de uitgerekende datum en verder nergens naar 馃槀

茅茅n maand geleden

Nog even volhouden!馃槉 Ik ben nu 13+5 en van de 茅茅n op de andere dag zijn de meeste kwaaltjes verdwenen. Ik was ook echt aan het aftellen 馃槀

茅茅n maand geleden

Ben nu 14+4 en sinds 13 weken ongeveer geen kwaaltjes meer! Heeeel af en toe nog wat misselijk over gevoelige borsten maar niet meer 24/7 Vermoeidheid is ook gewoon weg, heerlijk

茅茅n maand geleden

Pff ja ik oook! Ben nu 13 weken en ipv beter voel ik me juist slechter en nog vermoeider馃拃 hoop zooo dat ik me binnekort weer wat fijner voel..

茅茅n maand geleden

Hier nu 11+2 en bijna nergens geen last meer van, behalve bandenpijn en nog wat moeite met avond eten maar verder voel ik me goed

茅茅n maand geleden

Haha ik zit al 2 weken in trimester twee en ik voel me allesbehalve goed nu 馃槶. Misselijkheid en moeheid is er nog volop. Ik tel echt de dagen af. Bij mijn eerste zwangerschap kwam dit ook pas rond week 16/17 helaas, maar zette wel door tot week 38/39. Daar ga ik dit keer weer voor 馃槵馃槵 Ik verheug me zoooo op weer met smaak eten en lekker koken en weer energie hebben om iets te ondernemen ipv voor mn gevoel op de vloer te kunnen slapen!

茅茅n maand geleden

Reactie op Sunflowers

Nog even volhouden!馃槉 Ik ben nu 13+5 en van de 茅茅n op de andere dag zijn de ...
Oeh ik ben ook 7 mrt uitgeteld:)

茅茅n maand geleden

Ik ben er ook zo klaar vooooor en klaar meeeee馃コ馃ぉ

茅茅n maand geleden

Ik ben 11 weken en tel echt af! Ik kan niet eens werken, helemaal niks op dit moment 馃ス

茅茅n maand geleden

Nou, hier 14+1 maar sinds een week voel ik me echt beroerd juist.. eerste paar weken gingen met gemak maar nu... Bah bah hopelijk trekt het snel weg

茅茅n maand geleden

Ik ben er ook klaar voor! Zoveel last van hoofdpijn en migraines en algemene vermoeidheid.. vorige zwangerschap werd dit vanaf het tweede trimester beter (meer energie dan normaal), dus hoop nu weer!!

茅茅n maand geleden

Hen momenteel 14+3 en de ochtend misselijkheid is wel minder (niet meer dagelijks, maar nog af en toe wel) maar de vermoeidheid is nogsteeds niet weg. Hopelijk wordt dit snel beter!

茅茅n maand geleden

Hier 11 + 3, n alleen last nog gehad van vermoeidheid en zo nu n dan stemmingswisselingen 馃檲

茅茅n maand geleden

Ik ben momenteel 14 weken en ik heb nog niet het idee dat mn vermoeidheid minder word馃ズ

茅茅n maand geleden

Ik ben vandaag 13 weken! Dus tweede trimester is gestart. Ik moet zeggen dat ik het eerste trimester heel goed ben doorgekomen. Ik had alleen laag van minder eetlust, snel een heel vol gevoel en at daardoor tussen week 7-10 nog minder dan de helft dan ik normaal eet. Daardoor wat afgevallen. Maar sinds 3 weken voel ik me h茅lemaal prima.

茅茅n maand geleden

Bij mij werd het bij de eerste vanaf 15/16 weken beter. Ik ben nu weer aan het wachten tot deze periode voorbij is馃あ bij nr 1 wist ik wel zeker dat het een meisje was door mijn misselijkheid en daar was ik wel heel blij mee en gaf me rust.

茅茅n maand geleden

Ik voelde me wel echt beter hoor tot aan 30 weken, toen weer wat moeier door buikgroei (icm werk) maar hopelijk komen er energieke weken voor je aan!

茅茅n maand geleden

Ik ben pas 11 weken maar ik heb het idee dat de misselijkheid minder wordt? Ik heb 8 weken lang alleen zoute snacks kunnen eten en sinds een dag of 2 heb ik ineens weer zin in chocolade? Is dit niet gek? Wel ben ik nog steeds heeel moe, blij dat ik nog een paar dagen vakantie heb :)

茅茅n maand geleden

Reactie op nataliaa

Bij mij werd het bij de eerste vanaf 15/16 weken beter. Ik ben nu weer aan ...
Die misselijkheid wil niks zeggen over het geslacht馃檲 Bij mijn eerste heb ik hg gehad en was zo extreem misselijk dat ik nog geen water binnen hield, zelfs met medicatie moest ik nog regelmatig overgeven en dat was echt een jongen. Bij mijn dochter was de misselijkheid echt zoveel minder!