198 Reacties

9 dagen geleden

Reactie op Oostende

Ik ben in verwachting van een meisje na eerder al eens een meisje te zijn v ...
Hier gaat het met de baby tot nu toe gelukkig heel goed, met mij helaas wat minder. Weer een heftige HG zwangerschap en net m’n eerste opname achter de rug voor infusen. Vind het zwaar maar kan nog wel de lichtpuntjes vinden 🥰

9 dagen geleden

Reactie op Oostende

Ik ben in verwachting van een meisje na eerder al eens een meisje te zijn v ...
Spannend. Hier in januari een meisje verloren en nu weer zwanger een meisje. Af en toe een propje voel ik ook. Maar zodra ik het al even niet gevoeld heb, ben ik meteen angstig. Maargoed tegelijkertijd probeer ik mezelf voor ogen te houden dat het normaal is dat ik het nog niet goed voel. En de laatste echo zag eruit zoals het zou moeten. Dus daar probeer ik me dan maar aan vast te houden 🙈

9 dagen geleden

Reactie op anoniempje95

Hoi hoi hoe gaat het hier met iedereen ? Het is zo stilletjes ineens, hoop ...
Het gaat hier met de baby fantastisch. Ik ben nu 19.5 week zwanger en gisteren een prachtige 20 weken echo gehad, wat een opluchting 🥰. Ik denk dat iedereen dat spannend vindt, maar na twee miskramen afgelopen jaar vond ik het echt doodeng. Zo blij dat alles er goed uit zag. Ik heb ook nu pas echt iets durven kopen voor de baby… er zat toch echt veel angst onder. Ik merk dat de miskramen echt wel littekens hebben nagelaten en dat ik daar echt nog wel rouw/verdriet om kan voelen. Had ergens de illusie dat zoiets met een gezonde zwangerschap zou verdwijnen maar dat heb ik dus eigenlijk helemaal niet…

3 dagen geleden

Wij hebben vandaag te horen gekregen dat we een meisje krijgen! 🩷 hoe is het met de dames hier in t groepje ?

3 dagen geleden

Ahh wat leuk!🩷 Wij krijgen ook een meisje 💞 Hier alles goed! Gister de 20 weken echo gehad, maar onze kleine meid was zo beweeglijk en lag net niet lekker dat deze donderdag afgemaakt wordt. Hopen dat ze er dan beter voor ligt🤞🏻 De angst voor deze echo was toch goed aanwezig en vind t nu toch lastig dat ik nog geen zekerheid heb dat alles goed is.. ook al was alles wat ze wel gezien heeft helemaal goed. De angst om ook dit kindje te verliezen blijft toch ongemerkt aanwezig. Maar probeer het getrappel in m'n buik als bevestiging te zien dat alles goed is🙏🏻

2 dagen geleden

Wij hebben gisteren ook een mooie 20 weken echo gehad., zwanger van een meisje. Na een fertiliteitstraject van 7 jaar en een miskraam 1.5 jaar geleden was het onwijs spannend. Merk dat ik wel steeds meer kan genieten van de zwangerschap en vertrouwen krijg.

2 dagen geleden

Reactie op anoniempje95

Hoi hoi hoe gaat het hier met iedereen ? Het is zo stilletjes ineens, hoop ...
Hoihoi, hier nog aardig wisselend 😕 Afgelopen weken in een notendop: slechte 13 weken echo, slechte diagnose WKZ, vruchtwaterpunctie goed, diagnose lijkt toch mee te vallen. Voorzichtig vooruitkijken, maar nog erg spannend. Darmcyste waaraan waarschijnlijk een paar dagen na geboorte geopereerd moet worden. Het is nog geen sprookje, maar de baby leeft en morgen 20 weken. Voel elke dag al druk getrappel en blijven hoop houden de komende weken dat het kindje een gezond leven kan hebben🍀🐱

2 dagen geleden

Ik herken de verhalen hieronder. Het blijft zo lang spannend en onzeker! Wij hebben maandag de 20 weken echo gehad en alles zag er goed uit. Toch merk ik dat ik na 2 miskramen dit veel spannender vond dan toen bij mijn dochter. Het voelt nu echt als opgelucht adem halen en ik geniet steeds meer! Ik geloof nu echt dat het gaat gebeuren!Ik voel onze jongen ook elke dag wel druk trappelen nu. Dat geeft ook zo’n opluchting; hij is er nog! Voel me steeds meer verbonden 😊

2 dagen geleden

Reactie op Sterrenmama1995

Hoihoi, hier nog aardig wisselend 😕 Afgelopen weken in een notendop: slech ...
Ik ga ook echt duimen en hopen voor jullie! Die angst en onzekerheid is zo verschrikkelijk… heel veel sterkte even in deze onzekerheid. Wat een rollercoaster moet dat zijn

één dag geleden

Reactie op Maar-

Ahh wat leuk!🩷 Wij krijgen ook een meisje 💞 Hier alles goed! Gister de ...
Ahh wat leuk 🩷 en fijn dat alles goed gaat zeg 🥰 die angst houd je toch wel denk ik, had het bij m’n dochtertje ook tot ze geboren was 🙈 daarna lukte dat loslaten pas een beetje omdat ze echt fysiek bij me was, hopelijk lukt het wel om te genieten 🥰

één dag geleden

Reactie op Lbun

Wij hebben gisteren ook een mooie 20 weken echo gehad., zwanger van een mei ...
Oh wat leuk nog een meisje! 🩷 fijn zeg de goeie 20weken echo, zal ook vast wel een fijn gevoel zijn om meer te kunnen genieten en vertrouwen terug te krijgen 🥰 een lange weg naar een prachtig wondertje, het is jullie gegund 🩷🥰

één dag geleden

Reactie op Sterrenmama1995

Hoihoi, hier nog aardig wisselend 😕 Afgelopen weken in een notendop: slech ...
Ahhh wat rot om te lezen 😕 je krijgt het flink te verduren zeg 🤍 wel fijn dat je elke dag geruststellend getrappel voelt! Ik wil je in elk geval heeeel veel liefde en beterschap wensen, dit zal vast niet makkelijk zijn 🤍

één dag geleden

Reactie op Suuskexx

Ik herken de verhalen hieronder. Het blijft zo lang spannend en onzeker! Wi ...
Die spanning en onzekerheid blijft, ook al zal het misschien wat op de achtergrond gaan sudderen wanneer je meer vertrouwen krijgt en gelooft dat het goedkomt. Heel goed dat de kleine man zo lekker druk is, laat je mama maar weten dat alles goed zit jochie 🥰🩵