198 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Sterrenmama1995

Hoe gaat het met iedereen?🤞🏻
Mega spannend.. momenteel op vakantie en van plan hier maar een vroege echo te laten doen 😭

3 maanden geleden

Spannend! Vannacht had ik gedroomd dat ik begon met bloedde. 😱 Gelukkig is dat niet het geval. As dinsdag eerste echo dus kan niet wachten tot het zover is!. Merk dat ik even een bevestiging nodig heb dat het goed zit. 😅🙈

3 maanden geleden

Reactie op Sterrenmama1995

Hoe gaat het met iedereen?🤞🏻
Het gaat goed 🙊, steeds heel veel symptomen en ze worden erger 😅

3 maanden geleden

Hallo, hier ook zwanger van een regenboogbaby. Afgelopen maandag 1e echo gehad in ivf centrum Vu waar ik al 3 jaar liep voor IUI en later IVF. Zo spannend en onwerkelijk maar we hebben na 4 mislukte zwangerschappen het hartje zien kloppen!! Ben nu doorverwezen naar gynaecologie AMC. Half augustus 2e echo en nipt… super onwerkelijk na 3 jaar

2 maanden geleden

Gefeliciteerd iedereen! Vorig jaar bij zwangerschapsduur van 30.4 weken onze twee zoons verloren na een complexe eeieiige tweelingzwangerschap. Sam is die dag overleden in de buik en dat voelde ik. Joey heeft na de spoedkeizersnee die dag nog vijf dagen geleefd en is toen rustig in onze armen naar zijn broer gegaan. Ze zijn nu samen zoals het hoort. Daarna nog een miskraam. En nu opnieuw een positieve test. Eerst lekker op vakantie. En dan zien we half augustus wel een keer of er eentje inzit met een kloppend hartje. Nu lekker relaxen op vakantie. Iedereen heel veel plezier en succes met de zwangerschap! Heb vertrouwen op je lichaam. (Ik heb overigens al twee gezonde kinderen ervoor mogen krijgen. Dus nu zwanger van baby 5).

2 maanden geleden

Ja hier ook in verwachting van een regenboogbaby en ons hopelijk tweede kindje, na een missed abortion rondom december/januari en een biochemische zwangerschap afgelopen maart. Wij hebben gisteren een goede echo gehad en ik ben nu 8 weken zwanger. Zo spannend!!! De zwangerschapssymptomen zijn volop aanwezig en ik voel me echt erg ziek 🤢🤢. Zo voelde dat ook met mijn gezonde voldragen zwangerschap dus ik hou me daar maar een beetje aan vast. Oneerlijk hè… een miskraam zorgt voor zoveel verdriet en spanning wat je nooit meer zal vergeten. Ik vind de komende weken nog héél eng en spannend. Ik hoop dat ik ergens wat vertrouwen vandaan kan halen

2 maanden geleden

Ik ben voor de derde maal in verwachting. Ons eerste kindje verloren we op 24 weken. Mijn tweede zwangerschap was daardoor mentaal zwaar, ik was zo bang om ook dat kindje te verliezen. Gelukkig is dat wel goed gegaan en hebben we ons lief zoontje bij ons. Ik hoop dat deze zwangerschap iets anders gaat zijn, en dat ik er misschien zelfs wat van kan genieten nu we weten dat we ook een succesverhaal kunnen hebben. Het zal nooit meer onbezorgd zijn maar ik hou me voor dat niemand zijn zwangerschap volledig onbezorgd is. Ik gun jullie allemaal jullie mooie regenboogbaby! 🌈

2 maanden geleden

Reactie op Oostende

Ik ben voor de derde maal in verwachting. Ons eerste kindje verloren we op ...
Ik hou me ook voor dat de kans dat je zoveel pech hebt, kleiner is 💪🏻. Dus de kans is alleen maar groter dat het dit keer (weer) goed gaat.

2 maanden geleden

Reactie op Jentine

Ik hou me ook voor dat de kans dat je zoveel pech hebt, kleiner is 💪🏻. Du ...
Dat is ook zo, wij hebben helaas aan de foute kant van de statistieken gezeten… We moeten nu gewoon weer durven geloven dat wij wel bij de grote hoop terecht gaan komen die een gezond kind op de wereld gaat zetten 🍀

2 maanden geleden

Fijn dat deze topic er is om herkenbare verhalen te lezen 💛 dit is mijn 4e zwangerschap na 3 miskramen.. nu iets langer dan 2 jaar bezig en echt de hoop dat het deze keer goed gaat. Mijn gevoel zegt van wel dus probeer daar gewoon van uit te gaan. Heb 31 juli de vitaliteitsecho dus nog wel spannend allemaal.. hoop voor jullie allemaal een gezonde baby aankomende maart!

2 maanden geleden

In april 2022 een gezonde dochter gekregen. November 2023 een miskraam gehad en nu weer zwanger (4+5). Het is spannend, maar ik voel ook veel vertrouwen.

2 maanden geleden

Hay, Na 2 miskramen nu weer zwanger:) maar allemaal heel spannend en toch ook een beetje gek . Heel veel bloed verloren vorige week ,maar afgelopen woensdag een vroege echo gehad en zagen een mooi vruchtje met een goed kloppend hartje . Dus waarschijnlijk was het een tweeling maar konden ze niet met zekerheid zeggen. Blijft voor ons nog wel even spannend omdat ze ook nog wel veel stolsels zag in m'n baarmoeder . Dus nu duimen dat het vruchtje blijft plakken . Ben nu 6.3 volgens de meting.

2 maanden geleden

Hebben jullie een goede eerste echo gehad?

2 maanden geleden

Reactie op rjong

Hebben jullie een goede eerste echo gehad?
Heb volgende week woensdag pas vitaliteitsecho.. zie nu ook dat de topic eerste week maart betreft maar ik ben eigenlijk laatste week maart 😅 dit is de enige regenboogbaby topic van maart geloof ik. Jij wel al een echo gehad? Hoop dat iedereen goed nieuws heeft binnenkort en de zenuwen wat minderen 🥰

2 maanden geleden

Reactie op rjong

Hebben jullie een goede eerste echo gehad?
Twee weken terug een goede echo bij 6 weken. Morgen de tweede bij 8 weken, maar begin ik toch wel heel zenuwachtig voor te worden aahhh. En jij?🍀

2 maanden geleden

Reactie op Madelynvw

Heb volgende week woensdag pas vitaliteitsecho.. zie nu ook dat de topic ee ...
Oh! Ja ik ben ik half maart pas eigenlijk. Niet eerder opgevalle.

2 maanden geleden

Reactie op Sterrenmama1995

Twee weken terug een goede echo bij 6 weken. Morgen de tweede bij 8 weken, ...
Wat fijn! Ik heb ‘m morgen maar stik zenuwachtig. Afgelopen dagen veel last van een leeg gevoel en daarvoor ook enorme buikkrampen gehad.

2 maanden geleden

8 weken vandaag en een goede echo gehad, we zijn weer een stapje verder🍀🍀❤️ Hoe gaat het bij jullie? Hier vooral heeel moe en last van maagzuur/bepaald eten dat me tegenstaat

2 maanden geleden

Reactie op rjong

Wat fijn! Ik heb ‘m morgen maar stik zenuwachtig. Afgelopen dagen veel last ...
Laat je weten hoe het gegaan is?🤞🏻

2 maanden geleden

Hoi hoi, Na 3 eerdere miskramen nu 8 weken zwanger van onze regenboog baby 🫶🏼💗💙 na alleen maar slecht nieuws de vorige keren hebben we tot toe alleen maar goed nieuws! Zo fijn! Blijft spannend iedere keer maar het hartje klopt mooi en de baby groeit goed!