198 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op anoniempje95

Ohh dames ik ben zo zenuwachtig, morgenochtend om 8.30uur heb ik eindelijk ...
Hoe is het gegaan?

2 maanden geleden

Reactie op Ooievaar1234

Oh even mijn hart luchten, nu 5+5 weken zwanger en ik was deze week behoorl ...
Oh zo rot hè. Ik check elke ochtend diréct of m’n borsten nog zo gevoelig zijn zoals al vanaf het begin. En, als ik even een iets betere dag heb qua misselijkheid denk ik gelijk: zie je wel… daar gaan we weer. Miskraam en missed abortion geven zoveel spanning 😫

2 maanden geleden

Reactie op An4485

Hier nog zo'n stresskip. Donderdag een mooie echo gehad met kloppend hartje ...
Ben jij ook nog niet heel blij? Ik heb gisteren de eerste, gelukkig goede echo, gehad. Maar ik ben nog zo behoudend ofzo.

2 maanden geleden

Reactie op Banna

Ben jij ook nog niet heel blij? Ik heb gisteren de eerste, gelukkig goede e ...
Ik durf gewoon niet mega blij te zijn nog... Blijft een stukje zelfbescherming denk ik

2 maanden geleden

Reactie op Ooievaar1234

Hoe is het gegaan?
Lief dat je het vraagt! Echo was goed, prachtig kloppend hartje gezien en precies op termijn 🥰🤞🏻 de 20e mogen we weer eventjes kijken, heb daar veel zin in maar blijf het ook ongelooflijk spannend vinden. 🫠

2 maanden geleden

Vrijdag een echo gehad 🥹 die was helemaal goed , maar kan het nog steeds niet geloven dat er na het verlies van onze zoon misschien toch nog een kindje bij komt 🤍

2 maanden geleden

Reactie op anoniempje95

Lief dat je het vraagt! Echo was goed, prachtig kloppend hartje gezien en p ...
Oh wat fijn! Gefeliciteerd!

2 maanden geleden

Reactie op Sophie077

Ondanks dat ik eind maart ben uitgerekend meld ik me ook hier 😊 Afgelopen ...
Wat een verdrietig verhaal. Ik ben ook eind maart en vorig jaar met 30,4 bevallen van onze zoons. Eentje ook overleden in de zwangerschap en andere zoon vijf dagen later. Fijn dat je echo goed was. Wij hebben over twee weken pas de echo.

2 maanden geleden

Reactie op Jentine

Wat een verdrietig verhaal. Ik ben ook eind maart en vorig jaar met 30,4 be ...
Ik hoop dat jullie een manier hebben gevonden dat je ze op een fijne manier kan (blijven) herdenken.🕯️ En gefeliciteerd met de nieuwe zwangerschap 😊

2 maanden geleden

Hee lieve meiden, hier helaas niet zo’n goed nieuws. Afgelopen week helderrood bloed verloren en helaas vastgesteld dat ik een hematoom heb. Ook was het vruchtje te klein voor de termijn (die ik zeker weet doordat mijn eisprong is vastgesteld met echo’s). Ik was op dat moment in Oostenrijk en mocht twee dagen later weer terugkomen. Toen was er wel groei te zien en zei de gynaecoloog dat hij er bijna zeker van was dat hij het hartje zag kloppen. Vandaag ben ik in mijn eigen ziekenhuis geweest en hier is ook vastgesteld dat het vruchtje niet groeit volgens de termijn (het loopt iets meer dan een week achter). Het hartje klopte, vandaag hebben we dit ook zelf gezien, maar het klopte afwisselend krachtig en traag, wat geen goed teken is. Ook was de hematoom er nog steeds en hebben we duidelijk kunnen zien dat die groter is dan de vruchtzak. Ons is verteld dat alles bij elkaar opgeteld er heel erg op lijkt dat ik een miskraam ga krijgen, na mijn bbz in decemeber dus weer het ‘verkeerde lot uit de loterij’ gekregen. Ik merk dat ik het heel lastig vind om met de onzekerheid om te gaan. Het zou heel verdrietig zijn om te moeten accepteren dat het mis gaat, maar het is ook heel moeilijk om te moeten blijven afwachten of ik toch bij die ene procent hoor (zoals de echoscopist het noemde) waarbij het toch goed gaat. Ik wil zo graag hopen maar ben bang dat de klap dan alleen maar groter wordt 😢

2 maanden geleden

Reactie op Kinderwens97

Hee lieve meiden, hier helaas niet zo’n goed nieuws. Afgelopen week helderr ...
Oh wat een vreselijke situatie zit je in.. die onzekerheid is zo slopend en pijnlijk… heel veel sterkte duim toch voor je dat je bij de procent hoort waarbij het goed gaat🤍

2 maanden geleden

Reactie op michellegd

Oh wat een vreselijke situatie zit je in.. die onzekerheid is zo slopend en ...
Ja onzekerheid is zo ontzettend lastig en zwaar… dankjewel voor je lieve woorden ❤️🤞🏻

2 maanden geleden

Ik ben 24 maart uitgerekend Na vorig jaar een voldragen zwangerschap van een prachtige zoon ,die we twee dagen later los moesten laten 4 juli geboren 6juli overleden 2023 En daarna 2 vroege miskramen Vind nu echt heel pittig en verschrikkelijk spannend deze zwangerschap

2 maanden geleden

Reactie op Ram-24

Ik ben 24 maart uitgerekend Na vorig jaar een voldragen zwangerschap van e ...
Wat een verdrietige ervaringen zeg! Ik snap dat het nu heel pittig is. Die roze wolk is dan ver weg he.. sterkte de komende periode!

2 maanden geleden

Echo bij 9+6 en alles lijkt goed te gaan🍀 We zijn nu het verste van alle zes de zwangerschappen. Dus dat geeft hoop☺️ Vrijdag de termijnecho. Voelt allemaal nog zo onwerkelijk en als een droom dat we die voor het eerst lijken te halen.

2 maanden geleden

Reactie op Ooievaar1234

Wat een verdrietige ervaringen zeg! Ik snap dat het nu heel pittig is. Die ...
Dank je wel

2 maanden geleden

Voor het eerst in zes zwangerschappen de termijnecho gehaald. Zo zo zo dankbaar❤️❤️😭🌈

2 maanden geleden

Ik ben 1 maart uitgerekend. 11 Maart 2024 bevallen van ons dochtertje Lizzy*

2 maanden geleden

Reactie op Sterrenmama1995

Voor het eerst in zes zwangerschappen de termijnecho gehaald. Zo zo zo dank ...
Zo fijn!! Gefeliciteerd! Hopelijk kan je nu meer gaan genieten en vertrouwen 🙏🏻🙏🏻

2 maanden geleden

Hoi allemaal. Wat naar dat er zoveel mensen hier reageren en dat jullie dus allemaal iets heel ergs hebben meegemaakt 😟✨. Zelf weet ik sinds twee dagen dat ik zwanger ben van onze 🌈 baby. De uitgerekende datum weet ik nog niet want mijn cyclus was heel onregelmatig. Het zou kunnen dat de uitgerekende datum eigenlijk in april is. Helaas is onze eerste dochter Yasmine vorig jaar na een vroeggeboorte na bijna 4 weken op de Nicu te hebben gelegen toch aan de gevolgen van de vroeggeboorte overleden. Deze zwangerschap is heel spannend en we tellen de dagen af tot de eerste echo op 20 augustus.