198 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Fuerte

Hoi allemaal. Wat naar dat er zoveel mensen hier reageren en dat jullie dus ...
Wat fijn om jou hier te zien! Het is je zó gegund! 🫂

2 maanden geleden

Reactie op Oostende

Wat fijn om jou hier te zien! Het is je zó gegund! 🫂
Super lief. Jou natuurlijk ook 🫂

2 maanden geleden

Ik ben nu 9+4, ook na 5 miskramen te hebben gehad. Alle andere keren ging het tussen de 5 en 10 weken mis (zonder signalen). 21 augustus termijnecho en nipt (10+6) en nu al op van de zenuwen. Tel de dagen af. Gebruiken jullie medicatie om een nieuwe miskraam te voorkomen? Ik gebruik antistolling, bloedverdunner en progesteron. Daarnaast ook nog iets tegen de misselijkheid. Vind al die medicatie best pittig.

2 maanden geleden

Reactie op Maria1987

Ik ben nu 9+4, ook na 5 miskramen te hebben gehad. Alle andere keren ging h ...
Ik gebruik progesteron na 3 miskramen. Een keer biochemische zwangerschap en 2 keer MA. Vorige zwangerschap (met progesteron) is goed gegaan en heb een hele lieve dochter. Nu gebruik ik weer de progesteron. Vorige zwangerschap was ik echt minder misselijk in mijn herinnering. En ik weet dus niet zo goed of dit nu een bijwerking is of gewoon van de zwangerschap 🤷‍♀️

2 maanden geleden

Reactie op Ooievaar1234

Ik gebruik progesteron na 3 miskramen. Een keer biochemische zwangerschap e ...
Ik gebruik ook progesteron deze zwangerschap en ook echt 0 misselijkheid, dus misschien toch een fijne bijwerking van de progesteron🥳

2 maanden geleden

Ik gebruik ook 2x400 mg progesteron en ik ben zeer zeker wél misselijk geweest🤣 dus denk niet dat het daar per se mee te maken heeft

2 maanden geleden

Morgen eerste echo, ik ben zo zenuwachtig 😮‍💨

2 maanden geleden

Na een goede 8 weken echo hebben wij net onze termijnecho gehad die ook helemaal goed was 🥰. Ik ben nu ruim 11 weken zwanger van onze regenboogbaby 🌈. Ik had weer zoveel spanning van te voren… hopelijk durf ik nu een beetje te gaan vertrouwen!

2 maanden geleden

Niet uitgerekend in de eerste week van maart maar wel in verwachting van een regenboog kindje❤️ In april te horen gekregen dat ik een missed abortion had en bijna 2 maanden later pas de miskraam gehad door middel van curettage omdat het niet op gang kwam ook niet met medicatie.. Nu na 1 menstruatie onverwacht zwanger geraakt van de kleine mini in mijn buik waar ik vorige week een goede eerste echo van heb gehad! Ik was zelfs al een week verder als we berekend hadden. Ik vind het super spannend helemaal omdat ik volgende week dinsdag een nieuwe tussentijdse echo heb (week 9 de zelfde week als waarin het de vorige keer mis ging). Voor dat ik er achter kwam dat ik zwanger was zag ik overal regenbogen ik droomde er zelfs van.. net of het een teken was❤️🌈 toevallig ben ik zelf ook een regenboog kindje. Iedereen heel veel geluk en sterkte gewenst deze spannende periode❤️🍀

2 maanden geleden

Ik heb de nipt uitslag terug en die was goed. Weer een stapje verder🍀🤞🏻

2 maanden geleden

Wat een mooi topic 🌈❤️ Hier ook zwanger na 1 missed bij abortion bij 8 weken en een vroege miskraam bij 4+2.. Nu ik ruim 11weken zwanger ben en al 2 keer een mooi kloppend hartje en een kindje wat perfect groeit heb gezie, begint het vertrouwen steeds meer te groeien🙏🏻❤️🥰 De angst is zeker niet weg, maar intuïtief voelt het heel goed en weet ik dat dit kindje gaat komen🌈❤️

2 maanden geleden

Gisteren de eerste echo gehad en die was gelukkig goed! 😊 De termijn klopte en we zagen een prachtig kloppend hartje. Alles zag er goed uit volgens de vk. Eerste stapje is weer genomen. Op naar de volgende.. 🤞🏻🤞🏻

2 maanden geleden

Nog 5 dagen tot de volgende echo, wachten duurt zo lang 🫠 veel zenuwen wel voor de volgende echo, wat spotting gehad en veel krampen. Hoop heel hard dat alles nog steeds goed gaat 🌈🩵🩷

2 maanden geleden

Ik heb komende maandag mijn eerste officiële echo met 9+4. Eerder al een kloppend hartje gezien met een pretecho. Tot de baby te voelen is vind ik echo’s zo eng. Ik ga blij zijn als het maandag goed is, maar die uren voor een echo zijn echt slopend. Ik had vorig jaar eentje op 15 weken, die vond ik de ergste.

één maand geleden

Helaas slecht nieuws gekregen net. Twee weken geleden een echo gehad waarop een hematoom te zien was en waarop ook te zien was dat de groei wat achterliep. Wel een kloppend hartje gezien toen, dus we mochten blijven hopen ondanks dat de kans groot was dat het mis zou gaan. Omdat ik het vruchtje niet verloren was in de tussentijd merkte ik dat mijn hoop toch nog best groot was, maar helaas net op de echo gezien dat het vruchtje niet is gegroeid en het hartje is gestopt met kloppen 😭 Ik hoop zo erg dat het bij jullie allemaal goed mag gaan ❤️🙏🏻

één maand geleden

Wat is het verschil tussen een normale baby en een regenboogbaby?

één maand geleden

Reactie op sisi24

Wat is het verschil tussen een normale baby en een regenboogbaby?
Een regenboog baby is als je een baby krijgt nadat je een kindje (of meer) bent verloren tijdens de zwangerschap of erna. Soortvan zonneschijn na de storm metafoor❤️🌈

één maand geleden

Vandaag weer een mooie echo gehad bij 11+4 weken. Prachtig om te zien🥹🌈

één maand geleden

Reactie op Kinderwens97

Helaas slecht nieuws gekregen net. Twee weken geleden een echo gehad waarop ...
Neeee ach wat verdrietig 🥺🥺 waarom nou weer… heel dikke knuffel❤️‍🩹❤️‍🩹

één maand geleden

Reactie op Kinderwens97

Helaas slecht nieuws gekregen net. Twee weken geleden een echo gehad waarop ...
Ow wat erg om te lezen. Heel veel sterke!