9 Reacties

22 dagen geleden

Hoihoi, Mijn 1e dochter is in november geboren. Ik had toen 2 korte mouwen rompertjes in maatje 50, 1 korte mouwen romper maat 50-56. Denk een stuk of 6 rompers lange mouw maat 50 en dan nog eens 6 rompers korte mouw maat 50-56. De maat 50-56 rompers waren de meegroei rompets van de hema. Dikke aanrader! Ik had misschien wat teveel maar ik vond het fijn om geen stress te hebben als ze poepexplosies had of spuugde.

22 dagen geleden

Ik had bij mijn jongste een stuk of 35 馃槄

22 dagen geleden

Ik roteerde er een stuk of 20 denk ik. Nu nog heb ik vanaf maat 50 tot nu (maat 74) in elke maat een stuk of 15 a 20.

22 dagen geleden

Denk dat ik er maar een stuk of 10 had hoor. Je wast toch veel. Je wast ongeveer elke 3 dagen dan heb je gelijk weer schone. Teminste ik moest veel wassen ivm veel spugen van onze zoon. Dus de truitjes moesten ook vaak in de was.

22 dagen geleden

Ik weet geen aantallen meer, maar wel dat mijn man tijdens de kraamweek echt nog behoorlijk wat kleding bij heeft moeten kopen omdat het zo snel weer in de was moest. Dus beter eentje meer dan minder ;) hoef je ook niet continue te wassen als je daar geen zin in/tijd voor hebt.

22 dagen geleden

Wij hadden er een stuk of 6, maar ik deed elke avond een was (zelfs in de kraamweek) en dan is dat wel te doen

19 dagen geleden

Wij hadden er zeker 10 in maat 50 en 10 in maat 56. Op een enkele na allemaal tweedehands en was daar erg blij mee. We hadden voldoende als er veel in de was zat en konden evt een grotere maat pakken. Tip: meegroeirompers van Hema en overslag rompers bio katoen van Zeeman

19 dagen geleden

Ik had er 12 in maat 50, allemaal lange mouw (kindje geboren in september dus voor maart zou ik zeker lange mouw adviseren). In de kraamweek nog 6 in 44 bijgehaald. Van 56 had ik er denk ik iets van 15? De bamboe overslagrompers van de Hema en wollen rompers van Dilling vonden wij het fijnst.

17 dagen geleden

Ik had er 8 in maat 50 en 10 in maat 56