21 Reacties

één dag geleden

Ik had denk voor de eerste een stuk of 20/30 maar dat was meer zodat ik niet om de dag hoefde te wassen. Gebruikte er max 3 op een dag. Maar zoals je zelf schreef ligt dat aan je kindje en aan hoevaak jullie willen wassen

één dag geleden

Per maat hebben we nu rond de 6 rompers en 4 setjes ongeveer. heb tot maat 68 spulletjes. En je kunt altijd online bestellen mocht je te kort hebben tegen die tijd. Zo zonde om veel te kopen, want ze groeien er vrij snel uit weer. Maar doen wat goed voelt. Bio katoen, als ik het goed zeg, van de Hema zijn heerlijke rompers.

één dag geleden

Overslag rompers zijn een must. Bamboo van hema zijn top, maar zeeman heeft ook Fijne Aantal js persoonlijk idd, op basis van hoeveel ongelukjes je hebt met je baby. Ik weet wel, extra rompers zijn zo gekocht. Maar ze groeien er ook na 2maanden alweer uit. Dus zou niet meer dan 10-12 kopen hoor.

één dag geleden

Wij hadden een baby'tje wat weinig spuugde en geen spuitluiers had dus we hoefden ook niet iedere dag een nieuwe romper aan te doen. Wij hadden dus aan 6 rompertjes per maat in het begin genoeg. Overslagrompers waren het fijnste!

één dag geleden

Goed topic! Ik vraag me dit dus ook af. En hoe zit het dan met lange mouw/korte mouw? Ik denk dat ik alleen maar lang pak en daar het beste mee af ben aangezien ik half maart moet bevallen. Heb nog geen rompers aangeschaft. Had al wel gekeken naar de bamboe van de HEMA maar vindt het tot nu toe maar een saaie collectie online 🙈

één dag geleden

Geen idee hoeveel wij er hadden, maar overslagrompers! Echt heel fijn. Tip, koop alleen dezelfde merken. Mijn man werd helemaal gek ervan de de ene keer de knoopjes linksom gingen en de andere keer rechtsom. H&M en Hema verschillen dus precies van elkaar, haha. Hadden alleen maar lange mouw, lekker warm! Koop vooral niet te veel, er is altijd iemand in je omgeving die anders heeeeeel graag nog even voor je wil winkelen en online kun je ook veel krijgen.

één dag geleden

Reactie op Stephke321

Goed topic! Ik vraag me dit dus ook af. En hoe zit het dan met lange mouw/ ...
M’n dochter is van juli en bij haar hadden we ook lange mouw romper plus lange mouw shirtje. In het begin echt wel fijn omdat ze toch nog niet goed de temperatuur kunnen vasthouden. @TS ik zou zo’n 8 rompers per maat kopen en als dit toch te weinig blijkt heb je zo nieuwe in huis. Overslag is vooral die eerste maanden heel fijn en dan idd de bamboe van Hema. Ik ben zelf ook fan van de wolzijde rompers van Dilling maar dat kost ook wat meer.

één dag geleden

In het begin heb je alleen lange mouw rompers nodig, zeker in maart. Ik ga pas vanaf 62-68 (ook) korte mouw kopen. De bamboe overslagrompers van Hema zijn hier ook favoriet. Ik heb er 5 of 6 in 44 (ze vallen vrij ruim), 14 in 50 en ook zoiets in 56. Mijn eerste spuugde vrij veel dus dan gebruik je toch al gauw meerdere rompers op een dag. Ik vind het fijn om er (meer dan) genoeg te hebben, zodat je nooit misgrijpt.

één dag geleden

Kijk trouwens ook zeker tweedehands! Op Vinted staan bv die bamboe overslagrompers heeeeel veel aangeboden, scheelt echt veel geld. En ze zijn vaak nog in hele mooie staat want zo lang worden ze uiteindelijk nou ook weer niet gedragen + ze zitten meestal onder de kleding…

één dag geleden

Ik heb altijd van alles zes, zes korte en zes lange mouw rompers. Beide mouwen komen hier altijd wel van pas en nooit tekort gehad. Tot maatje 68 had ik de overslag rompers van de HEMA en nu gebruik ik de goedkoopste rompers van de zeeman (doet minder pijn als ze niet schoon te krijgen zijn😁)

12 uur geleden

Overslagrompertjes zijn het fijnst in het begin. In de eerste maten zou ik vooral met lange mouw kopen. Koop er vooral niet te veel, je krijgt vaak nog rompertjes en ze zijn vlug genoeg bijgehaald als je meer rompertjes blijkt nodig te hebben. Ons eerste kind heeft welgeteld 3 dagen maat 50 aangehad..het is dan zonde als je veel in die maat hebt. Dit hoeft natuurlijk niet ook zo bij jou te zijn, je kunt misschien juist ook veel in een kleinere maat nodig hebben. Je weet het eigenlijk pas als je kind er is.

12 uur geleden

Reactie op Stephke321

Goed topic! Ik vraag me dit dus ook af. En hoe zit het dan met lange mouw/ ...
Ik heb allerlei leuke rompers maar wil juist gewoon witte erbij kopen. Helemaal zolang je ze niet als shirt gebruikt. Anders steekt er steeds een niet matchende drukke romper erboven 🤣

11 uur geleden

Ik had 6 rompers maat 50 en 6 rompers maat 56. Overslag lange mouwen van de Hema echt top. Baby was trouwens van februari Wel al snel meer bij gekocht maat 56. Grote baby en veel ongelukjes. En ligt er natuurlijk ook aan hoeveel je wast ;) Bij de Hema zijn het trouwens van die meegroei rompers dus echt top!

10 uur geleden

Reactie op Vlindertje3

Geen idee hoeveel wij er hadden, maar overslagrompers! Echt heel fijn. Tip, ...
Sorry voor de vraag haha maar had je dan lange mouw rompers aan en daarover heen een truitje ook met lange mouwen? Ik zit nu weer me af te vragen of korte mouw niet beter is. Aangezien het binnen niet koud zal zijn met de verwarming aan en als we naar buiten gaan lekker warm aankleden.

10 uur geleden

Reactie op Stephke321

Sorry voor de vraag haha maar had je dan lange mouw rompers aan en daarover ...
Hier wel lang over lang, zelfs in de zomer zo gedaan!

9 uur geleden

Reactie op Stephke321

Sorry voor de vraag haha maar had je dan lange mouw rompers aan en daarover ...
Hier wel lang over lang en mijn eerste is van begin september dus was toen nog zomer. Heeft zo’n kleintje echt nog nodig dus in maart zeker.

9 uur geleden

Reactie op Evanna

Hier wel lang over lang en mijn eerste is van begin september dus was toen ...
Oké dank je wel voor je reactie. Ik was net even bij de zeeman gaan kijken voor rompers. Maar 3kwart was korte mouwen wat ze hadden. Heb met moeite twee rompers met lange mouw eruit geplukt in maat 50/56 Vandaar dat ik over wilde op korte maar snap dat ze de temp nog niet goed kunnen regelen

9 uur geleden

Aan ‘t begin lange mouw (in maart is het nog koud), overslagrompers zijn het fijnste. En ik heb zelf die van de Hema, dat zijn meegroei rompertjes die ook even mee kunnen. Hoeveelheid zou ik me niet blind op staren, een bestelling of iemand die even naar de winkel kan is zo geregeld.

8 uur geleden

Dank jullie wel voor de vele duidelijkheden, echt top! 😍❤️

6 uur geleden

Hier ook fan van HEMA overslagrompers. Had veel kleurtjes en motieven bij mijn eerste dochter maar neutraal wit of beige is eigenlijk beter haha! Ik had er denk 4 in maat 44 (paste echt nog een paar weken) en 10 in 50. Volgens mij daarna maat 56 overgeslagen omdat ze zo lekker meegroeien!