43 Reacties

één maand geleden

Hema en zeeman

één maand geleden

Ik had al het een en ander aan maat 50 rompertjes in huis dus ik heb gisteren drie rompertjes maat 50/56 van de Hema gekocht en vandaag maat 56 bij de Zeeman, maar wat een verschil in maten zeg! Bij de Zeeman hadden ze ook combi maten. Maat 50 leek daar net zo groot als 50/56 en 56 was niet heel veel groter. En als ik nu de 56 van de Zeeman vergelijk met de 50/56 van de Hema is die op de "grootste" stand al veel kleiner. De maat 50 rompertjes van de H&M die ik heb zijn net zo groot 🤔 Vind 't op deze manier wel erg ingewikkeld 😂 Hopelijk een baby die niet al te snel uit maat 50 gegroeid is 🙈

één maand geleden

Gebruiken jullie dan hema stretch met katoen of bamboe??

één maand geleden

Reactie op AMol

Ik gebruikte de stretch met katoen 😊

één maand geleden

Reactie op AMol

Wij bamboe!

één maand geleden

Reactie op BabyVosje25

Ik had al het een en ander aan maat 50 rompertjes in huis dus ik heb gister ...
Ja die maten slaan echt nergens op soms. Zelfs bij dezelfde winkel… Op de foto twee HEMA rompers maat 44, allebei de bamboe stretch overslag. Bovenste net nieuw gekocht, onderste had ik nog van mijn zoontje. Kan dus misschien wel iets uitgeleverd zijn (?) maar dit verschil is echt bizar. Vooral als je kijkt waar het lijfje eindigt en het gaat voor de benen begint… Scheelt zeker een hele maat dit 🤨

één maand geleden

Reactie op Evanna

Ja die maten slaan echt nergens op soms. Zelfs bij dezelfde winkel… Op de f ...
Uitgeleverd = uitgelubberd 🫢

één maand geleden

Misschien een stomme vraag,maar wat os het verschil in katoen of bamboe? Het is dat ik toevallig las dat er verschillende soorten bij Hema zijn haha

één maand geleden

Reactie op AMol

Misschien een stomme vraag,maar wat os het verschil in katoen of bamboe? He ...
Het zijn beide hele goede materialen voor babykleding. Natuurlijk, zacht, ademend. De rib bamboe van HEMA vind ik zo fijn omdat ze heeeeel erg stretchy zijn. Maar of dat vanwege de bamboe is of vanwege de rib… 🤷🏼‍♀️

één maand geleden

Reactie op Evanna

Het zijn beide hele goede materialen voor babykleding. Natuurlijk, zacht, a ...
Hihi. Ik heb het net even gelezen, lees vooral dat het in de winter warmte vasthoudt en in de zomer verkoelend is,, de bamboe dan. Ik vind dit rib stofjes indd ook fijn van daar!

één maand geleden

Reactie op AMol

Zeker geen stomme vraag, maar vraag ik mij ook af 🤭

één maand geleden

Reactie op AMol

Bamboe is letterlijk gemaakt van bamboe, en katoen van katoen. Als het beide 100% is dan zijn het hele fijne en goede stoffen voor je baby. Ik vind over het algemeen bamboe wat zachter! En rekt lekker lang mee. Katoen is wat stugger.

één maand geleden

Reactie op Vlindertje3

Bamboe is letterlijk gemaakt van bamboe, en katoen van katoen. Als het beid ...
Dit dus !!!

één maand geleden

Reactie op Evanna

Ja die maten slaan echt nergens op soms. Zelfs bij dezelfde winkel… Op de f ...
Jeetje dit verschil is echt bizar! En welke klopt nou he.. Haha. Als mijn 50/56 van de Hema eerder 50 zijn dan heb ik er nu veeeeel te veel 😂

één maand geleden

Mooi dat de antwoorden hier dan weer variëren van 5 tot 30 😂 aan 5 tot 10 rompers per maat heb je echttt genoeg hoor mijn inziens. Ik vond de witte overslagrompers van de HEMA fijn, katoen of bamboe. Maat 44 heb ik niet gekocht en 50 niet meer hoeven gebruiken.

één maand geleden

Hi ladies! Ik werk zelf als vpk op een kraamafdeling maar nu ik zelf voor het eerst mama wordt zit ik ook met veel vragen hoor😂 De eerste dagen kan een baby veel spugen door vruchtwater in het maagje, zou rekenen op 3 rompertjes per dag dan (sommige redden het wel gewoon met 1 hoor!) Het allerbelangrijkste is lange mouwen inderdaad! De baby heeft natuurlijk 9 maanden in +/- 37 graden geleefd dus zelfs kamertemperatuur is koud de eerste dagen! En qua maat is het altijd lastig.. tot 3,5 kg passen ze soms nog wel in 44 maar met 50 zit je altijd goed! Baby’s van 4 kilo passen die zelfs nog. Mocht je echt een grote baby verwachten is het handiger om een paar maat 50 en de rest 56 aan te schaffen😅 Maar met maat 50 red je het meestal wel een paar weken 😊

één maand geleden

Ondertussen heb ik de rompers wel verzamelend. Alles lange mouw en dan de bamboe van de HEMA in overslag! Maatje 50 die mee kan groeien naar maar 56 👍🏼 Heb wat ook wat rompers van de H&M gehaald, ook overslag 👍🏼 denk met de hoeveelheid het nu wel goed moet komen 😅

één maand geleden

Reactie op Stephke321

Ondertussen heb ik de rompers wel verzamelend. Alles lange mouw en dan de b ...
Topppie helemaal ready for the baby

één maand geleden

Wij hebben 7 lange mouw en 7 korte mouw rompertjes in maat 50. Bij onze eerste hadden we dat ook en daar meer dan genoeg aan; gewoon net iets vaker een wasje draaien. Kom je er de eerste dagen achter dat t niet voldoende voor je is, dan kan er toch altijd iemand even extra halen?

één maand geleden

Reactie op Celine1234

Topppie helemaal ready for the baby
Ik denk het wel haha 😆