Zonder discussies op te roepen over wel of niet vaccineren, ben ik benieuwd of er kindjes zijn geweest die de druppels van Rota hebben gehad en of daar eventueel bijwerkingen waren?
Nogmaals, ik ben alleen opzoek naar ervaringen over bijwerkingen 🙂
Ik lees ook mee! Schrok best wel van die zeldzame bijwerking die wordt geno ...
Bedoel je invaginatie? Dat is zeer zeer zeldzaam en juist de reden dat dit vaccin op zo’n jonge leeftijd wordt gegeven, omdat ze deze bijwerking juist op oudere babyleeftijd zagen.
Mijn kleintje heeft vandaag de druppels gekregen en is sindsdien ontroostbaar. Hij laat heel veel windjes en we horen ook van alles gebeuren in zijn buik. Ook heeft hij wat verhoging. Het is echt heel zielig. Ik heb wel het idee dat hij er wat meer last van heeft omdat hij ook verkouden is en dus niet in een fitte staat het vaccin heeft gekregen.
Mijn dochter heeft de druppels een week geleden gekregen en we merken er niet perse wat van. Krampen had ze al en ook ongemaakt door reflux dus moeilijk te zeggen maar volgens mij heeft ze niet echt bijwerkingen gehad!
Direct er na meer slapen dan anders, dag later 6 keer achter elkaar gepoept . In de avond ontroostbaar huilen , overtrekken en stinkscheetjes. Zo zielig. Ontlasting iets donkerder dan mosterdkleur.
Hopelijk blijft het hierbij ( was gisteravond).
Dag later veel slapen, 1 dagje diarree, week lang veel natte scheetjes
(Hierdoor kapotte billetjes, na zinkolie, dus geen zinkzalf dat is te slap. Waren alle wondjes na 36 uur weg)