8 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb ook roze veegjes gehad tussen de 4-5 weken voor een aantal dagen. 1 dag zelfs 2 ini mini stolseltjes (niet groter dan een rijstkorrel). Ik maakte me ook erg ongerust maar de vk zei dat het een innestelingsbloeding kan zijn. Ik had verder ook geen krampen en heb nu al een week geen bloed meer gehad. Ik heb pas over anderhalve week de eerste echo, dan zal ik je wel op de hoogte brengen van de afloop. Laten we hopen dat het goed zit 🙏🏻

3 maanden geleden

Reactie op VWJ

Ik heb ook roze veegjes gehad tussen de 4-5 weken voor een aantal dagen. 1 ...
Ahh dat is positief, ik heb het bloedverlies alleen al een aantal weken. Dus een innestelingsbloeding lijkt me erg laat nu. Hopen dat je echo goed is! 🍀

3 maanden geleden

Reactie op xw26

Ahh dat is positief, ik heb het bloedverlies alleen al een aantal weken. Du ...
Dankjewel 🙏🏻Het is goed om te lezen dat in ieder geval je eerste echo goed was. Ik duim voor je dat het goed mag blijven gaan ❤️

3 maanden geleden

Hoi. Dat is helemaal geen fijn gevoel. Normaal dat je jou zorgen maakt. Ik had dit ook bij de zwangerschap van mijn 2 de kindje. Het begon toen rond 8 weken met licht roze en na enkele dagen was het met komen en gaan gedurende ruimere periodes bloed met slijm en stolsels. Gelukkig heb ik een goede gynaecologe die me perfect wist op te volgen. Telkens ik met de bloedingen zat kon ik quasi onmiddellijk op controle gaan. De reden van de bloeding werd nooit achterhaald. Ik kreeg toen Utrogestan voorgeschreven. Na 40 weken een gezonde meid op de wereld gezet. Afgelopen April had ik een miskraam. Niks voorafgaand gewoon onmiddellijk harde bloeding. Bleek toen een missed abortion te zijn. Wat vaker voorkomt op 40 jarige leeftijd. Probeer je niet te veel zorgen te maken (makkelijker gezegd dan gedaan) maar als je steeds op controle kan gaan zal dat een pak van jouw zorgen wegnemen. Een kloppend hartje is o zo fijn om te horen en geeft zoveel goede hoop.

3 maanden geleden

Reactie op Neles01

Hoi. Dat is helemaal geen fijn gevoel. Normaal dat je jou zorgen maakt. Ik ...
Dankjewel voor de steunende woorden, dat doet me goed. 🙂 Ik wil vooral niet als een zeur overkomen bij de verloskundige omdat ik al eens had gebeld ivm bloedverlies. Gelukkig op de eerste echo wel een goede hartslag gezien, dat geeft wel hoop/moed.

3 maanden geleden

Reactie op xw26

Dankjewel voor de steunende woorden, dat doet me goed. 🙂 Ik wil vooral nie ...
Een kloppend hartje is een eerste grote mijlpaal! Meestal loopt het daarna niet meer fout hoor! Probeer je gedachten wat te verzetten maar heb geen schrik om bij de verloskundige als zeur over te komen. Je kan misschien is polsen volgende keer met de vraag of het stoort dat je belt voor zulke dingen.