9 Reacties

10 dagen geleden

Ik heb dit vooral naar werk. Ik heb binnenkort afspraak bij de fysio ze denken aan bekkeninstabiliteit helaas dus dat zou betekenen dat ik minder moet werken ☹️

10 dagen geleden

Ja, ik heb dit ook wel zeker als ik lang heb gestaan. Ik doe elke avond wat oefeningen voor m'n onderrug/bekken die ik vroeger toen ik nog topsport deed kreeg van de fysio. Dit lijkt wel te helpen :)

10 dagen geleden

Ik heb hier ook last van vooral als ik lang dezelfde houding aanneem. Ik neem dan vaak een warme douche (straal harder gezet) of ik gebruik een kruik. Ben nu wel bezig om naar een fysio te gaan. Meer tips hier ook welkom! ❤️

10 dagen geleden

Reactie op Anoukel

Ja, ik heb dit ook wel zeker als ik lang heb gestaan. Ik doe elke avond wat ...
Wat voor oefeningen doe je? Als t helpt wil ik het ook graag! 🥰

10 dagen geleden

Ik ben naar een osteopaat geweest, gezien ik pas half december terecht kan bij de fysio. De osteopaat heeft me "recht gezet" wat onwijs hielp. 'savonds op de bank doe ik vaak een kussen onder mn knieën zodat mn onderrug kan ontspannen en verder gewoon echt op je houding letten, niet je buikspieren gebruiken en oppassen met tillen en in-en uit bed stappen (dit moet ik dagelijks tegen mezelf blijven zeggen en vergeet ik de helft van de tijd).

10 dagen geleden

Heb ik ook, bjj mij is het bekkeninstabiliteit. Ik ga naar de bekkenfysio om het los te masseren, wandel regelmatig en ik ga nu minder lange dagen werken in overleg met de bedrijfsarts. Veel succes!

10 dagen geleden

Had ik ook en bij bekkenfysio geweest. Oefeningen gekregen en het advies om te slapen met een kruik tegen je rug. Bij mij stond de boel scheef en toch wat overbelast. Door hormonen is alles weker, dus sneller overbelast.

9 dagen geleden

Ja heb ik ook… ik neem vaak een warm bad!! Werkt wel een beetje

8 dagen geleden

Ik ben een paar keer bij de fysio geweest om mn spieren los te laten masseren en heb ook oefeningen meegekregen. Hetgeen wat bij mij het meest helpt is; rustig aan doen! Rust momentje pakken gedurende de dag waarbij ik echt plat ga liggen.