11 Reacties

22 dagen geleden

Ik zou eerder een magnesium voetenbad nemen.

22 dagen geleden

Ik slik magnesium kauwtabletten (ik krijg zulke grote pillen niet meer doorgeslikt door de zwangerschap 😅) van Flinndal! Bij mij werkt het goed! Elke dag neem ik ze voor het slapen gaan. De rusteloze benen beginnen bij mij al ‘s avonds op de bank maar nadat ik het heb ingenomen heb ik er geen last van in bed

22 dagen geleden

Bij mij hielpen gewone magnesium tabletten erg goed. Als ik er eentje vergeten was wist ik dat ik weer last zou krijgen.

22 dagen geleden

Ik gebruik elke avond magnesium olie, smeer ik op m’n voeten lekker mee in en doe er dan sokken overheen zodat het lekker kan intrekken😊 ik vind de sensitive gel van permsal heel fijn en je doet lang met de tube https://www.permsal.nl/producten/magnesium-alo%C3%AB-vera-gel

22 dagen geleden

Ik slik elke avond magnesium citraat 200 mg van holland & barret. Er zijn verschillende soorten magnesium. Goed om je even te verdiepen in welke je wil.

22 dagen geleden

Een magnesium voetenbad😍 het is heerlijk ontspannend en het wordt gelijk opgenomen door je lichaam!

22 dagen geleden

Bij mij zei de fysio bij zwangerfit dat het heel goed was om op de onderste traptrede te gaan staan met platte voeten en dan langzaam je hakken omhoog laten komen totdat je op je tenen staat. Dat even vasthouden en dan weer terug en dat meerdere keren herhalen😅 het hielp bij mij wel. Weet niet of het kwam door de oefeningen of dat het anders ook was afgenomen.

22 dagen geleden

Ik gebruik magnesiumvlokkem van van Zechsal, daar maak ik een voetenbadje mee. Werkt prima!

22 dagen geleden

Veel dank voor alle tips! Hier kan ik wel wat mee! :)

22 dagen geleden

Magnesium werkt hier echt top voor! Wel druk ik iedereen die magnesium gaat gebruiken op t hart om er een vitamine D supplement bij te gebruiken. De vitamine D zorgt er namelijk voor dat de magnesium ook daadwerkelijk actief word in je lijf. ☺️

21 dagen geleden

Reactie op Mamatobe8898

Ik slik magnesium kauwtabletten (ik krijg zulke grote pillen niet meer door ...
Probeer eens van yummy gummy. Smaakt naar kers, is een soort snoepje en werkt heel goed